Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

John Carmack podczas WWDC 2007 (Worldwide Developers Conference 2007) zaprezentował nowy silnik ID Tech 5. Prezentację możliwości silnika można obejrzeć [tutaj]

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny bardzo, ale w porównaniu z Unreal Engine 3 czy CryEngine 2, to chyba jednak dalej nic odkrywczego. Może wydajniejszy jest, jak to z silnikami od Id się zdarza. :)

Napisano

Nareszcie!!! Tyle czasu czekałem. Zwróćcie uwagę, że poraz pierwszy w historii ID prezentacja obejmowała otwarte przestrzenie a nie jak do tej pory wnętrza budynków. Tyle, że ta ilość tekstur przeraża xD.

Napisano

Nowe osiągnięcia = nowe możliwości = więcej pracy :) Strach jest myśleć, co będzie za 3 - 4 lata ...

 

Ps. Filmik prezentujący możliwości całkiem całkiem :)

Napisano

To chyba chodzi o to zeby ten silnik dalo sie na obecne konsole bezproblemowo przenisc bo inaczej to srednio na siebie zarobi.

Podoba mi sie za to mozliwosc dopracowania szkieletu gry a potem dopiero graficznego dopieszczania. Moze byc ciekawie :]

Napisano

Wszystko pięknie i ładnie, ale nie bardzo podoba mi się pomysł kupowania gry na 10 DVD, żeby móc w pełni cieszyć się tymi Gigabajtami tekstur. Ludzie zamiast iść w optymalizację, idą w stronę bajerów graficznych. Myślę, że to zła droga. Problem tylko w tym, że jedyna prowadząca do zarabiania wielkich pieniędzy.. i po raz kolejny ludzkość staje przed dylematem - być, czy mieć?? ;) :P

Napisano

te 20GB tekstur to im generuje soft jakos a nie ze sa gotowe na plytce :] Widzialem jakis czas temu filmek z Enemy Territory w ktorym byla ta technika omawiana

Napisano

jak narazie najwiksze wrazenie na mnie osobiscie robi cryengine2 ale z 2 strony strasznie tego duzo na necie czego nie mozna powiedziec o innych silnikach wiec moze to tylko taki "chłty matetingowy"

Napisano

Hmmm, ciężko mi jest porównywać "silniki" ID, Epic'a i Crytek'a za każdym razem przede wszystkim widzę różnice w stylach tworzonej grafiki a nie jej wyświetlaniu (a główne różnice są pewnie i tak w tworzeniu gier z ich wykorzystaniem). To trochę tak jakby porównywać renderery różnych softów na różnych scenkach- ba w różnych stylach ;).

 

Pomijając fakt że bardzo mało widać na tym filmie to jak na mój gust, prezentuje się smakowicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.