Napisano 13 Czerwiec 200717 l John Carmack podczas WWDC 2007 (Worldwide Developers Conference 2007) zaprezentował nowy silnik ID Tech 5. Prezentację możliwości silnika można obejrzeć [tutaj]
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Fajny bardzo, ale w porównaniu z Unreal Engine 3 czy CryEngine 2, to chyba jednak dalej nic odkrywczego. Może wydajniejszy jest, jak to z silnikami od Id się zdarza. :)
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Nareszcie!!! Tyle czasu czekałem. Zwróćcie uwagę, że poraz pierwszy w historii ID prezentacja obejmowała otwarte przestrzenie a nie jak do tej pory wnętrza budynków. Tyle, że ta ilość tekstur przeraża xD.
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Nowe osiągnięcia = nowe możliwości = więcej pracy :) Strach jest myśleć, co będzie za 3 - 4 lata ... Ps. Filmik prezentujący możliwości całkiem całkiem :)
Napisano 13 Czerwiec 200717 l To chyba chodzi o to zeby ten silnik dalo sie na obecne konsole bezproblemowo przenisc bo inaczej to srednio na siebie zarobi. Podoba mi sie za to mozliwosc dopracowania szkieletu gry a potem dopiero graficznego dopieszczania. Moze byc ciekawie :]
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Wszystko pięknie i ładnie, ale nie bardzo podoba mi się pomysł kupowania gry na 10 DVD, żeby móc w pełni cieszyć się tymi Gigabajtami tekstur. Ludzie zamiast iść w optymalizację, idą w stronę bajerów graficznych. Myślę, że to zła droga. Problem tylko w tym, że jedyna prowadząca do zarabiania wielkich pieniędzy.. i po raz kolejny ludzkość staje przed dylematem - być, czy mieć?? ;) :P
Napisano 13 Czerwiec 200717 l ja mysle ze po prostu zacznie sie rozpowszechnianie formatu Blu-Ray, tak jak na ps3
Napisano 13 Czerwiec 200717 l te 20GB tekstur to im generuje soft jakos a nie ze sa gotowe na plytce :] Widzialem jakis czas temu filmek z Enemy Territory w ktorym byla ta technika omawiana
Napisano 14 Czerwiec 200717 l jak narazie najwiksze wrazenie na mnie osobiscie robi cryengine2 ale z 2 strony strasznie tego duzo na necie czego nie mozna powiedziec o innych silnikach wiec moze to tylko taki "chłty matetingowy"
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Hmmm, ciężko mi jest porównywać "silniki" ID, Epic'a i Crytek'a za każdym razem przede wszystkim widzę różnice w stylach tworzonej grafiki a nie jej wyświetlaniu (a główne różnice są pewnie i tak w tworzeniu gier z ich wykorzystaniem). To trochę tak jakby porównywać renderery różnych softów na różnych scenkach- ba w różnych stylach ;). Pomijając fakt że bardzo mało widać na tym filmie to jak na mój gust, prezentuje się smakowicie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto