Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

John Carmack podczas WWDC 2007 (Worldwide Developers Conference 2007) zaprezentował nowy silnik ID Tech 5. Prezentację możliwości silnika można obejrzeć [tutaj]

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny bardzo, ale w porównaniu z Unreal Engine 3 czy CryEngine 2, to chyba jednak dalej nic odkrywczego. Może wydajniejszy jest, jak to z silnikami od Id się zdarza. :)

Napisano

Nareszcie!!! Tyle czasu czekałem. Zwróćcie uwagę, że poraz pierwszy w historii ID prezentacja obejmowała otwarte przestrzenie a nie jak do tej pory wnętrza budynków. Tyle, że ta ilość tekstur przeraża xD.

Napisano

Nowe osiągnięcia = nowe możliwości = więcej pracy :) Strach jest myśleć, co będzie za 3 - 4 lata ...

 

Ps. Filmik prezentujący możliwości całkiem całkiem :)

Napisano

To chyba chodzi o to zeby ten silnik dalo sie na obecne konsole bezproblemowo przenisc bo inaczej to srednio na siebie zarobi.

Podoba mi sie za to mozliwosc dopracowania szkieletu gry a potem dopiero graficznego dopieszczania. Moze byc ciekawie :]

Napisano

Wszystko pięknie i ładnie, ale nie bardzo podoba mi się pomysł kupowania gry na 10 DVD, żeby móc w pełni cieszyć się tymi Gigabajtami tekstur. Ludzie zamiast iść w optymalizację, idą w stronę bajerów graficznych. Myślę, że to zła droga. Problem tylko w tym, że jedyna prowadząca do zarabiania wielkich pieniędzy.. i po raz kolejny ludzkość staje przed dylematem - być, czy mieć?? ;) :P

Napisano

te 20GB tekstur to im generuje soft jakos a nie ze sa gotowe na plytce :] Widzialem jakis czas temu filmek z Enemy Territory w ktorym byla ta technika omawiana

Napisano

jak narazie najwiksze wrazenie na mnie osobiscie robi cryengine2 ale z 2 strony strasznie tego duzo na necie czego nie mozna powiedziec o innych silnikach wiec moze to tylko taki "chłty matetingowy"

Napisano

Hmmm, ciężko mi jest porównywać "silniki" ID, Epic'a i Crytek'a za każdym razem przede wszystkim widzę różnice w stylach tworzonej grafiki a nie jej wyświetlaniu (a główne różnice są pewnie i tak w tworzeniu gier z ich wykorzystaniem). To trochę tak jakby porównywać renderery różnych softów na różnych scenkach- ba w różnych stylach ;).

 

Pomijając fakt że bardzo mało widać na tym filmie to jak na mój gust, prezentuje się smakowicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności