Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam , chce zrobic w koncu jakis fajny render - mam model wyeksportowany z zbrusha - robie sss i nic nie łapie - a kiedy ten sam materiał daje na model podstawowy - źródło to shader działa :/

 

co jest ??

 

sssproblemni4.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a skąd wogule pomysł na sss? to ma być figurka z porcelany?

 

Do final redera potrzebny jest jakieś otoczenie, albo podstawka, oświetlenie, TEKSTURA i jakaś POZA.

Napisano
  • Autor

happy-angel -dzieki -wlasnioe z tego korzystam sss jest juz na jednym obiekcie - dlaczego drugi zachowuje sie "dziwnie" ?

 

Cruzh3r - to przyjdzie - narazie testy

 

szukam tez jak polaczyc sss z displacementem

Napisano

sss z dispem normalnie :) jak umiesz juz sss zrobić to displacementa zapinasz do SSS shading group ( o ile samym displacementem tez się umiesz bawić :D )

Napisano

teraz mam ten sam problem :) zrobiłem model najpierw w mayce , zrobilem SSS i działał exportnołem model do zbrusha , potem z zbrusha do mayki zapiolem SSS i niedziała :| robielm go od nowa i za cholere na modelu z zbrusha nie działa :confused:

Napisano

ja chyba z moim kitańcem miałem to samo :P ale o ile dobrze pamiętam to z hi poly działało lepiej, ze zwykłym meshem działało na pewno ale dla hi musiałem chyba troche ustawienia zmienić , pewnie dla disp też trzeba

 

jak ktoś sie dowie to niech sie podzieli, dobrze wiedzieć na przyszłość jak to zrobić;)

Napisano

rozwiązałem ten problem :) nie wiem dlaczego ale to musiałbyć jakis blad w exporcie zbrusha bo otworzyłem ten wyexportowany model w maxie sprawdziłem siatke i wyexportowałem na nowo i później w Mayce juz bez problemów SSS działał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności