kris_hm Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 WItam. Moja pierwsza glowa a raczej twarz jak na razie. Napiszcie co o tym sadzicie. Referki z afroamerykanina (zeby nikogo nie urazic) :) WIec stad te 'nadete wargi ' :) Zarazem prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu : skad ta dziura w czole ?? :)) na low poly jej nie ma (co widac na siatce) ale jak dodam detali to sie pojawia. Uzywam opcji symmetry i jak zwieksze liczbe Threshold to dziura w czole znika ale wtedy zlepiaja sie inne vertexy (np wargi).
Gomez Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 Dziura powstala poniewaz masz 2 nie zlaczone wierzcholki, na lowpoly tego nie zobaczysz. Musisz poprawic nos i usta (kaciki). Szczeka z przodu zbyt szeroka a z tylu chyba za waska. Luki brwiowe ok. Poza tym jest nierowno. Pozbadz sie trojkatow i wyrownaj siatke. Pozdrawiam.
kris_hm Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Napisano 18 Czerwiec 2007 Dzieki Gomez za zainteresowanie moim projektem. Zprawdzilem wierzcholki wkolo dziury na czole i wszystkie sa polaczone. Ale poszedlem za tropem i zlikwidowalem trojkat ktory byl w tamtym miejscu na siatce i dziura zniknela !!! :)) Byl to trojkat na skraju siatki wiec nie bylo problemu pozbyc sie go. ale nie mam konceptu jak pozbyc sie trojkatow w 'srodku' siatki... jak znika jeden to pojawia sie drugi obok :)) o ja biedny misiu :(( No i co ma oznaczac 'wyrownanie siatki' ??? bo nie lapie..... a ogolnie to ma ta twarz jakas przyszlosc???
Nue Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 ktoś tu kiedyś wrzucał obrazek do proporcji głowy. Dopasuj do swojej główki i popraw to co trzeba :-) ogólnie jak na pierwszą twarz to bardzo dobrze, ja właśnie na poważnie zabieram się za modelowanie główek, bo też mi to nie wychodzi za dobrze. ps. niestety nie moge załadować obrazka na to forum - nie umiem ;P wejdz na tę stronę do menu Perfect Face i tam masz te podkłady: http://www.beautyanalysis.com/index2_mba.htm
kris_hm Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Napisano 20 Czerwiec 2007 Drodzy modelarze !!! Chce zeby calosc zaczela przybierac jakies ksztalty wiec zabieram sie za oczy. Mam takie male pytanko: co sie powinno dziac z vertex'ami w kacikach oczu?? Czy powinienem je polaczyc (ale to stworzy wiele trojkatow), czy tez moze tylko zblizyc je do siebie pozostawiajac czworokaty ?? Moze ktos pokaze mi ten detal swojej siatki ??? pozdrawiam
kris_hm Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Napisano 20 Czerwiec 2007 dzieki nielot007 musze ta siatke przeanalizowac ale juz widze ze pomogles. jeszcze jakbys tak mogl wrzucic renderka to by byla pelnia szczescia :)) ktos ma jeszcze jakies sugestie??? dzieeeki
nielot007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 "renderek" jest tutaj http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=552825&postcount=513
Morfeusz Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Witaj, podobie jak poprzednicy, musisz usuać te trojkaty z twarzy, ja juz musza yc to lepeij aby byly w niewidocznym miejscu. Te trojkaciki bea poznije powodowac diwne odksztacenia. A teraz jescze co by mozna innego poprawic w siadce, propnuje zmniejszyc nieco oczy, chodzi mi tu o szerokośc wydaja sie byc za szerokie, no i usta raczej nie przypominaja murzyńskich ust. Dla scislosci siateczki i renderki niestety ni moje. Mam nadzieje ze beda pomocne. Pozdrawiam
kris_hm Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Napisano 20 Czerwiec 2007 Dzieki Morfeusz za uwagi. No tak...fajni ci 'nie-twoi' murzyni :)) Jak zrobie 10 000 modeli to moze bedzie to cos podobnego :)) a jak na razie zaczynam korzenie zapuszczac przed moja 'pajecza siatka' a prawa reka zalega odretwiala obok myszki :)))
kris_hm Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 po wielogodzinnym 'dlubaniu w oku' wyszlo z tego to co wyszlo.... nie jest zbyt dobrze ale chyba na razie tylko na tyle mnie stac. powiedzcie czy wystarczy na razie z tymi 'okami' ?? :)) bo z checia przeszedl bym wreszcie do innej czesci :)) no i jeszcze jedno pytanko. potrzebowalem dodac detali w kaciku oku (przy nosie) i utworzylem nowa linie. jak powinienem ja zakonczyc?? czy moge zostawic tak jak jest czy moze ciagnac ja az go granic modelu ?? dzieki
Kedzior Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 jak dla mnie całkiem ok, ale brakuje tego małego fałdu o góry http://www.widelec.org/stuff/oczy/oczy_mini.jpg , no i trochę wyłupiaste oczy się mi wydaje :)
Gomez Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Najstarsi gorale mowia tak: jak wyglada ok to jest ok. Jak nie widzisz zadnych niechcianych zalaman w powierzchni to moze byc. Proponuje ci przejsc do innej czesci modelu a w miedzyczasie zauwazysz cos w oku i wtedy poprawisz. Mozna tak w nieskonczonosc :/
kris_hm Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 Mialem isc juz do innej czesci ale z braku czasu male poprawki na powieki. I jak?? moga byc te 'małe fałdki u góry' ???? no i ponownie zapytuję Was co zrobić gdy w wyniku potrzeb dodania detalu utworzyłem linię i nie wiem czy dalej ja ciągnąć aż do krańca modelu czy zostawić. Jak na razie nie powoduje to żadnych zniekształceń ale tak straszycie tymi trójkątami to i może taki powstały pięciokąt nie jest zbyt wskazany ??? pozdro
Gomez Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 NIe chce mi sie czepiac, naprawde, ale musze to powiedziec. Idziesz w detal a ogolna forma modelu slaba. Nie tedy droga.
Gomez Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Pozbadz sie tych "miesni" na twarzy (wokol ust i na skroniach). Wygladaja nieciekawie - jak przypadkowe nierownosci. Podobnie szyja - pozbadz sie miesni na niej, niech bedzie zwyklym walcem.
kris_hm Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 Przyszla dzisiaj wena... i wyszlo z tego to co wyszlo :)) ja jestem zadowolony i chyba na tym etapie zakoncze moje modelowanie. Na wiecej mnie na razie nie stac. Ale to nie koniec tej bajki bo teraz zaczne texturowanie.... moze jakies owlosienie :)) Zapraszam do komentowania i oceny. I prosze o wyrozumialosc przypominajac ze jest to moja pierwsza glowa :)) (murzyn)
kris_hm Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 no napiszcie cos.... skomentujcie...ocencie... zapraszam
kris_hm Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 po dlugiej przerwie zaczalem przygode z teksturowaniem... droga jeszcze daleka... ale to moja pierwsza uvp mapa w zyciu wiec co myslicie ?
kris_hm Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Napisano 12 Sierpień 2007 nikt nic nie zapisze??? wiec albo jest tak perfekcyjne że nie ma sie do czego przyczepic :)) albo tak kiepskie ze szkoda slow
briz Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 Jeśli chodzi o model główki to kilka poprawek by się przydało, mnie najbardziej razi nos jeśli chodzi o teksturki to są kiepskie jak sam napisałeś :) Najlepiej punkt po punkcie porównaj swój model z referkami które pewnie posiadasz, będziesz wiedział co jest źle :P
kris_hm Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Witam po przerwie. Chyba zblizam sie ku koncowi. wiem ze praca ma pare brakow ale nie widze sensu w poprawianiu jej w nieskonczonosc. najbardziej razi nos na poziomie oczu ale jakiekolwiek zmiany w siatce teraz spowodowalyby rozsypanie tekstury (chyba ze ma ktos jakis pomysl jak to sprytnie rozwiazac). Powstala mi tez zbyt duza szczelina pomiedzy wargami i widac w niej przeswit. moze ma ktos pomysl na ten problem rowniez?? (nie zmieniajac nic w siatce) ogolnie prace uwazam za zamknieta i zapraszam do komentowania przypominajac ze jest to moja pierwsza glowa
kris_hm Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 och krisssss to jest cudowne !!!! kriss me
Mortom Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 no ja bym poprawił to i owo jeszcze :) Oczy, nos..szczególności nos i trochę usta :)
claude Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 z awataru wydawało mi się że rzeźbisz buddę :) jeszcze bardzo sztywno, schematycznie płasko ale to jest twoja pierwsza głowa więc będzie co raz lepiej, rozrzeźbisz się, musisz więcej obserwować i myśleć o przestrzeni oglądać ciągle rzeźbę ze wszystkich stron a nie cieszyć się że z profilu i frontu jest dobrze trochę trudno poczuć rzeźbę rzeźbiąc wyłącznie na komputerze, za bardzo sugeruje się człowiek płaskimi referkami, a przecież głowa to miliony płaszczyzn, które widać dopiero u modela w realu, gdyby było inaczej to by komputer sam wykonał rzeźbę na podstawie profili i frontu dobrze porucz zdjęć mieć możliwość oglądania modelu w realu, ale niestety chyba rzadko to jest możliwe powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się