Bremen Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 troche dziwny rzut. nie pokazujacy monumentalnosci pracy :) ale domniemam ze chodzilo ci o pokazanie calej przedniej oteksturowanej sciany i wejscia dlatego taki rzut
SCORPI Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 nio bardzo ładne! ale nie szpanój tak z obwódkami i znakami wodnymi na renderach przecież nie o to chodzi :) łądne te ujęcia, jakbym mógł doradzić do do mapowania... narazie daj na wszystko boxa, z tymi cegłami, porób zrzuty lub lepiej big rendery, z boku z przoedu z góry i tede i poóźniej po mapuj poprostu plenerem, scianki boczne texturką z zrzutu z boku i tak dalej... oczywiście te rendery pobródź troche w photoszopie i tede coś w stylu domalówek
Loozack Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 wydaje mi się, że te znaki wodne to nie są dla szpanu tylko z obawy przed kopiowaniem i wykorzystywaniem renderów dla własnych celów :]
l_lewandowski Napisano 7 Grudzień 2003 Autor Napisano 7 Grudzień 2003 Witam! Loozack trafil w sedno. Mam przykre doswiadczenia na tej plaszczyznie i stad watermarki. Takie rendery ze wszystkich bokow sa dosyc czasochlonne i za duzo z tym roboty. Szybciej mi idzie praca z UNWARP\'em i Texporterem. Tekstury przygotowuje w Photoshopie, poczynajac od zaprojektowania ksztaltu cegly! Nie uzywam nigdy obcych materialow... Narazie chodzi mi o pogladowe przejrzenie tekstur, nie kadrowalem specjalnie widoczku. Dzieki za uwagi i opinie! Pozdrawiam!
l_lewandowski Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 Witam! Kolejny zrzut ekranu! Prace ida wolno, bo mase rzeczy musze dopasowywac Unwarp\'em i mi sie schodzi... A przy okazji (wiem, ze to nie jest odpowiedni dzial, ale moze ktos zechce odpowiedziec...) po wylaczeniu GI w Brasilu pojawily mi sie takie plamki? (oswietlenie - aktualnie tylko skylight). Pozdrawiam!
Vetis Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 nie wiem czemu sa te planki ale calkeim fajnie z nimi wyglada :D - postarzaja budynek. Model jest bardzo ladny gratulacje - tekstrueka jeszcze troche brakuje :D za takie zbyt idealne - stworz jakies bardziej real (zabytkowy kosciolek no ma mury raczej zniszczone i poprekane :D) ps. wiem ze to nie jest miejsce na takie pytania ale czy ktos wie skad wziac rzuty budynkow (np. takich jak ten kosciolek :D) ?? pozdrawiam Vetis
l_lewandowski Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 Witam! Nie mam pojecia skad sie bierze takie rzuty? Ja odtwarzalem je w ACAD ze zdjec (to bylo glowne zalozenie pracy). A co do postarzania, to bede to robil na samym koncu. Najpierw porozmieszczam wszystkie teksturki cegiel, potem bede domalowywal na nich rozne syfy... PS. Jak masz gdzies w okolicy fajny kosciol to idz i pogadaj, moze Ci udostepnia plany... Pozdrawiam!
l_lewandowski Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 ...a syfy zniknely po ponownym wlaczeniu fotonuuuff!
Siegmar Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 dobrze Ci idzie! Czuje, ze pomoc nie bedzie potrzebna... :)
Anonymous Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Ktoś pytał o rzuty budynków. Taki kościółek jeśli jest zabytkowy to będzie miał rzuty u miejskiego albo wojewódzkiego konserwatora zabytków. Jeśli nie jest zabytkiem to dokumentacje powinien mieć właściciel -->księża. Poza tym trwa jeszcze proces inwentaryzowania Polski i wszystkie inwentaryzacje w mieście powinien posiadać urząd miejski. Można jeszcze szukać na pobliskim wydziale architektury :D niestety nigdzie za darmo tych rzeczy nie dostaniesz (chyba że jesteś studentem architektury i akurat robisz koncepcje modernizacji ;P) Pozdrawiam
Yano Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Bardzo fajne. Też robiłem prace inżynierską w maxie :) Powodzenia życze.
Batou Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Bardzo fajna praca [soczek] Ps. Współczuję teksturowania :].
l_lewandowski Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 Witam! No wiec z teksturowaniem to dramat, ale jakos brne na przod! [lol2] Pozdrawiam!
Siegmar Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 V! Nie no stary... wygląda bardzo podobnie... Rób dalej... jestem na maxa ciekaw jak bedzie wygladal cały oteksturowany... eh
l_lewandowski Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Napisano 13 Grudzień 2003 Witam! :) Staram sie jak moge, ale idzie mi dosc mozolnie! Teksturowanie nie nalezy do moich ulubionych czynnosci, ale... PS. Nie bedzie podobny w 100% bo dach bedzie calkowicie zmieniony. Zamiast tej klepki prawdopodobnie bedzie grafitowy plaszcz z blachy! Doszedlem do wniosku, ze nie pociagne geometrii takich drobnych plytek na calym dachu, a wole zrobic to jakos inaczej, ale w miare ladnie, niz symulowac bump\'em te drobiazgi, bo wyjdzie raczej mizernie... Pozdrawiam!
Gość User190 Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Hehe, KOściółek wygląda jak mój prafialny :) Ale wykonanie całkiem ładne, choć wydaje się troszkę za sterylne... - za dużo kątów prostych!!
Anonymous Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 :) robilem kiedys podobne cos,Z texturowaniem to si enalomoczesz man.rany.Ale juz widze ze idziesz na latwizne bo sie Tex powtarza.J ato dla kazdej sciany malowalem osobna Texturke. Do tego sproboj zawczasu zapuscic render w tej mega rozdzialce 11000pix na tym dualu,bo moze si eokazac man ze po prostu finalnie nie pojdzie ci to w takiej rozdzilace jakbys chcial.BTW 300dpi to lekka przesada plakatuf nie oglada sie pod lupa.150dpi spokojie starczy z wielkim zapasem symulowanie bumpem to poterzne narzedzie nie zapomninaj ze Brazilek ma pieknego Enhance Bump shadows,czyli aktywny bump w cieniu Piszesz ze \'wylaczylem GI\' i byly plamki .. ale chyba nie do konca Cie rozumiem co takiego tam wylaczyles. Domyslam sie tylko ze wylaczyles fotony i pozostawiles na undersampling. Alle bez fotonufff NADAL MASZ GI !! nie myl pojec. M@ti_ katy proste.. no coz.. wyglada jak wyglada.Tutaj zabawa w realizm lezy w opracowaniu textur.Tak w 80% Walcz ze sterylnoscia,.. juz od poczatku. http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=41472&highlight=gaudi jesli jeszcze nie widziales tego watku pozdrawiam fotoas
l_lewandowski Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Napisano 14 Grudzień 2003 Witam! Tekstury narazie wygladaja jak wygladaja, bede sie nimi bawil pozniej. Narazie chce tylko spasowac cegielki, zeby nie bylo bugow i bylo ladnie widac, ze na dwoch scianach o identycznej wysokosci jest taka sama liczba poziomow cegiel. No a z tym sie jednak schodzi. Ze sterylnoscia bede walczyl na sam koniec. Mapki przygotowuje narazie uniwersalne, jak juz wszystko ubiore w cegly to bede je klonowal i tworzyl indywidualne domalowywanki na poszczegolnych elementach. :Fotoas masz racje, chodzilo mi tylko o wylaczenie kalkulacji fotonow i wtedy smieci sie pojawiaja... PS. Czy sadzicie, ze lepiej oswietlac to bydle w skylight czy w area light? Pozdrawiam!
kkk81 Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 Mnie sie podoba, czekam na wiecej. Wreszcie ludzie zaczeli robic wizualizacje architektury :) Powodzenia...
l_lewandowski Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Napisano 14 Grudzień 2003 Witam! Zrobilem testowy renderek w rozdzielczosci 2700x4500, ale nie bede okrutny dla modemowcow - zamieszczam link - kto bedzie chcial to obejrzy... http://oceanic.wsisiz.edu.pl/~lewandol/tex_big.jpg Plik JPG, quality 10/12, 1.7MB... PS. Wiem ze z lewej strony rozsunely sie elementy ;) PPS. Czesc tekstur bedzie jeszcze zmieniona... PPPS. Wszystkie tekstury beda podmalowywane zabrudzeniami na koncu... Pozdrawiam!
Dr. eA Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 Swietna robota, szczegolnie teksturki zasluguja na wyroznienie (mimo ze sa z pozoru proste).
don_filippo Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 chyba kupię sobię 60\'\' monitor plazmowy, żeby chociaż połowę tego uchwycić od razu...:P
l_lewandowski Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Napisano 14 Grudzień 2003 Witam! Krotki watek o teksturowaniu (moze komuc cos pomoze)... :) 1. Na plaskie powierzchnie nakladam UVW planar (zapisuje rozmiar UVW)... 2. Robie w Photoshopie mape (rozmiar 2x ten co zapuisuje z UVW) Diffuse, potem Desaturate, Invert korekcja kontrastu i leveli i otrzymuje Specular i Bump... 3. Jesli w scianie sa okna, lub jakies dziwne zakamarki to robie analogicznie, tylko zdejmuje texture za pomoca texportera (wtedy wiem gdzie co jest)... 4. Teksturki we wnekach dopasowuje recznie za pomoca UVW Unwarp\'a, z wlaczonymi texturami... Teksturki sa pasowane tylko poziomami i tez tak mniej wiecej (ale raczej wiecej), wiec na krawedziach widac ze sie nie zgadza... (Na poczatku staralem sie je pasowac zeby wszystko gralo, ale zbyt wiele czasu to pochlanialo. A termin nagli...) PS. Ja mam monitor 17\" Flatron i daje rade wiec bez przesady. A plazma sie raczej nie nadaje do grafiki (no chyba ze sie na nia wylozy baaardzo duzo kasy, bo te dla zwyklych zjadaczy chleba to shit...). Pozdrawiam!
Anonymous Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 witam, jezeli to jest rekonstrukcja inzynierska, to czemu nie ma wogole konstrukcji? (vide siatka). Na razie jest tylko skorupa, co trudno nazwac \"modelem\"(skorupa jest +- ok). Jezeli chodzi o tekstury, to wydaje mi sie, ze przy tego typu pracy jest to prawie zbędne. Pozdrawiam/Karino polecam: http://www.cgarchitect.com/upclose/article1_JRF.asp
l_lewandowski Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Napisano 15 Grudzień 2003 Witam! Siatki sa a AUTOCAD\'zie - pokaze w jakims overview na koncu pracy... Gdyby chodzilo o sucha wizualizacje, to zostalbym w CAD\'zie, ale poniewaz praca jest z MAX\'a, to tekstury musza byc... Pozdrawiam!
l_lewandowski Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 Witam! Kolejna wgladowka! Zastanawialem sie, czy wrzucac ja tutaj, czy znow zamiescic sznurek dla chetnych, ale... Wybaczcie modemowcy! [lol2] Ktos chcial teksturke tego kosciolka... Ponizej link do pliku... (teksturka wazy okolo 3.4MB, jest to zZIPowany TIF o sporej rozdzielczosci... ...moze jeszcze ktos bedzie chcial, wiec... http://oceanic.wsisiz.edu.pl/~lewandol/000%20mat%20cegla.zip Pozdrawiam!
wiggles Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 mmm miodzio to wyglada :) dodasz tam jeszcze otoczenie ??
Tesaurus Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 Fajna wizualizacja. Zastanawiam sie czy budynek musi byc koniecznie taki gladki i rowny ? Moze porob jakies Zacieki, pekniecia, chamfer...
l_lewandowski Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 Witam! Chamfera nie bedzie, bo nie widze takiej potrzeby. Budynek jest ogromny, zeby go pokazac w calosci, kamera musi znajdowac sie w sporej odleglosci, wiec i tak nikt sie tego nie dopatrzy. A co do zaciekow i zanieczyszczen to juz o tym pisalem - beda na samym koncu! Pozdawiam!
Mario Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 Witam... Czy komus udalo sie rozpakowac teksture z podanego linku??
MareG Napisano 23 Grudzień 2003 Napisano 23 Grudzień 2003 Bardzo ladny model. Gratuluje cierpliwosci :) Textura cegly bardzo ladnie sie prezentuje - myslalem ze to maxowa procedurka! Osobiscie uzywam tej maxowej procedurki - dobrze i szybko sie ja mapuje, a zeby nie bylo powtarzalnosci wystarczy zamapowac odpowiednia mape dla koloru cegly. Sprawdza sie przynajmniej na duzych - jednolitych powierzchniach z cegly. W kazdym razie tez polecam.... Czekam na dalsze - finalne juz pewnie rendery. Pozdrawiam Marek
l_lewandowski Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Napisano 23 Grudzień 2003 Witam! Z powodu choroby musialem na kilka dni przerwac prace, ale juz jestem spowrotem i za bardzo niedlugo pokaze cos wiecej... Do finalnych renderow jeszcze daleko, ale licze, ze do konca roku uda mi sie zmapowac cala budowle... Nigdy nie uzywam max\'owych map, zawsze wszystko maluje sam. (no moze z wyjatkiem map cellular i noise) Uzyskanie dobrych efektow za pomoca map z biblioteki max\'a jest bardzo czasochlonne i trzeba sporo namieszac, zeby efekt byl dobry... Pozdawiam!
l_lewandowski Napisano 26 Grudzień 2003 Autor Napisano 26 Grudzień 2003 Witam! W koncu mam rozstawione wszystkie cegielki (na tym renderze jeszcze kilku miejsc brakuje, ale u mnie juz sa...) i tak to mniej wiecej wyglada... Swiatelko za zolte i za bardzo przepala mi teksturki, ale to jeszcze poprawie... Pozdrawiam!
Bobby_digital Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 heh fajne renderki tutaj masz :) w oknach mam nadzieje witraże zrobisz(wymodelujesz) ;)
wesoledi Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 podoba mi sie to, pikne :) ciekaw jestem calej kompozycji :) PS. troche podobny do tego w moim miescie ;) (ale u mnie jest jeszcze wbudowany zamek) BTW. widze ze lubisz dobre filmy (albo pomylilem avatarek)
l_lewandowski Napisano 27 Grudzień 2003 Autor Napisano 27 Grudzień 2003 Witam! Ramy w oknach sa modelowane, tak jak widac na renderku. Reszta bedzie z map... Avatar nie jest przypadkowy... Pozdrawiam!
don_filippo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 POdoba mi się coraz bardziej.... Otoczenie mam nadzieję, że będzie!
l_lewandowski Napisano 4 Styczeń 2004 Autor Napisano 4 Styczeń 2004 Witam! Ostatni render, juz niewiele zostalo, ale z powodu sesji bede teraz mniej czasu poswiecal na ta prace... W 2 miejscach tekstura sie rozsunela, swiatelko troche slabe, ale... Ciekaw jestem opinii... Pozdrawiam!
Gość Połki Napisano 4 Styczeń 2004 Napisano 4 Styczeń 2004 Eee, ja bym te cegły zniszczył trochę:) Ale pewnie mają być idealne... Fajnie by wyglądało z zaciekami i miejscowymi prrebarwieniami:D Modeling oczywiście ql:cool:Przydałby mi się taki kościół... Ale o tym cisza:D;) Pozdro[piwo]
Pionier Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 Wszystko fajnie, tylko zrob porzadne tlo i otoczenie.
WIERZBA Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 Widzę postępy. Daj fajne teksturki i nie spieprz otoczenia :)
l_lewandowski Napisano 6 Styczeń 2004 Autor Napisano 6 Styczeń 2004 Witam! Otoczenie nie jest tematem pracy i nie bedzie go wcale... (jak juz pisalem ze 20 razy) :P [takie wytyczne] Jest juz wstepy layout, ale narazie taki bardzo wstepny. Zaklada pokazanie tylko modelu i siatek w tle... (otoczenie moze dorobie kiedys, narazie chce to skonczyc i pobawic sie czms innym) Pozdrawiam!
saygon Napisano 6 Styczeń 2004 Napisano 6 Styczeń 2004 bardzo ladie szczegolnie smaczku dodaje tahmm nie ejst to natena, ale tez nie krzyz, to na dachu jakiby w srodku budowli. oczywiscie pokazuj(zmapuj te nebieskie i czerwone niespdzianki, bo psuja efekt. no i teraz otoczenie jeszcze jakies walinj, trawka kilka drzewek krzaczek tu i tam, jak bedziesz chcial to pobrudz to ladnie dodaj tlo i masz super pracke nie tylk jako wizualizacje.
l_lewandowski Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 Witam! Po krotkiej przerwie zwiazanej z sesja wracam do pracy! Szybki ([lol2]) render testowy HDRI... Tak srednio widac, ze to HDRI, ale efekt i tak chyba lepszy niz poprzednie! ...czas renderingu 4f 36m 12s w 1800x2200... Jakies syfki jeszcze sa, ale z malym view ratem renderowalem... A teraz ide odespac ostatich kilka dni... Pozdrawiam!
Mario Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Witam Widze ze Ty tez troche nad tym modelem nocek zarwales [lol2] Ile czasu go modelowales, pytam tak z czystej ciekawosci:D Wtglada to coraz lepiej. Będę na bieżąco tu zaglądał i patrzył na ubdejty. Ach te koscioly he he ;)
Mateusz Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 no ladnie, nawet bardzo ladnie, czekam na prace koncowa... zapowiada sie wysmienicie, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się