Gość anubarak Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Witam. Czy mógłby mi ktoś dać pomysł jak to zrobić najprościej i najładniej. Lub czy jest możliwość wykorzystania gotowego jakiegoś modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 zacząć od boxa, wyedytować tak aż edgeloopy będą wzdłuż zwojów mózgowych, potem zwoje wyekstrudować. gotowego modelu możesz poszukać np. na turbosquid.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 zrobiłbym baze tak jak pisze Ania i na jej podstawie użył softu do sculptu (mudbox,z-brush,blender) chyba te wszystkie fałdy, zwoje itp w ten sposób bedzie najłatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Nie wiem, jak to by wyszło, ale można spróbować zrobić bazę, jak Ania pisze, i na to, wykorzystując różne zdjęcia medyczne, obrazy z tomografów i innych zabawek, mapę displacementa nałożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evarcha Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 z-brush, albo standardowy Paint w poly i po sprawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Wiesz, mózg to najlepiej z głową.. A tak na serio to Ania podała ci bardzo dobra podpowiedź co do modelu wyjsciowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi