Napisano 29 Czerwiec 200717 l Witam. Czy mógłby mi ktoś dać pomysł jak to zrobić najprościej i najładniej. Lub czy jest możliwość wykorzystania gotowego jakiegoś modelu?
Napisano 29 Czerwiec 200717 l zacząć od boxa, wyedytować tak aż edgeloopy będą wzdłuż zwojów mózgowych, potem zwoje wyekstrudować. gotowego modelu możesz poszukać np. na turbosquid.com
Napisano 29 Czerwiec 200717 l zrobiłbym baze tak jak pisze Ania i na jej podstawie użył softu do sculptu (mudbox,z-brush,blender) chyba te wszystkie fałdy, zwoje itp w ten sposób bedzie najłatwiej
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Nie wiem, jak to by wyszło, ale można spróbować zrobić bazę, jak Ania pisze, i na to, wykorzystując różne zdjęcia medyczne, obrazy z tomografów i innych zabawek, mapę displacementa nałożyć.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Wiesz, mózg to najlepiej z głową.. A tak na serio to Ania podała ci bardzo dobra podpowiedź co do modelu wyjsciowego.