Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wrzucam tutaj początki aby nie porzucić pomysłu :) Zamierzam wymodelowac robota podobnego do tych z matrixa 2 strzelającego do szperacza (te takie latające ośmiornice z czerwonymi kamerkami :) ). Widok z boku, robot w dolnym prawym rogu, szperacz (szperacze) w lewym górnym i pociski pośrodku :) Na razie wrzucam początki stópke robota :) (niestety nie mojego pomysłu..)

update:

robo2ro2.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, ale lecąc tuta klatka po klatce niewiele sie nauczysz - pamiętaj o tym

dobry detal, nie jestem pewien czy nie popsules lekko siatki na duzym palcu przed symmetry

Napisano

Fajnie by było gdybyś jako lekturę popołudniową, przeczytał regulamin i zastosował się do jego punktów. :]

 

-----

 

Pełną Nazwę!

Napisano
  • Autor

Spoko, to co dotychczas zrobiłem BARDZO zmienię a resztę będę jechał już z refek tylko delikatnie opierając sie na tutku. Spędziłem popołudnie na oglądaniu zdjęć, kadrów z filmu, prac innych osób oraz figurek. Doszedłem do wniosku że tutek za bardzo odbiega od prawdziwego APU to po pierwsze a po drugie facet z tutka robi w niektórych miejscach wręcz kosmiczne siatki co nie bardzo mi pasuje. Postanowiłem więc że postaram się zrobić to sam opierając się na zdjęciach w takim stopniu w jakim dam radę :)

Napisano
  • Autor

Jednak robie wszystko od początku :P Zrobiłem jednego palucha na dobry początek i idę spać. Mam pytanko, kiedy robię dziurę w obiekcie to czy musze ciągnąć linesy do każdego kantu wycięcia czy wystarczy jeden?

robhf3.jpg

Napisano

Jeżeli nie będziesz na tym obiekcie używał jakiegos mesh/turbo smootha to wystarczy jeden edge, ale lepiej walnąć kilka zeby nie było bugów.

Napisano
  • Autor

Dla mnie wygodniej już jest boolean + cut jeśli już, ale nie będę używał smootha na tym modelu więc będę starał się oszczędzać poly gdzie będzie można. Jeszcze jedno pytanko: w kilku tematach czytałem że robiąc siatki powinno się nie robić trójkątów - dlaczego?

 

edit:

Strasznie ciężko proporcje utrzymać patrząc tylko na foty, mam nadzieję że tak jak w rysunku - wyrobią mi się proporcje z czasem ale na razie tragedia ;) Poza tym mam strasznie mało czasu na zabawę przy kompie więc jeśli skończę ten model do końca wakacji to będę happy ;) (a jaszcze model sentinela, jakiś człowieczek prowadzący APU w zbrushu, coś w tle - i to tylko sam modeling... Jeszcze shadery, texturki i rendery - Boże daj mi siły abym to ukończył....)

Tutaj jest link do niesamowicie wymodelowanego APU ale koleś siedzi w maxie 5 roczek więc nie mam co się porównywać. http://www.3dbuzz.com/vbforum/showthread.php?t=115811

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności