Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wrzucam tutaj początki aby nie porzucić pomysłu :) Zamierzam wymodelowac robota podobnego do tych z matrixa 2 strzelającego do szperacza (te takie latające ośmiornice z czerwonymi kamerkami :) ). Widok z boku, robot w dolnym prawym rogu, szperacz (szperacze) w lewym górnym i pociski pośrodku :) Na razie wrzucam początki stópke robota :) (niestety nie mojego pomysłu..)

update:

robo2ro2.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, ale lecąc tuta klatka po klatce niewiele sie nauczysz - pamiętaj o tym

dobry detal, nie jestem pewien czy nie popsules lekko siatki na duzym palcu przed symmetry

Napisano

Fajnie by było gdybyś jako lekturę popołudniową, przeczytał regulamin i zastosował się do jego punktów. :]

 

-----

 

Pełną Nazwę!

Napisano

Spoko, to co dotychczas zrobiłem BARDZO zmienię a resztę będę jechał już z refek tylko delikatnie opierając sie na tutku. Spędziłem popołudnie na oglądaniu zdjęć, kadrów z filmu, prac innych osób oraz figurek. Doszedłem do wniosku że tutek za bardzo odbiega od prawdziwego APU to po pierwsze a po drugie facet z tutka robi w niektórych miejscach wręcz kosmiczne siatki co nie bardzo mi pasuje. Postanowiłem więc że postaram się zrobić to sam opierając się na zdjęciach w takim stopniu w jakim dam radę :)

Napisano

Jednak robie wszystko od początku :P Zrobiłem jednego palucha na dobry początek i idę spać. Mam pytanko, kiedy robię dziurę w obiekcie to czy musze ciągnąć linesy do każdego kantu wycięcia czy wystarczy jeden?

robhf3.jpg

Napisano

Jeżeli nie będziesz na tym obiekcie używał jakiegos mesh/turbo smootha to wystarczy jeden edge, ale lepiej walnąć kilka zeby nie było bugów.

Napisano

Dla mnie wygodniej już jest boolean + cut jeśli już, ale nie będę używał smootha na tym modelu więc będę starał się oszczędzać poly gdzie będzie można. Jeszcze jedno pytanko: w kilku tematach czytałem że robiąc siatki powinno się nie robić trójkątów - dlaczego?

 

edit:

Strasznie ciężko proporcje utrzymać patrząc tylko na foty, mam nadzieję że tak jak w rysunku - wyrobią mi się proporcje z czasem ale na razie tragedia ;) Poza tym mam strasznie mało czasu na zabawę przy kompie więc jeśli skończę ten model do końca wakacji to będę happy ;) (a jaszcze model sentinela, jakiś człowieczek prowadzący APU w zbrushu, coś w tle - i to tylko sam modeling... Jeszcze shadery, texturki i rendery - Boże daj mi siły abym to ukończył....)

Tutaj jest link do niesamowicie wymodelowanego APU ale koleś siedzi w maxie 5 roczek więc nie mam co się porównywać. http://www.3dbuzz.com/vbforum/showthread.php?t=115811

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności