ptah Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Wrzucam tutaj początki aby nie porzucić pomysłu :) Zamierzam wymodelowac robota podobnego do tych z matrixa 2 strzelającego do szperacza (te takie latające ośmiornice z czerwonymi kamerkami :) ). Widok z boku, robot w dolnym prawym rogu, szperacz (szperacze) w lewym górnym i pociski pośrodku :) Na razie wrzucam początki stópke robota :) (niestety nie mojego pomysłu..) update:
Diablos Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Czekam na upki bo zapowiada się bardzo fajnie:)
piksar Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 ładnie, ale lecąc tuta klatka po klatce niewiele sie nauczysz - pamiętaj o tym dobry detal, nie jestem pewien czy nie popsules lekko siatki na duzym palcu przed symmetry
chveti Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Fajnie by było gdybyś jako lekturę popołudniową, przeczytał regulamin i zastosował się do jego punktów. :] ----- Pełną Nazwę!
ptah Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 Spoko, to co dotychczas zrobiłem BARDZO zmienię a resztę będę jechał już z refek tylko delikatnie opierając sie na tutku. Spędziłem popołudnie na oglądaniu zdjęć, kadrów z filmu, prac innych osób oraz figurek. Doszedłem do wniosku że tutek za bardzo odbiega od prawdziwego APU to po pierwsze a po drugie facet z tutka robi w niektórych miejscach wręcz kosmiczne siatki co nie bardzo mi pasuje. Postanowiłem więc że postaram się zrobić to sam opierając się na zdjęciach w takim stopniu w jakim dam radę :)
ptah Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 Jednak robie wszystko od początku :P Zrobiłem jednego palucha na dobry początek i idę spać. Mam pytanko, kiedy robię dziurę w obiekcie to czy musze ciągnąć linesy do każdego kantu wycięcia czy wystarczy jeden?
heaven Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 i tak fajine :) a mozesz pokazac z czego korzystasz ? jakies referki ?
ptah Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 http://s007.wyslijto.pl/?file_id=32016818093595890832 to sa moje refki spakowane rarem. Swoją drogą bardzo fajna ta figurka APU, szkoda tylko że kosztuje 149$ :/
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Jeżeli nie będziesz na tym obiekcie używał jakiegos mesh/turbo smootha to wystarczy jeden edge, ale lepiej walnąć kilka zeby nie było bugów.
Master Kiełbaster Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 rób dziury za pomocą inset to będziesz miał edże do każdego wierzchołka.
ptah Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Dla mnie wygodniej już jest boolean + cut jeśli już, ale nie będę używał smootha na tym modelu więc będę starał się oszczędzać poly gdzie będzie można. Jeszcze jedno pytanko: w kilku tematach czytałem że robiąc siatki powinno się nie robić trójkątów - dlaczego? edit: Strasznie ciężko proporcje utrzymać patrząc tylko na foty, mam nadzieję że tak jak w rysunku - wyrobią mi się proporcje z czasem ale na razie tragedia ;) Poza tym mam strasznie mało czasu na zabawę przy kompie więc jeśli skończę ten model do końca wakacji to będę happy ;) (a jaszcze model sentinela, jakiś człowieczek prowadzący APU w zbrushu, coś w tle - i to tylko sam modeling... Jeszcze shadery, texturki i rendery - Boże daj mi siły abym to ukończył....) Tutaj jest link do niesamowicie wymodelowanego APU ale koleś siedzi w maxie 5 roczek więc nie mam co się porównywać. http://www.3dbuzz.com/vbforum/showthread.php?t=115811
Bhaal Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 hej, sam kiedyś modelowałem APU: tutaj masz link http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=26439 jak by co to mam jakieś fotki to moge jakoś podesłać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się