Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Jest to moj pierwszy model od bardzo bardzo dawna gdyz komputer jaki posiadalem wczesniej pozwalal mi tylko renderowac kulki i to tez nie za skomplikowane ;) ale teraz wracam juz na stale :)

 

Model przedstawia buzke lekko utrzymana w klimacie cartoon - modelowanie zakonczylem aktualnie nic nie pragne w tym zmienic no chyba ze uszy powieksze :) chcialbym sie zajac teksturowaniem i tutaj teraz do was pytanie .. jakim sposobem poradzilibyscie mi zajecie sie tym watkiem (jaka technika to wykonac ktora mogla bym mnie zadowolic) duzo slyszalem o Zbrushu ze potrafi swietnie tworzyc bumpmapy sam model lekko w zbrushu poprawilem ale ze uzywam go od 2 dni niewiele jeszcze w nim rozumiem

 

A tutaj juz sam model + siatka:

Modelowane 3dstudiomax + Brazil r/s

1.jpg

2.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sie nie znam :) .... ale ja bym mu czolo (i ogolnie gorna czesc czachy) zmniejszyl. kumam ze ma to byc w klimacie cartoon...ale i tak przesada

ale to tylko moje skromne zdanie

pozdrawiam

Napisano

przesadziłeś. Cartoon ok ale warga jak cała broda człowieku opanój się, te gość nawet do nasa by miał za duży mózg wywalilibygo za to iż jest za mądry :p

Napisano

Co do modelu wszystko ma wygladac jak wyglada :) lubie przesadzac ;)

Teraz pierwszy skintest

Redner Brazil czas 6 minut i tutaj mam pytanie bo straszliwie nie podobaja mi sie refleksy jak mogl bym to poprawic z gory dzieki chlopaki i dziewczyny :)

skintest.jpg

Napisano

I kolejne proby skina

skintest2.jpg

Render BRAZIL

 

wiem ze pojawilo sie kilka bledow przy bumpmapingu poprawie je tylko jak bede sie nim znow zajmowal

teraz mam pytanie jak najlepije zrobic owlosnienie tego oto pana

pracuje na 3dstudiomax7

Napisano

usta zbyt gładko przechodzą w skórę

i zbyt intensywny kolor skóry

 

włosy możesz zrobić np. hair and fur (ale nie wiem czy w siódemce już to jest)

Napisano

Kolejny SKINTEST

skintest3.jpg

przepraszam za wielkosc ale nie widzialem sensu by wieksze na razie renderowac ;) i caly czas stawiam pytanie co w poscie powyzej

Napisano

całkiem na dole pod Display są opcje do wyświetlania w viewporcie

 

kolor lepszy, jeszcze wargi za bardzo się błyszczą

 

a i jeszcze widzę, ma tyle zmarszczek koło oczu, dziwne że na czole prawie żadnych nie ma

Napisano

Mam pytanie !

model glowy wykonuje w Brazilu ale wlosy chcial bym wykonac w podstawowym renderze osobno jak to pozniej polaczyc jak stworzyc maske dzieki ktorej pozniej polacze te dwa rendery ? czy moze znacie jakis lepszy sposob ?

Napisano

Fajny model ale nie podobają mi sie usta. Według mnie są za bardzo bulwiaste i powinny posiadać krawędzie określające ich kształt (bo tak to one za gładko według mnie przechodzą w resztę twarzy). Szczególnie ta dolna warga. Rekompensuje to troche ten ostatni render, w którym materiał ust jest odmienny od reszty, ale dobrze by było to zrobić również na poziomie modelu.

Napisano

Poprawilem nieco model w zbrushu ale pojawil mi sie problem wypadlo na to dosc duzo poli przy takiej ilosci detali jak wyeksportowac to znow do maxa bo przez import jest to niemozliwe max mi sie zwiesza albo mysli godzinami .. czy jest inny sposob by moc utrzymac te ilosc detali ? z gory dzieki za pomoc

Napisano

Mi sie bardzo podoba ostatni :) Tylko jak bys go tak troche obrobił na bardzieł demonicznego (nie wiem jaki miał byc z załozen) to by było super.

Uwaga jest jedna - im bliżej lewej strony, tym gorzej z tą skóra

Napisano

Dziekuje wszystkim za komentarze :)

ale jako ze jestem czlowiekiem problemowym prosze znow o pomoc

tym razem odnosnie zbrusha (uzywam 3.0) i displancement map .. tworze caly detal na modelu i po stworzeniu alphy prawie nic na niej nie widac gdy dodam to juz do maxa nawet przy wartosciach 100 a lumino mam ustawione na 0.5 detal wychodzi bardzo slabo i nie jest taki jak w zbrushu od czego to moze zalezec ? za jakakolwiek podpowiedz bardzo dziekuje :)

Napisano

nie jestem pewien czy o to chodzi, ale zwiększyłeś wartość intensity w zakładce displacement ? Bo od tego zależy wypukłość alphy

możliwe że się mylę (jestem początkujący w zb)

Gość User190
Napisano

strasznie oświetlone.. w tym złym tego słowa znaczeniu.. usta wyglądają jak odbyt.. bleee..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności