Yamakasi Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Jest to moj pierwszy model od bardzo bardzo dawna gdyz komputer jaki posiadalem wczesniej pozwalal mi tylko renderowac kulki i to tez nie za skomplikowane ;) ale teraz wracam juz na stale :) Model przedstawia buzke lekko utrzymana w klimacie cartoon - modelowanie zakonczylem aktualnie nic nie pragne w tym zmienic no chyba ze uszy powieksze :) chcialbym sie zajac teksturowaniem i tutaj teraz do was pytanie .. jakim sposobem poradzilibyscie mi zajecie sie tym watkiem (jaka technika to wykonac ktora mogla bym mnie zadowolic) duzo slyszalem o Zbrushu ze potrafi swietnie tworzyc bumpmapy sam model lekko w zbrushu poprawilem ale ze uzywam go od 2 dni niewiele jeszcze w nim rozumiem A tutaj juz sam model + siatka: Modelowane 3dstudiomax + Brazil r/s
kris_hm Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 sie nie znam :) .... ale ja bym mu czolo (i ogolnie gorna czesc czachy) zmniejszyl. kumam ze ma to byc w klimacie cartoon...ale i tak przesada ale to tylko moje skromne zdanie pozdrawiam
Yasutoco Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 przesadziłeś. Cartoon ok ale warga jak cała broda człowieku opanój się, te gość nawet do nasa by miał za duży mózg wywalilibygo za to iż jest za mądry :p
ofca Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 cartoon to cartoon - usta bym bardziej zaznaczyc bo takie zlewajace sie sa
Yamakasi Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 Co do modelu wszystko ma wygladac jak wyglada :) lubie przesadzac ;) Teraz pierwszy skintest Redner Brazil czas 6 minut i tutaj mam pytanie bo straszliwie nie podobaja mi sie refleksy jak mogl bym to poprawic z gory dzieki chlopaki i dziewczyny :)
Yamakasi Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 I kolejne proby skina Render BRAZIL wiem ze pojawilo sie kilka bledow przy bumpmapingu poprawie je tylko jak bede sie nim znow zajmowal teraz mam pytanie jak najlepije zrobic owlosnienie tego oto pana pracuje na 3dstudiomax7
Ania Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 usta zbyt gładko przechodzą w skórę i zbyt intensywny kolor skóry włosy możesz zrobić np. hair and fur (ale nie wiem czy w siódemce już to jest)
Yamakasi Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Mam pytanie jak zmniejszyc wyswietlanie wlosow w shag fur w oknie pracy (nie render) bo strasznie mi zamula i nic sie nie da zrobic
Yamakasi Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Kolejny SKINTEST przepraszam za wielkosc ale nie widzialem sensu by wieksze na razie renderowac ;) i caly czas stawiam pytanie co w poscie powyzej
Ania Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 całkiem na dole pod Display są opcje do wyświetlania w viewporcie kolor lepszy, jeszcze wargi za bardzo się błyszczą a i jeszcze widzę, ma tyle zmarszczek koło oczu, dziwne że na czole prawie żadnych nie ma
mrkrzysiek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 no model nawet fajny, co do skóry to jak dla mnie nos i usta trochę za mocno się błyszczą
Yamakasi Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 to prawdopodobnie juz ostateczna wersja materialow skory bump teraz zajme sie detalami takimi jak oczy broda rzesy + opaska nike na glowe ;)
Yamakasi Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 Mam pytanie ! model glowy wykonuje w Brazilu ale wlosy chcial bym wykonac w podstawowym renderze osobno jak to pozniej polaczyc jak stworzyc maske dzieki ktorej pozniej polacze te dwa rendery ? czy moze znacie jakis lepszy sposob ?
tadzio Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 zaznaczasz sobie obiekt i w zakladce (chyba) redner elements zaznaczasz sobie alpha, a potem mixujesz w psp. pozdr
Ciechu Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Fajny model ale nie podobają mi sie usta. Według mnie są za bardzo bulwiaste i powinny posiadać krawędzie określające ich kształt (bo tak to one za gładko według mnie przechodzą w resztę twarzy). Szczególnie ta dolna warga. Rekompensuje to troche ten ostatni render, w którym materiał ust jest odmienny od reszty, ale dobrze by było to zrobić również na poziomie modelu.
Yamakasi Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 Poprawilem nieco model w zbrushu ale pojawil mi sie problem wypadlo na to dosc duzo poli przy takiej ilosci detali jak wyeksportowac to znow do maxa bo przez import jest to niemozliwe max mi sie zwiesza albo mysli godzinami .. czy jest inny sposob by moc utrzymac te ilosc detali ? z gory dzieki za pomoc
DEkoy Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Mi sie bardzo podoba ostatni :) Tylko jak bys go tak troche obrobił na bardzieł demonicznego (nie wiem jaki miał byc z załozen) to by było super. Uwaga jest jedna - im bliżej lewej strony, tym gorzej z tą skóra
Yamakasi Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Dziekuje wszystkim za komentarze :) ale jako ze jestem czlowiekiem problemowym prosze znow o pomoc tym razem odnosnie zbrusha (uzywam 3.0) i displancement map .. tworze caly detal na modelu i po stworzeniu alphy prawie nic na niej nie widac gdy dodam to juz do maxa nawet przy wartosciach 100 a lumino mam ustawione na 0.5 detal wychodzi bardzo slabo i nie jest taki jak w zbrushu od czego to moze zalezec ? za jakakolwiek podpowiedz bardzo dziekuje :)
Roszondas Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 nie jestem pewien czy o to chodzi, ale zwiększyłeś wartość intensity w zakładce displacement ? Bo od tego zależy wypukłość alphy możliwe że się mylę (jestem początkujący w zb)
Yamakasi Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 Koncze ten projekt .. nie jestem z niego zadowolony a moze wreszcie skoncze moja krolowa ciemnosci WIP powinien pojawic sie za jakis czas na forum wrzucam tutaj ostatni test render jaki wykonalem dla tej pracy http://www.marcingrygier.yoyo.pl/mentalreytest.jpg [uwaga rozdzielczosc 1000]
Gość User190 Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 strasznie oświetlone.. w tym złym tego słowa znaczeniu.. usta wyglądają jak odbyt.. bleee..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się