Napisano 4 Lipiec 200717 l Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Jest to moj pierwszy model od bardzo bardzo dawna gdyz komputer jaki posiadalem wczesniej pozwalal mi tylko renderowac kulki i to tez nie za skomplikowane ;) ale teraz wracam juz na stale :) Model przedstawia buzke lekko utrzymana w klimacie cartoon - modelowanie zakonczylem aktualnie nic nie pragne w tym zmienic no chyba ze uszy powieksze :) chcialbym sie zajac teksturowaniem i tutaj teraz do was pytanie .. jakim sposobem poradzilibyscie mi zajecie sie tym watkiem (jaka technika to wykonac ktora mogla bym mnie zadowolic) duzo slyszalem o Zbrushu ze potrafi swietnie tworzyc bumpmapy sam model lekko w zbrushu poprawilem ale ze uzywam go od 2 dni niewiele jeszcze w nim rozumiem A tutaj juz sam model + siatka: Modelowane 3dstudiomax + Brazil r/s
Napisano 4 Lipiec 200717 l sie nie znam :) .... ale ja bym mu czolo (i ogolnie gorna czesc czachy) zmniejszyl. kumam ze ma to byc w klimacie cartoon...ale i tak przesada ale to tylko moje skromne zdanie pozdrawiam
Napisano 4 Lipiec 200717 l przesadziłeś. Cartoon ok ale warga jak cała broda człowieku opanój się, te gość nawet do nasa by miał za duży mózg wywalilibygo za to iż jest za mądry :p
Napisano 4 Lipiec 200717 l cartoon to cartoon - usta bym bardziej zaznaczyc bo takie zlewajace sie sa
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor Co do modelu wszystko ma wygladac jak wyglada :) lubie przesadzac ;) Teraz pierwszy skintest Redner Brazil czas 6 minut i tutaj mam pytanie bo straszliwie nie podobaja mi sie refleksy jak mogl bym to poprawic z gory dzieki chlopaki i dziewczyny :)
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor I kolejne proby skina Render BRAZIL wiem ze pojawilo sie kilka bledow przy bumpmapingu poprawie je tylko jak bede sie nim znow zajmowal teraz mam pytanie jak najlepije zrobic owlosnienie tego oto pana pracuje na 3dstudiomax7
Napisano 6 Lipiec 200717 l usta zbyt gładko przechodzą w skórę i zbyt intensywny kolor skóry włosy możesz zrobić np. hair and fur (ale nie wiem czy w siódemce już to jest)
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor Mam pytanie jak zmniejszyc wyswietlanie wlosow w shag fur w oknie pracy (nie render) bo strasznie mi zamula i nic sie nie da zrobic
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor Kolejny SKINTEST przepraszam za wielkosc ale nie widzialem sensu by wieksze na razie renderowac ;) i caly czas stawiam pytanie co w poscie powyzej
Napisano 6 Lipiec 200717 l całkiem na dole pod Display są opcje do wyświetlania w viewporcie kolor lepszy, jeszcze wargi za bardzo się błyszczą a i jeszcze widzę, ma tyle zmarszczek koło oczu, dziwne że na czole prawie żadnych nie ma
Napisano 6 Lipiec 200717 l no model nawet fajny, co do skóry to jak dla mnie nos i usta trochę za mocno się błyszczą
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor to prawdopodobnie juz ostateczna wersja materialow skory bump teraz zajme sie detalami takimi jak oczy broda rzesy + opaska nike na glowe ;)
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor Mam pytanie ! model glowy wykonuje w Brazilu ale wlosy chcial bym wykonac w podstawowym renderze osobno jak to pozniej polaczyc jak stworzyc maske dzieki ktorej pozniej polacze te dwa rendery ? czy moze znacie jakis lepszy sposob ?
Napisano 9 Lipiec 200717 l zaznaczasz sobie obiekt i w zakladce (chyba) redner elements zaznaczasz sobie alpha, a potem mixujesz w psp. pozdr
Napisano 9 Lipiec 200717 l Fajny model ale nie podobają mi sie usta. Według mnie są za bardzo bulwiaste i powinny posiadać krawędzie określające ich kształt (bo tak to one za gładko według mnie przechodzą w resztę twarzy). Szczególnie ta dolna warga. Rekompensuje to troche ten ostatni render, w którym materiał ust jest odmienny od reszty, ale dobrze by było to zrobić również na poziomie modelu.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Poprawilem nieco model w zbrushu ale pojawil mi sie problem wypadlo na to dosc duzo poli przy takiej ilosci detali jak wyeksportowac to znow do maxa bo przez import jest to niemozliwe max mi sie zwiesza albo mysli godzinami .. czy jest inny sposob by moc utrzymac te ilosc detali ? z gory dzieki za pomoc
Napisano 1 Sierpień 200717 l Mi sie bardzo podoba ostatni :) Tylko jak bys go tak troche obrobił na bardzieł demonicznego (nie wiem jaki miał byc z załozen) to by było super. Uwaga jest jedna - im bliżej lewej strony, tym gorzej z tą skóra
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Autor Dziekuje wszystkim za komentarze :) ale jako ze jestem czlowiekiem problemowym prosze znow o pomoc tym razem odnosnie zbrusha (uzywam 3.0) i displancement map .. tworze caly detal na modelu i po stworzeniu alphy prawie nic na niej nie widac gdy dodam to juz do maxa nawet przy wartosciach 100 a lumino mam ustawione na 0.5 detal wychodzi bardzo slabo i nie jest taki jak w zbrushu od czego to moze zalezec ? za jakakolwiek podpowiedz bardzo dziekuje :)
Napisano 2 Wrzesień 200717 l nie jestem pewien czy o to chodzi, ale zwiększyłeś wartość intensity w zakładce displacement ? Bo od tego zależy wypukłość alphy możliwe że się mylę (jestem początkujący w zb)
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Autor Koncze ten projekt .. nie jestem z niego zadowolony a moze wreszcie skoncze moja krolowa ciemnosci WIP powinien pojawic sie za jakis czas na forum wrzucam tutaj ostatni test render jaki wykonalem dla tej pracy http://www.marcingrygier.yoyo.pl/mentalreytest.jpg [uwaga rozdzielczosc 1000]
Napisano 5 Wrzesień 200717 l strasznie oświetlone.. w tym złym tego słowa znaczeniu.. usta wyglądają jak odbyt.. bleee..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto