Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 27
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Wózek z rakietą wyglądają bardzo dobrze ale samochód trochę kanciaty. Pokarz siatkę może uda się wykrzesać kilka trisów na kabinę.A ogólnie bardzo fajne i trafione w temat.

Posted

Autko trochę kanciaste, może zostaw samą rakietę z wyrzutnią?. A tło myślę że możesz wrzucić, jeśli nie będzie tam dodatkowej geometrii.

Posted

Dzięki

 

Tomala- Proszę oto siateczka:

my.php?image=v2rocketbitwa01siatkawa1.jpg

 

Cruzh3r - z kół już nie da rady, ale 17 tri jeszcze mam do dyspozycji :) Tak w C&C było v3 rocket a dokładniej to w Red Alert I :D

 

Już się Kuba uparłem na ten samochód więc muszę go zrobić :)

 

Jeszcze muszę zrobić jakąś mini dźwignie bo podest z rakietą się podnosi.. może uda się jakoś to umieścić ;]

 

EDIT

Poprawiłem kanty wozu

Model jest już właściwie skończony

Tak to wygląda :

v2rocketbitwa03vr7.jpg

v2rocketbitwa02qc1.jpg

 

jeżeli wszytko jest ok ? to zabieram się za texturke.

Posted

Ja mam takie pytanie, czy przypadkiem rakieta nie powinna być skierowana w drugą stronę? Bo tak jak jest teraz to by przy starcie sfajczyła samochód :D

Posted

Możesz zdjąć kilka trisów z kół. Podstawy cylindrów z których zrobione są koła są podzielone na trójkąty tak jak pizza można je podzielić inaczej zaoszczędzając na każdym takim kole(podstawie cylindra) 2 trisy.No chyba że już to zrobiłeś.

Posted

Tak ale jeżeli robiłeś cylindry to ich podstawy mają tak ułożone trisy że na środku podstawy krawędzie zbiegają się w jednym punkcie tworząc ten wertex(chociaż tego nie widać bo zamiast trisów jest tam jedna płaszczyzna ograniczona 10 cioma krawędziami w tym przypadku) na środku.Wystarczy zweldować go z dowolnym sąsiednim wierzchołkiem ( w tym przypadku masz ich dziesięć każdy oddalony o tą samą odległość równą "promieniowi" tego kanciatego "koła" i jesteś dwa trisy do przodu.Jeżeli nie widzisz tych trisów na podstawie to prawdopodobnie masz ustawiony sterownik openGL który odpowiada za wyświetlanie obrazu w viewportach.W direct3d wszystko jest wyświetlane z podziałem na trisy.

Posted

mam direct 3d, nie wyświetla mi nawet vertexa pośrodku ;p

Dajmy sobie spokój z tymi 2 trisami :), i tak zostało mi jeszcze kilkanaście ;) Ale dzięki Tomala :) W przyszłości pokombinuje z tym, bo widzę że jest ukryta jest w tym zagadka :D

A ja już powoli kończę mapowanie więc zmieniać teraz model to też byłby problem.

Posted
Czy robie trisami czy qadrami wychodzi na to samo, nie wiem jak max to liczy.

 

No jak jak liczy? Quad=2 trisy, to jak ma liczyć, jasne, że na to samo wychodzi...

Możesz mieć np. taki dajmy na to dziesięciokąt, i mniej niż 8 tri on mieć nie ma prawa, jakbyś nie pokroił.

 

Wertexa pośrodku Ci nie wyświetla bo nie musi, jeśli polygon dziesięcioboczny jest tak zdefiniowany przez Ciebie,widzisz jeden polygon, ale dla procesora to i tak są trisy.

 

W direct3d wcale nie wszystko jest wyświetlane z podziałem na trisy! Zrobisz 50trisowy poly to będziesz widział 1poly w editable poly:p

Posted

Z tym vertexem na środku to jest tak że on jest na świeżo zrobionym cylindrze i wtedy taki cylinder który ma powierzchnię boczną 10 segmentów (czyli podstawy są dziesięciokątami foremnymi) ma 40tris (10 tris na podstawę ułożonych na pizzę)A po przekonwertowaniu cylindra do editable poly znika ten vertex na podstawach i cylinder ma 36tris. Ja myślałem że koła są gołymi cylindrami poustawianymi w scenie ale jeżeli są częścią obiektu editable poly to żadnego wertexa tam nie znajdziesz i to cała zagadka.

Posted

Dawno żadnego update'a nie było :)

Teksturka prawie skończona, jeszcze będę dodawać brud i kurz. Speca też jakiegoś zrobię :)

Ogólnie tło i klimat pustyni , dlatego zastanawiam się czy nie zmienić koloru samochodu na zielono-żółty ?

Jak oceniacie ten tył samochodu ? Bo mi się nie podoba a nie mam teraz zbytnio pomysłu.

I mam pytanie, czy robiąc podłoże mogę użyć maxowego noise itp ?

 

(św. ambient dałem żeby tex ładnie było widać :) ) :v2rocketbitwa04uq3.jpg

v2rocketbitwa05da1.jpg

Posted

Wypal sobie jakąś lightmapę albo AO, żeby zróżnicować elementy modelu. Będzie ci łatwiej domalować dodatkowe cienie i inne bajery. Jeśli masz jakieś trisy w zapasie, to tył auta zrób choć trochę zaokrąglony, jeśli nie, to ustawiaj model tak, żeby tego tyłu nie było widać ;)

Posted

Koniec!

Nareszcie :D

Mam nadzieje że się komuś podoba, bo starałem się jak cholera :)

Jest jeszcze kilka szczegółów do dopracowania ale już nie mam czasu.

Dzięki wszystkim za wszystkie rady :)

koniecpw8.jpg

Posted

Wszystko wygląda super ale trochę nie pasuje mi malowanie rakiety.Zazwyczaj obiekty wojskowe mają barwy maskujące żeby je było trudno namierzyć. A tak poza tym to jest zajefajnie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy