Napisano 12 Lipiec 200717 l Czesc ! wlasnie skonczylem swój model ‘Space ship’ 3552 poly 4x tekturki 2x2048,2x512 pozdro. http://img177.imageshack.us/my.php?image=top2za5.jpg
Napisano 13 Lipiec 200717 l mi sie podoba :),troszke duzo poly jak na taki model i przydały by sie normale ;) Pozdro
Napisano 13 Lipiec 200717 l Ja wiem czy dużo? Raczej texturki duże, 2x 2048 i jeszcze 2x512. To co widać można na 1024 upchać z powodzeniem ( i jeszcze zostanie na pilota:p) Na tym shocie z góry wygląda całkiem pozytywnie, jednynie tex powinnieć być bardziej szczegółowy i urozmaicony bo teraz wygląda trochę jakby był malowany na szybko.. mapy są olbrzymie, a detalu minimum? Siatkę zapodaj! Pozdro!
Napisano 13 Lipiec 200717 l Jak dla mnie ekstra. Chętnie zobaczę siatkę i widok z góry, ale nie z edytora tylko render :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Dzieki za Krytyke Shalivan -uzylem normal maps, wrzucam pare ujec moze lepiej bedzie je widac.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Zmniejszylem tekstury : Diffuse 512x Normal 1024x Mask 512x (do szyby + Glossiness) 512x self-Illumination. 512x Pare scenek: I jeszcze 2zakrecone filmiki: http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=3dc27118a0f19a198571 Z siatka: http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=ba543ae44b22bd110a1d pozdro
Napisano 13 Lipiec 200717 l Design b.fajny, ale liczby z 1-go postu mnie przeraziły. ;) Czy można flata textur prosić?
Napisano 14 Lipiec 200717 l Eee, no bardzo fajnie to wideo wygląda, nie powiem:) Co do textur, to jest bardzo gładki, jednolity... I pytanie, glow z maxa czy z silnika jakiegoś?
Napisano 15 Lipiec 200717 l hehe te 1 posta jakos mnie nie przekonały ale nowe są duzo lepsze i fajniejsze, co do textur to zaden problem je zmnijszyc do 512 albo 1024 i połąyczc w jedną podobmnie z tymi mniejszymi texturami, bedziesz mial wtedy 2 texutry i bedzie git, detalu wielkiego na nich nie ma wiec duzo nie starcisz na jakosci a zmniszyc warto bo to troche duzo i duze w tej chwili
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto