Skocz do zawartości

Pojazd 3D: SpaceShip


andy12

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja wiem czy dużo? Raczej texturki duże, 2x 2048 i jeszcze 2x512.

 

To co widać można na 1024 upchać z powodzeniem ( i jeszcze zostanie na pilota:p)

 

Na tym shocie z góry wygląda całkiem pozytywnie, jednynie tex powinnieć być bardziej szczegółowy i urozmaicony bo teraz wygląda trochę jakby był malowany na szybko.. mapy są olbrzymie, a detalu minimum?

 

Siatkę zapodaj!

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszylem tekstury :

 

Diffuse 512x

Normal 1024x

Mask 512x (do szyby + Glossiness) 512x

self-Illumination. 512x

 

Pare scenek:

 

cameraangle2hb6.th.jpg

 

cameraangle5au3.th.jpg

 

cameraanglehdii8.th.jpg

 

I jeszcze 2zakrecone filmiki:

 

http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=3dc27118a0f19a198571

 

Z siatka:

 

http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=ba543ae44b22bd110a1d

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hehe te 1 posta jakos mnie nie przekonały ale nowe są duzo lepsze i fajniejsze, co do textur to zaden problem je zmnijszyc do 512 albo 1024 i połąyczc w jedną podobmnie z tymi mniejszymi texturami, bedziesz mial wtedy 2 texutry i bedzie git, detalu wielkiego na nich nie ma wiec duzo nie starcisz na jakosci a zmniszyc warto bo to troche duzo i duze w tej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności