Jump to content

Recommended Posts

Posted

Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Sluchaj kiedys nie bylo sculpterow;)

Generalnie organiki nie modeluje (chyba za cienki jestem;p), ale zasada jest taka, ze robisz sobie model-baze w programie typu max i exportujesz do sculptera typu z-brush.

Mozesz w sumie zrobic model od podstaw w samym z-brushu.

Jak Ci wygodniej.

Sa tacy (np na tym forum), ktorzy potrafia zrobic bardzo fajny model organiczny w samym maxie.

Takze rob tak, zeby Ci bylo wygodniej i latwiej...

Jesli cos zle powiedzialem, to niech mnie koledzy organiko-modelerzy poprawia;)

pozdrawiam

Posted

Idź do lasu , znajdź lipę. Zetnij ją.. wysusz . Kup dłuta i jazda… .. 3d jest bez sensu i mało precyzyjne.

 

a tak na poważnie ... to hm.. baze lepiej robić w maxie.. a potem do Zb paćkać... wygoda

pozdro

Posted

Tylko jak sie wezmiesz za Zbrusha to nie rob ludzi ze hiper zmarszczkami bo widze ze jak ludzie dopadna sie do takich progsow od sculptingu to na chama wyciskaja ten detal

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy