Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Sluchaj kiedys nie bylo sculpterow;)

Generalnie organiki nie modeluje (chyba za cienki jestem;p), ale zasada jest taka, ze robisz sobie model-baze w programie typu max i exportujesz do sculptera typu z-brush.

Mozesz w sumie zrobic model od podstaw w samym z-brushu.

Jak Ci wygodniej.

Sa tacy (np na tym forum), ktorzy potrafia zrobic bardzo fajny model organiczny w samym maxie.

Takze rob tak, zeby Ci bylo wygodniej i latwiej...

Jesli cos zle powiedzialem, to niech mnie koledzy organiko-modelerzy poprawia;)

pozdrawiam

Napisano

Idź do lasu , znajdź lipę. Zetnij ją.. wysusz . Kup dłuta i jazda… .. 3d jest bez sensu i mało precyzyjne.

 

a tak na poważnie ... to hm.. baze lepiej robić w maxie.. a potem do Zb paćkać... wygoda

pozdro

Napisano

Tylko jak sie wezmiesz za Zbrusha to nie rob ludzi ze hiper zmarszczkami bo widze ze jak ludzie dopadna sie do takich progsow od sculptingu to na chama wyciskaja ten detal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności