Napisano 14 Lipiec 200717 l Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?
Napisano 14 Lipiec 200717 l Sluchaj kiedys nie bylo sculpterow;) Generalnie organiki nie modeluje (chyba za cienki jestem;p), ale zasada jest taka, ze robisz sobie model-baze w programie typu max i exportujesz do sculptera typu z-brush. Mozesz w sumie zrobic model od podstaw w samym z-brushu. Jak Ci wygodniej. Sa tacy (np na tym forum), ktorzy potrafia zrobic bardzo fajny model organiczny w samym maxie. Takze rob tak, zeby Ci bylo wygodniej i latwiej... Jesli cos zle powiedzialem, to niech mnie koledzy organiko-modelerzy poprawia;) pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200717 l Idź do lasu , znajdź lipę. Zetnij ją.. wysusz . Kup dłuta i jazda… .. 3d jest bez sensu i mało precyzyjne. a tak na poważnie ... to hm.. baze lepiej robić w maxie.. a potem do Zb paćkać... wygoda pozdro
Napisano 14 Lipiec 200717 l Tylko jak sie wezmiesz za Zbrusha to nie rob ludzi ze hiper zmarszczkami bo widze ze jak ludzie dopadna sie do takich progsow od sculptingu to na chama wyciskaja ten detal
Napisano 24 Lipiec 200717 l Ta - najfajniejsze sa modele z wymodelowanymi nawet porami na skorze a koncowy render tej postaci jest w sporym oddaleniu :D
Napisano 24 Lipiec 200717 l No wlasnie to mnie wkurza jak na sile ludzie detal robia coz popatrzcie na nielota on bez zbrushow robi extra modele
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto