Hideo Napisano 14 Lipiec 2007 Share Napisano 14 Lipiec 2007 Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 14 Lipiec 2007 Share Napisano 14 Lipiec 2007 sam sobie odpowiedzialeś waść :] Z jak pędzelek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 14 Lipiec 2007 Share Napisano 14 Lipiec 2007 Sluchaj kiedys nie bylo sculpterow;) Generalnie organiki nie modeluje (chyba za cienki jestem;p), ale zasada jest taka, ze robisz sobie model-baze w programie typu max i exportujesz do sculptera typu z-brush. Mozesz w sumie zrobic model od podstaw w samym z-brushu. Jak Ci wygodniej. Sa tacy (np na tym forum), ktorzy potrafia zrobic bardzo fajny model organiczny w samym maxie. Takze rob tak, zeby Ci bylo wygodniej i latwiej... Jesli cos zle powiedzialem, to niech mnie koledzy organiko-modelerzy poprawia;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 14 Lipiec 2007 Share Napisano 14 Lipiec 2007 Idź do lasu , znajdź lipę. Zetnij ją.. wysusz . Kup dłuta i jazda… .. 3d jest bez sensu i mało precyzyjne. a tak na poważnie ... to hm.. baze lepiej robić w maxie.. a potem do Zb paćkać... wygoda pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 14 Lipiec 2007 Share Napisano 14 Lipiec 2007 Tylko jak sie wezmiesz za Zbrusha to nie rob ludzi ze hiper zmarszczkami bo widze ze jak ludzie dopadna sie do takich progsow od sculptingu to na chama wyciskaja ten detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 24 Lipiec 2007 Share Napisano 24 Lipiec 2007 Ta - najfajniejsze sa modele z wymodelowanymi nawet porami na skorze a koncowy render tej postaci jest w sporym oddaleniu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 24 Lipiec 2007 Share Napisano 24 Lipiec 2007 No wlasnie to mnie wkurza jak na sile ludzie detal robia coz popatrzcie na nielota on bez zbrushow robi extra modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się