Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, chyba zdazylem na przedluzony termin. Wymodelowalem bombe termojadrowa. Jest to moj pierwszy model LP i pierwsze mapowanie.

 

edit//podmieniny obrazek

mark53xy3.jpg

 

 

 

 

pozdr.

 

PS.Mam pytanie poczatkujacego - jak rokladacie siatke paru obiektow na jednej teksturze ?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie)

 

Model całkiem fajny, tekstura wyszła trochę rozmyta. Fajnie że zdążyłeś, ale w następnych bitwach postaraj się założyć wątek WIP. Zawsze lepiej dostać wskazówki w trakcie pracy, niż po jej ukończeniu ;)

Napisano
Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie)

 

 

Nie muszą!:P

 

Ale radze sie Dowiedziec co to sa Smoothing grups!

 

i zrezygnowac z chamferow!

Napisano

Czas jes podobno do 18 więc taka mała rada z mojej strony. Pisali już o tym poprzednicy daj modyfikator smooth i zaznacz opcję auto smooth a model będzie cieniowany jako całość a nie każdy polygon z osobna przez co wygląda on strasznie kanciato i wyrenderuj jeszcze raz.Powodzenia.

Napisano

Na taki cylinder proponuje smooth group 1, jeszcze zdążysz :)

Koło można było zrobić z jednego cylindra zamiast tych czterech, efekt byłby taki sam, a zaoszczędziłbyś bardzo dużo tri. Szkoda że nie prowadziłeś WIPa bo jest dużo rzeczy do poprawki :)

Ale gratki za ukończenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności