panzerYeti Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Czesc, chyba zdazylem na przedluzony termin. Wymodelowalem bombe termojadrowa. Jest to moj pierwszy model LP i pierwsze mapowanie. edit//podmieniny obrazek pozdr. PS.Mam pytanie poczatkujacego - jak rokladacie siatke paru obiektow na jednej teksturze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie) Model całkiem fajny, tekstura wyszła trochę rozmyta. Fajnie że zdążyłeś, ale w następnych bitwach postaraj się założyć wątek WIP. Zawsze lepiej dostać wskazówki w trakcie pracy, niż po jej ukończeniu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie) Nie muszą!:P Ale radze sie Dowiedziec co to sa Smoothing grups! i zrezygnowac z chamferow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 smooth by się przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Moja rada : pobaw się smoothin groops'ami, albo przynajmniej wrzuć modyfikator smooth PS to sie nazywa obszerny WIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Nie muszą!:P Rozwiń proszę :) Nawet nie wiedziałem że jest taka możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Kuba_ Wystarczy ze ułożysz tym obiektom uvki tak zeby sie nie pokrywały, i dajesz im ten sam materiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Czas jes podobno do 18 więc taka mała rada z mojej strony. Pisali już o tym poprzednicy daj modyfikator smooth i zaznacz opcję auto smooth a model będzie cieniowany jako całość a nie każdy polygon z osobna przez co wygląda on strasznie kanciato i wyrenderuj jeszcze raz.Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roszondas Napisano 15 Lipiec 2007 Share Napisano 15 Lipiec 2007 Na taki cylinder proponuje smooth group 1, jeszcze zdążysz :) Koło można było zrobić z jednego cylindra zamiast tych czterech, efekt byłby taki sam, a zaoszczędziłbyś bardzo dużo tri. Szkoda że nie prowadziłeś WIPa bo jest dużo rzeczy do poprawki :) Ale gratki za ukończenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panzerYeti Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2007 Dzieki wszytkim za komentarze i rady. Obrazek juz podmienilem . Przepraszam za brak WIP'a ale do konca nie bylo pewne czy cokolwiek z tego wyjdzie . pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się