Kuba Napisano 5 Listopad 2007 Napisano 5 Listopad 2007 Ulala, masakra. Podziwiam determinację i czekam na efekt końcowy. Zdaje się, że będzie na co popatrzeć :)
Muminek Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Napisano 10 Grudzień 2007 Kilka renderów testowych , coś światła nie mogę dograć :/ Gdzieś wcześniej zaginęły prace ze środka >
_michal Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Nadłubałeś się, nadłubałeś :D Próbowałeś już exportu?
Muminek Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 Czekam na przesyłkę z empiku od 3 grudnia kXXXXX! Przy texturce wyszedł jakiś babol :/
Muminek Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Zabawa/trening post produkcja . Wygląda znośnie ale może być lepiej :D Prace nad środkiem zarzucone , muszę machnąć parę stron dokumentacji .
Por@szek Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Imho model stracil wiele z detali ktore tam wlozyles z takiego renderu, daj moze jakies blizszego renderka, jakies lepsze ujecie , pokombinuj z ustawieniami kamery.
DiO Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 ojojoj...te rozmazy na smiglach robione w photoshopie ,nie? rozmazujac lewe smiglo rozmazales chyba tez skrzydlo...przynajmniej tak to wyglada ;) a model fajny ,dalbys rade wiecej wycisnac :) pozdrawiam
Muminek Napisano 13 Marzec 2008 Autor Napisano 13 Marzec 2008 Transparencyyyyyyyyyyyy :/ Wie ktoś jak to kurde ustawić ? Grzebie już przy tym 2 dzień :/ Wskazówki nijak nie chcą być 100% przezroczyste. Szybki na zegarach jeszcze jako tako wyglądają, obręcze metalowe mają dość dobry połysk ale tarcza zegara odbija światło ? Normalnie z wykasowana tablicą zegary wyglądają ok, na tablicy są zaznaczone miejsca gdzie ma być przeźroczysta; po jej wstawieniu praktycznie na zegarach nic nie widać jeden wielki odbłysk światła.
Por@szek Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 Musisz usunac speculara w miejscach gdzie jest przezroczystosc. jezeli masz na texturze alphe, to po prostu miejsce na texturze speca daj w miejscu alphy czarne. Jezeli na materiale, to zduplikuj material i daj na to z mniejszymi ustawieniami speculara.
Muminek Napisano 21 Kwiecień 2008 Autor Napisano 21 Kwiecień 2008 Projekcik się zakończył. Parę grafik ze środka Łosia Wysyłam jeszcze filmik na YT , niestety nie wygląda ciekawie * ale lepszego nie zrobię > brak sprzętu :(. * Nie mogłem do końca nadzorować renderingu i wyszły jakieś paskudztwa z materiałem i symulacją dymu. Ogólnie miałem za mało czasu (2 dni planowania na moim komputera >restart co 10 min , + przeprowadzka na 3 dni do Krakowa i mordowanie się z inną wersją XSI) aby to porządnie zrobić :/ Stary testowy filmik Tekstura skrzydła (mogę tez dać inne ale niektóre to horror po prostu) I film
Kuba Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Gratuluję ukończenia i przede wszystkim wytrwałości :) Latawiec jak dla mnie bomba, w głowie się może zakręcić od takiej ilości dupereli :)
Gość Marioza Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 zapachniało hardcorem =), podziwiam za upor, filmiki niestety nie są zbyt atrakcyjne dla oka, moze mógłbyś zrobić jakiesogs naprawde bjuti rendera jak np : http://img228.imageshack.us/img228/5275/38904380nh9.png http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=304443&highlight=mustang
slayer2004 Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 Hm, tekstura wygląda czyściutko (aż za) jak karton. Przydałoby się jej IMO kilka zadrapań, ubrudzeń itp. Co do modelu, wyszedł bardzo fajnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się