Napisano 5 Listopad 200717 l Ulala, masakra. Podziwiam determinację i czekam na efekt końcowy. Zdaje się, że będzie na co popatrzeć :)
Napisano 10 Grudzień 200717 l Autor Kilka renderów testowych , coś światła nie mogę dograć :/ Gdzieś wcześniej zaginęły prace ze środka >
Napisano 30 Styczeń 200817 l Autor Czekam na przesyłkę z empiku od 3 grudnia kXXXXX! Przy texturce wyszedł jakiś babol :/
Napisano 25 Luty 200817 l Autor Zabawa/trening post produkcja . Wygląda znośnie ale może być lepiej :D Prace nad środkiem zarzucone , muszę machnąć parę stron dokumentacji .
Napisano 25 Luty 200817 l Imho model stracil wiele z detali ktore tam wlozyles z takiego renderu, daj moze jakies blizszego renderka, jakies lepsze ujecie , pokombinuj z ustawieniami kamery.
Napisano 25 Luty 200817 l ojojoj...te rozmazy na smiglach robione w photoshopie ,nie? rozmazujac lewe smiglo rozmazales chyba tez skrzydlo...przynajmniej tak to wyglada ;) a model fajny ,dalbys rade wiecej wycisnac :) pozdrawiam
Napisano 13 Marzec 200817 l Autor Transparencyyyyyyyyyyyy :/ Wie ktoś jak to kurde ustawić ? Grzebie już przy tym 2 dzień :/ Wskazówki nijak nie chcą być 100% przezroczyste. Szybki na zegarach jeszcze jako tako wyglądają, obręcze metalowe mają dość dobry połysk ale tarcza zegara odbija światło ? Normalnie z wykasowana tablicą zegary wyglądają ok, na tablicy są zaznaczone miejsca gdzie ma być przeźroczysta; po jej wstawieniu praktycznie na zegarach nic nie widać jeden wielki odbłysk światła.
Napisano 13 Marzec 200817 l Musisz usunac speculara w miejscach gdzie jest przezroczystosc. jezeli masz na texturze alphe, to po prostu miejsce na texturze speca daj w miejscu alphy czarne. Jezeli na materiale, to zduplikuj material i daj na to z mniejszymi ustawieniami speculara.
Napisano 21 Kwiecień 200816 l Autor Projekcik się zakończył. Parę grafik ze środka Łosia Wysyłam jeszcze filmik na YT , niestety nie wygląda ciekawie * ale lepszego nie zrobię > brak sprzętu :(. * Nie mogłem do końca nadzorować renderingu i wyszły jakieś paskudztwa z materiałem i symulacją dymu. Ogólnie miałem za mało czasu (2 dni planowania na moim komputera >restart co 10 min , + przeprowadzka na 3 dni do Krakowa i mordowanie się z inną wersją XSI) aby to porządnie zrobić :/ Stary testowy filmik Tekstura skrzydła (mogę tez dać inne ale niektóre to horror po prostu) I film
Napisano 21 Kwiecień 200816 l Gratuluję ukończenia i przede wszystkim wytrwałości :) Latawiec jak dla mnie bomba, w głowie się może zakręcić od takiej ilości dupereli :)
Napisano 22 Kwiecień 200816 l zapachniało hardcorem =), podziwiam za upor, filmiki niestety nie są zbyt atrakcyjne dla oka, moze mógłbyś zrobić jakiesogs naprawde bjuti rendera jak np : http://img228.imageshack.us/img228/5275/38904380nh9.png http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=304443&highlight=mustang
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Hm, tekstura wygląda czyściutko (aż za) jak karton. Przydałoby się jej IMO kilka zadrapań, ubrudzeń itp. Co do modelu, wyszedł bardzo fajnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto