uncle Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 nudzilo mi sie to zrobilem taki filmik, sorki nie umiem kompresowac wiec wazy 3mb =( http://uncle.magma-net.pl/tutorial/bolean.avi 3
mrkrzysiek Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 no fajny ale jakiś krótki, jak by Ci się jeszcze nudziło to kręć dalej
uncle Napisano 25 Lipiec 2007 Autor Napisano 25 Lipiec 2007 z czasem dorobie wiecej pewnie;) zalezy z czym ludzie maja problem;D
Master Kiełbaster Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 a) co robi straighten corners w shellu? b) czemu nie kręcisz widokiem za pomocą alta. :P
uncle Napisano 25 Lipiec 2007 Autor Napisano 25 Lipiec 2007 a. straignten corners wyrownuje w miare rogi, jesli tego nie wlaczysz.. to np scianka bedzie w kacie nieco werza -> przez to sciany ktore beda wysuwane beda krzywe:) - zawsze to wlaczaj szczerze mowiac:) b. tak jakos sie nauczylem.. i nie moge sie odzwyczaic;D Temporal: a czemu go nie uzywac? przeciez to jest swietne narzedzie:)
Temporal Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 No dobra moze przesadzilem no ale mnie bolek zawsze wnerwia nawet jak przygotuje piekna siatke to i tak mi robi taki syf ze musze reczenie wszystko poprawiac wiec wole odrazu z poziomu poly recznie porobic raz niz miec 2 razy wiecej roboty. Mi sie nigdy bolek nie przydal zawsze jade czystym poly nawet splajnow nie uzywam juz o nieszczesznych nurbsach nie wspomne :D
nielot007 Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 boolean przeciez super jest :) np. jak masz na jakiejs zakrzywionej powierzchni zrobic okragla dziure, to tylko bolek niedosc ze szybko to jeszcze idealnie :)
uncle Napisano 25 Lipiec 2007 Autor Napisano 25 Lipiec 2007 hehe serio, odkad robie ta metada co pokazalem na tym aviku to bolek nigdy nie spieprzyl mi siatki:) dla przykladu, robie teraz spory statek.. i w burcie mialem cos kolo 150 okienek.. i bolek sobie poradzil bez problemu:), siatka czysta i piekna;)
maverick sheep Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 a nie prosciej pro booleanem albo power booleanem albo czyms takims :) ale tutek fajny :)
shadar_logoth Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 @maverick sheep ProBoolean :) Tez mi sie wydaje ze prościej... a przynajmniej lepiej, bo nie robi dodatkowego edge'a, ale za to częściej sie wysypuje... coś za coś ;P A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;) Pozdrawiam.
uncle Napisano 7 Sierpień 2007 Autor Napisano 7 Sierpień 2007 A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;) Pozdrawiam. szczerze, to w zaden sposob, no chyba ze masz zamiar uzywac meshsmootha.. to wtedy sie sprawa komplikuje:)
shadar_logoth Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Dzięki za odpowiedź. Bałem się że to wpływa niekorzystnie na siatkę i dlatego używam ProBoolean'a. Tam ten problem nie występuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się