uncle Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 nudzilo mi sie to zrobilem taki filmik, sorki nie umiem kompresowac wiec wazy 3mb =( http://uncle.magma-net.pl/tutorial/bolean.avi 3
mrkrzysiek Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 no fajny ale jakiś krótki, jak by Ci się jeszcze nudziło to kręć dalej
uncle Posted July 25, 2007 Author Posted July 25, 2007 z czasem dorobie wiecej pewnie;) zalezy z czym ludzie maja problem;D
Master Kiełbaster Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 a) co robi straighten corners w shellu? b) czemu nie kręcisz widokiem za pomocą alta. :P
uncle Posted July 25, 2007 Author Posted July 25, 2007 a. straignten corners wyrownuje w miare rogi, jesli tego nie wlaczysz.. to np scianka bedzie w kacie nieco werza -> przez to sciany ktore beda wysuwane beda krzywe:) - zawsze to wlaczaj szczerze mowiac:) b. tak jakos sie nauczylem.. i nie moge sie odzwyczaic;D Temporal: a czemu go nie uzywac? przeciez to jest swietne narzedzie:)
Temporal Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 No dobra moze przesadzilem no ale mnie bolek zawsze wnerwia nawet jak przygotuje piekna siatke to i tak mi robi taki syf ze musze reczenie wszystko poprawiac wiec wole odrazu z poziomu poly recznie porobic raz niz miec 2 razy wiecej roboty. Mi sie nigdy bolek nie przydal zawsze jade czystym poly nawet splajnow nie uzywam juz o nieszczesznych nurbsach nie wspomne :D
nielot007 Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 boolean przeciez super jest :) np. jak masz na jakiejs zakrzywionej powierzchni zrobic okragla dziure, to tylko bolek niedosc ze szybko to jeszcze idealnie :)
uncle Posted July 25, 2007 Author Posted July 25, 2007 hehe serio, odkad robie ta metada co pokazalem na tym aviku to bolek nigdy nie spieprzyl mi siatki:) dla przykladu, robie teraz spory statek.. i w burcie mialem cos kolo 150 okienek.. i bolek sobie poradzil bez problemu:), siatka czysta i piekna;)
maverick sheep Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 a nie prosciej pro booleanem albo power booleanem albo czyms takims :) ale tutek fajny :)
shadar_logoth Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 @maverick sheep ProBoolean :) Tez mi sie wydaje ze prościej... a przynajmniej lepiej, bo nie robi dodatkowego edge'a, ale za to częściej sie wysypuje... coś za coś ;P A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;) Pozdrawiam.
uncle Posted August 7, 2007 Author Posted August 7, 2007 A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;) Pozdrawiam. szczerze, to w zaden sposob, no chyba ze masz zamiar uzywac meshsmootha.. to wtedy sie sprawa komplikuje:)
shadar_logoth Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 Dzięki za odpowiedź. Bałem się że to wpływa niekorzystnie na siatkę i dlatego używam ProBoolean'a. Tam ten problem nie występuje :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now