Jump to content

[Modelowanie]Porady na temat boleana[3dsmax]


Recommended Posts

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

a. straignten corners wyrownuje w miare rogi, jesli tego nie wlaczysz.. to np scianka bedzie w kacie nieco werza -> przez to sciany ktore beda wysuwane beda krzywe:) - zawsze to wlaczaj szczerze mowiac:)

 

b. tak jakos sie nauczylem.. i nie moge sie odzwyczaic;D

 

Temporal: a czemu go nie uzywac? przeciez to jest swietne narzedzie:)

Posted

No dobra moze przesadzilem no ale mnie bolek zawsze wnerwia nawet jak przygotuje piekna siatke to i tak mi robi taki syf ze musze reczenie wszystko poprawiac wiec wole odrazu z poziomu poly recznie porobic raz niz miec 2 razy wiecej roboty. Mi sie nigdy bolek nie przydal zawsze jade czystym poly nawet splajnow nie uzywam juz o nieszczesznych nurbsach nie wspomne :D

Posted

boolean przeciez super jest :)

np. jak masz na jakiejs zakrzywionej powierzchni zrobic okragla dziure, to tylko bolek niedosc ze szybko to jeszcze idealnie :)

Posted

hehe serio, odkad robie ta metada co pokazalem na tym aviku to bolek nigdy nie spieprzyl mi siatki:)

 

dla przykladu, robie teraz spory statek.. i w burcie mialem cos kolo 150 okienek.. i bolek sobie poradzil bez problemu:), siatka czysta i piekna;)

Posted

@maverick sheep

ProBoolean :)

Tez mi sie wydaje ze prościej... a przynajmniej lepiej, bo nie robi dodatkowego edge'a, ale za to częściej sie wysypuje... coś za coś ;P

 

A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;)

 

Pozdrawiam.

Posted

A swoją drogą czy jak np. wycinak okno w modelu za pomocą zwykłego Boolean i robi mi właśnie edge’a to wpływa to jakoś negatywnie na siatkę modelu? Wiem ze trochę ‘specyficzne’ pytanie, ale co mi tam ;)

 

Pozdrawiam.

 

szczerze, to w zaden sposob, no chyba ze masz zamiar uzywac meshsmootha.. to wtedy sie sprawa komplikuje:)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy