Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W myśl mojego powołania MEBELKI! Troszeczkę się napracowałem ale i tak jestem leniem! Samochodziki i Imac nie mój ale nad kompem pracuję! Proszę o miłe komentarze! :)

 

91182439.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widać ,że modele aut nie twoje ;) Ale tak to mi sie nawet podoba w stosunku do poprzednich twoich prac. W czym renderowane? I jakoś nie czuje GI. Postaraj sie zrobić/znaleźć jakieś textury na te meble.

Czekam na więcej. ;)

Napisano

nie podoba mi sie.. uzyles GI ? nie widzialem nigdy takiego maca... zawsze ma podstawke monitora plaska i niska a tutaj taka gorka jest z ktorej sie naped wysuwa... ja widzialem maci w ktorych naped byl z boku monitora... mozesz zapodac referke tego maca ?

Napisano

Panowie MAC NIE MÓJ!!!!! Napisałem w pierwszym poście. Texturka na mebelkach jest ale może trza zmienić. GI nie ma narazie. Chciałem jak najszybciej wyrenderować i dodać, bo czas gonił!

Napisano

wow 10 min renderu i nawet bez GI xD :P coś ty scanline'a uzywał czy jak?? :>

 

P.S.

Serio masz taki kolor na frontach drzwi i szuflad czy to tylko taka prowizorka??

Napisano

Z tym scanlinem to był żart xD no przecież widzę że Vray ale straszenie topornie sie renderujący :> może za dużo subdiv'ów na cień zapodałeś :>

 

P.S.

Może włącz TURBO w swoim PCie to szybciej wyrenderuje.....

Ehhh czasy TURBA, to były czasy

Napisano

Odejmując modele, które nie są Twoje w sumie nie widzę nic ciekawego ... i może to zaboli ale chyba scaline lepiej dałby radę to wyrenderować przy odpowiednich ustawieniach ...

 

 

Mnie kiedyś pewiem forumowicz max3d nauczył, że modelowanie scen powinno się robić tak.

 

1 modele i rendery robocze (najlepiej dać wszystkim materiał szary bez dodatków i renderować do podglądu bez szaleństw)

2 Potem materiały (mapowanie)

3 Renderowanie (chodzi o konkretne ustawienia - końcowe)

 

Jeśli się jakiegoś kroku nie wykonało NIE PRZECHODZIĆ do następnego ... ja sądze, że Ty jesteś jeszcze przy pierwszym punkcie ...

 

 

I jeszcze jedno - klawiatura jest okropna, a myszka przy niej jest jakaś maleńka ... problem z proporcjami?

Napisano

co do klawiatury, modelowania i oddania realnosci.. moze nie jestem doswiadczonym uzytkownikiem maxa, ale jesli chcesz uzyskac realizm w scenie to modeluj takie rzeczy jakie sa naprawde.. takiej klawiatury nie widzialem w MAC'ach. klawiatury nie maja takiej gorki z przodu.. sa prostokatne bez zadnych dodatkow...

 

luknij jak powinna wygladac:

 

http://www.fotogenia.info/images/iMac_family.jpg

Napisano

To co mówi heaven tyczy się praktycznie wszystkiego :-) ... chyba, że chcesz wymodelować coś w stulu SF lub fantasty ... ale osobiście nie polecam tych tematów jeśli nie umie się modelować realnych obiektów ... ja na przykład świetnie modeluje przedmioty ... ale przy modelowani LUDZI już jestem słaby choć to trenuje ... nie umiem sobie wyobrazić modelowania na przykład kosmity skoro nie wychodzą mi ludzkie głowy :P ... to taka mała dygresja ... łap za blueprinty i pracuj ... za pare prac odkryjesz, że umiesz wymodelować coś realnego nie patrząc na to :]

 

Powodzenia!

Napisano

Render bez teksturek:

 

pok%F3j_recover1.jpg

 

Nie wiem może coś zmienić. Muszę trochę posiedzieć.

 

HUTER: Nie zrobiłem wcześniej na szarą teksturę, ponieważ już na poziomie modelowania dodaję tekstury. W scenie póżniej jest troszkę ciężko. :)

Napisano

Eloy: Do pokazania pracy jako wipa renderuj by było widać wszystko ... po co ten "mrok"? ... ale się chyba czepiam.

 

Używasz blueprintów?

Napisano

Eloy- jeśli chodzi o dodawanie materiałów poszczególnym obiektom na poziomie modelowania..a raczej zaraz po jego zakończeniu nie mówię nie... ale rendery przeprowadzaj z zaznaczonym w global swiches [override mat.] co nie pozbawi cię nadanego materiału na dany obiekt a w renderze nada mu taki sam materiał jak reszcie sceny.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

 

Daj do sceny omni ze zwykłym vray'owym cieniem bez aera shadow bo ten vray'owy za mały ma multipuler i za długo ci sie renderuje.

 

P.S 2

 

chamfery by sie przydaly

Temporal: Gdzie?

 

na kantach mac'a i mebli tam gdzie tylko sie da :>

Napisano

oj slabo slabo, musisz popracowac nad modelami mebli poza tym nie widze sensu wstawiania kogos modeli dobrych modeli(samochody) w tak prostej scenie lepiej pomeczyc sie samemu na poczatku niz odrazu kogos modeli uzywac no ale to tylko takie moje zdanie ;]

Napisano
Huter: Nie. Nie używam blueprintów.

[...]

 

Jeszcze nie słyszałem o tym by ktoś nauczył się modelować bez pomocy blueprintów ... każdy początkujący powinien pracować z nimi w miarę często ...

 

Ja też kiedyś modelowałem pokój (dawno temu) ... i moja praca jakościowo nie różniła się od Twojej ... bardzo szybko jednak Shogun przekonał mnie jakim dobrem są blueprinty i ostatecznie wyszła mi całkiem ciekawa praca choć i tak nie był to rozwieracz szczęki ;P

 

Ile ten monitor ma cali? Wydaje mi się, że to biurko jest jakieś małe - gdyby klawiaturę postawić w pionie to będzie wysokościowo bliskie wysokości biurka ... tak patrzę na moje biurko ... dopiero 3 moje klawiatury w pionie byłyby tak wysokie jak biurko ... ale w sumie ja wysoki jestem x]

Napisano

pokjrecover1uj0.jpg

 

Teraz jest GI. Ale i tak muszę jeszcze bieliźniarkę dopracować. :)

 

hcpiter3d: Policz ile razy użyłeś w swoim poście słowo "modeli", "modelami"

Napisano

Render renderem - ale zaden render nie jest dobry gdy modele sa slabe (tyczy się to też materiałów) ... tym renderem pokazałeś jeszcze bardziej jak Twoje własne modele są słabe, a zwłaszcza monitor i klawiatura ... teraz myszka mi bardziej zamkniętą pudernice przypomina %-)

Napisano

na poczatek proponuje:

 

linijka w łapke, w drugą kartke papieru i długopis i zaiwaniasz po pokoju z pomiarami. Ja tak robie a linijke mam 11 cm więc sobie wyobraź jaki koszmarek przeżywam przy obiektach np 2 metrowych ;)

 

tak na poważnie to faktycznie powinieneś sobie pochodzić po pokoju z jakąś miarką (linijka) i pomierzyć np biurko, bo proporcje leżą i kwiczą.

 

Zrób tak:

Wywal wszystko co masz do tej pory. Zacznij w programie nowy projekt i ustaw miarki w cm albo w metrach (ja robie w metrach ale jak kto woli). Pomierz pokój (wysokość, szerokość, głębokość) i odwzorój go w programie ( razem z otworami okiennymi i drzwiami). Następnie pomierz biurko ( albo szafke) i wymodeluj. Jak już będzie biurko, czy szafka, pomierz w jakiej odległości od scian, okna, drzwi, ona/ono się znajduje. Wstaw do pokoju i wyrenderuj i jestem przekonany że sam zobaczysz różnice.

 

Wiem że jak się jest na takim etapie jak ty to już się nie chce zaczynać wszystkiego od początku, sam kilka razy tak miałem ale możesz mi uwierzyc, efekt da ci ogromną satysfakcje.

Napisano
tak na poważnie to faktycznie powinieneś sobie pochodzić po pokoju z jakąś miarką (linijka) i pomierzyć np biurko, bo proporcje leżą i kwiczą.
Ludzie!!! CM już są jak mogą proporcje leżeć i kwiczeć!!! Wymiary takie jakie są w rzeczywistości. Ale chyba zacznę od początku :)

 

Huter: Dzięki za podpowiedź blueprintami ale mój skanerek wysiadł i jakoś nie mam możliwości.

Napisano

skaner? Po cóż Ci skaner? Jaki masz monitor?

 

W przeciągu niecałej minuty znalazłem swój monitor:

 

MSE750-ProductPicture-Press.jpg ... do tego jak modelujesz swój pokój to masz naookoło masę blueprintów i wystarczy popatrzeć ... chyba, że Ty oczekujesz blueprintów niczym planów architekta ... to może być ciężko =] ...

 

Ludzie!!! CM już są jak mogą proporcje leżeć i kwiczeć!!!

 

Jak patrzę na klawiaturę, myszkę i monitor to mocno w to wątpie

Napisano
Monitor, myszka, klawiatura do przeróbki!

 

Sugerowałbym by komp też był na liście do przerobienia ... nawet dziurek nie ma ... nie wiem jak inne obudowy ale moja po dwóch stronach ma dziurki wentylacyjne ... w ogóle ta obudowa nie wygląda by mogła być otwarta :O ... gdzie szczelinki między obudową a częścią zdejmowalną? W ogóle ten komp przypomina mi bardziej jakieś pudło :(

 

Sięgnij po pomoc ... zobacz jak wyglądają obudowy:

 

http://images.google.pl/images?hl=pl&q=PC&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2

 

A jak chcesz swoją obudowę wymodelować to nie powinieneś mieć kłopotu - PATRZ NA NIĄ ... choć nie wiem jak ona wygląda to wątpie by tak jak obudowa z renderu

Napisano

Obudowa wygląda jak z renderu! Ale nie ma jeszcze włączników i zapomniałem o szczelinach. Wentylację też zrobię. Muszę ją trochę wyszczuplić, bo trochę za "gruba" :)

 

Edit:

 

pok%F3j_recover1_recover_recover02.jpg

 

Wszystko wywaliłem oprócz mebli! Parę zmienionych texturek i nowe oświetlenie. ale dalej brak reala!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności