Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co tu pisac bardzo mi sie podoba, ale jeszcze bardziej podoba mi sie twoj nick :) poprostu to jest najbardziej wyluzowany facet jakiego kiedykolwiek widzialem czy wkinie czy na zywo, uwielbiam tego goscia :))

Napisano

witam!!

 

No i prosze switny model i jak szybko dolozyles texturke widze ze sie nie ociagasz . Ja ci nic nie bede sugreowal ale dlaczego to zrobiles w maya a nie w MAXIE ??? :mad: :-)

Napisano

jestem w szoku ... piŕkny model ... piŕkny pomys│ ... textura Âliczniutka ... tylko pogratulowaŠ ... id╝ dalej w tym kierunku mo┐e za│apiesz siŕ do Shrek\'a 2 :P ... tak trzymaŠ ! Pozdrawiam.

Napisano

Piŕkny :) a czy mˇg│by napisaŠ pare s│ˇw o teksturowaniu ? czy robisz je w mayi czy w max\'ie a mo┐e w DP 3d? i jak▒ metod▒ ? oczywiÂcie je┐eli to nie jest top secret;)

Napisano

Dla mnie Bomba... Mam jedno zastrzezenie. Powinen miec milszy wyraz pyska... Moze lekko usmiechniety, przymruzone oczy. Tak sobie pomyslalem, bo na straszliwa gadzine nie wyglada :D

Napisano

Dlaczego nie w maxie, bo co prawda na nim sie wychowalem, ale do tej pory dwie rzeczy sa w nim dla mnie jak pryszcz. mam dwuklawiszowa mysz, wiec zeby przesunac, powiekrzyc, obrucic model musze przerwac wykonywana operacje, przy przesuwaniu vertexow, czy cut\'ach bardzo mnie to irytuje. I ogranicza celeron 366, 256ram i riva tnt, co jest dla maxika zdecydowanie za malo. Max potrzebuje maksymalnego sprzetu, niestety. Maya jest znacznie szybsza.

Skóre z dinka tez sciagnolem w majce, a maluje na przemian w szopie, zaznaczam gdzie ida linie laczen,mirroruje. w Painterze malarstwo wlasciwe. res 3k,w oparciu o teksture swinskiej skóry, zeskanowanej z mojego oblesnego plecaka. i rendery testowe w brazilu/najszybsze fotony/ i widac dokladnie co gdzie i jak lezy.I tak w kólko, Szop, Painter, Szop, Max, Szop... jak macie jakies triki, zeby to usprawnic to chetnie poslucham.

Napisano

Wygląda bardzo dobrze. Dodaj mu jakiś ciekawy wzór na grzbiecie :).

 

Przed następnymi renderingami zadbaj o mocniejsze wygładzenie bo pyszczek wyszedł trochę kanciasto.

 

Jak go skończysz to umieść w galerii, jestem w Jury i możesz być pewien wyróżnienia.

 

Pracuj dalej ;).

Napisano

no wlasnie na tym dzile powinno byc napisane jak dlugo trwal modelling ile to ma polygonow ile wertexow ile plik wynikowy z maxa czy czegostam zajmuje na jakim sprzecie sie pracuje ... to sa alementarne i zarazem fundamentalne zapytania ... na ktore na dziendobry wypadlaoby odpowiedziec ....

Napisano

Szybki to ja nie jestem, sam model - kilka dni, ale trudno powiedzieŠ dok│adnie - sporo krutkich posiedze˝. Siŕ rozmaÂlŕ, same pozytywy, dziŕki wielkie, doczepcie siŕ do czego (bez przesady :)),nie pogniewam siŕ:) a iloŠ poligonˇw sprawdzŕ jutro, dzi mi siŕ ju┐ niebardzo chce uruchamiaŠ koby│, czemu to takie wa┐ne, w ko˝cu to nie jest do gry?

 

[Edited on 4-11-2002 by biglebowsky]

Napisano

Bardzo fajny. Jak zobaczy│em temat myÂla│en, ┐e to bŕdzie kolejny \"terrorysta\". A tu mi│e zaskoczenie. Ale tak jak Tesaurus napisa│ mo┐esz go trochŕ uÂmiehn▒Š:)

Napisano
Originally posted by biglebowsky

Swinskie skˇry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skˇr, lusek, szwˇw, zadrapan i zkorodowanych metali.

Ja wiem ze to moze gupie pytanie ale niestety niezabardzo umiem namalowac sobie teksturke na dany model :) a tu widze ze jakos wcisneles wlasnie te swinskie skorki i tak dalej powiedz mi w jakis sposob w PS ( moze nie krok po kroku ale tak mniejwiecej co gdzie klinac :) ) wlasnie podlozyc takie tekstorki co wymieniles do tych kolorkow co to taki kolorowy jest ten dino :) A no i domyslam sie ze to co mnie gnebi to na to zna odpowiedz wiecej osob a wiec kto kolwiek nich poratuje bo bez tekstorek to to co wymodeluje to wogole nie wyglada :)

Napisano

Nie maluje w Szopie- tylko w Painterze, tam mozesz wykozystac dowole zdjecie jako papier, a odpowiednie pedzle traktuja go jako fakture. taki papier mozesz sobie skalowac, rozjasniac, zmnieniac kontrast, robic negatyw. Podobnie jest w Deep Paincie. W PS7 masz bardziej zaawansowane pedzle nizw starych wersjach, wiec robisz patern, i uzywasz go jako tekstury pedzla ( patrz w zakladke brushes i pobaw sie poprostu, to daje wiecej niz rady krok po kroku ) Ale PS i tak sie chowa przy Painerze pod tym wzgledem.

polecam tutsy na stronie mistrza Dona:

 

http://www.seegmiller-art.com/

 

Gość User190
Napisano

Nie chcę być złośliwy, ale w tym dziale miały być tylko ukończone prace!!!

A tak swoją drogą model jest genialny - gratuluję!!

Napisano

Powaga bardzo fajnowaty pomysł hehe I textura mi sie podoba hmm jak ty ją nakładasz tego nie iwem ale spoko , lOOz jeszcze tego keidys dowiem hehehe




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności