biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 To ja te┐ prosze o skomentowanie, modelowane w maya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 Fajny :P. Bardzo mi sie podoba. Taki \'cartooniasty\'. Mozesz pokazac wiecej shotow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 Dodaj jeszcze z jedno ujŕcie bo wygl▒da ekstra. Oteksturuj go mo┐e jeszcze na │amach forum. Jak▒ metod▒ go modelowa│eÂ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brushe Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 co tu pisac bardzo mi sie podoba, ale jeszcze bardziej podoba mi sie twoj nick :) poprostu to jest najbardziej wyluzowany facet jakiego kiedykolwiek widzialem czy wkinie czy na zywo, uwielbiam tego goscia :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Share Napisano 2 Listopad 2002 dzieki, to poligony i podpodzial, szykuje teksture, pozniej pokaze siatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Share Napisano 2 Listopad 2002 siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Share Napisano 2 Listopad 2002 niedopracowane detale ale nie chce mi sie do nich wracac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Share Napisano 2 Listopad 2002 inne ujecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Share Napisano 2 Listopad 2002 pierwsze proby teksturowania-painter7.,ale bedzie duzo zmian. Jakie sa limity na zamieszczane obrazki? zebym nie przegiol z wielkoscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 witam!! No i prosze switny model i jak szybko dolozyles texturke widze ze sie nie ociagasz . Ja ci nic nie bede sugreowal ale dlaczego to zrobiles w maya a nie w MAXIE ??? :mad: :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MJ Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 jestem w szoku ... piŕkny model ... piŕkny pomys│ ... textura Âliczniutka ... tylko pogratulowaŠ ... id╝ dalej w tym kierunku mo┐e za│apiesz siŕ do Shrek\'a 2 :P ... tak trzymaŠ ! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcoos Napisano 2 Listopad 2002 Share Napisano 2 Listopad 2002 Piŕkny :) a czy mˇg│by napisaŠ pare s│ˇw o teksturowaniu ? czy robisz je w mayi czy w max\'ie a mo┐e w DP 3d? i jak▒ metod▒ ? oczywiÂcie je┐eli to nie jest top secret;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 3 Listopad 2002 Share Napisano 3 Listopad 2002 Dla mnie Bomba... Mam jedno zastrzezenie. Powinen miec milszy wyraz pyska... Moze lekko usmiechniety, przymruzone oczy. Tak sobie pomyslalem, bo na straszliwa gadzine nie wyglada :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Share Napisano 3 Listopad 2002 Dlaczego nie w maxie, bo co prawda na nim sie wychowalem, ale do tej pory dwie rzeczy sa w nim dla mnie jak pryszcz. mam dwuklawiszowa mysz, wiec zeby przesunac, powiekrzyc, obrucic model musze przerwac wykonywana operacje, przy przesuwaniu vertexow, czy cut\'ach bardzo mnie to irytuje. I ogranicza celeron 366, 256ram i riva tnt, co jest dla maxika zdecydowanie za malo. Max potrzebuje maksymalnego sprzetu, niestety. Maya jest znacznie szybsza. Skóre z dinka tez sciagnolem w majce, a maluje na przemian w szopie, zaznaczam gdzie ida linie laczen,mirroruje. w Painterze malarstwo wlasciwe. res 3k,w oparciu o teksture swinskiej skóry, zeskanowanej z mojego oblesnego plecaka. i rendery testowe w brazilu/najszybsze fotony/ i widac dokladnie co gdzie i jak lezy.I tak w kólko, Szop, Painter, Szop, Max, Szop... jak macie jakies triki, zeby to usprawnic to chetnie poslucham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Share Napisano 3 Listopad 2002 detale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Share Napisano 3 Listopad 2002 zaznaczone bledy w pokrywaniu sie tekstur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Share Napisano 3 Listopad 2002 Swinskie skóry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skór, lusek, szwów, zadrapan i zkorodowanych metali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Share Napisano 3 Listopad 2002 Co do mordy to faktycznie, da się zrobić i jeszcze dodam mu zęby, zwykłe płaskie, żadne kły. i mam dwie gwiazdki - cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 3 Listopad 2002 Share Napisano 3 Listopad 2002 Wygląda bardzo dobrze. Dodaj mu jakiś ciekawy wzór na grzbiecie :). Przed następnymi renderingami zadbaj o mocniejsze wygładzenie bo pyszczek wyszedł trochę kanciasto. Jak go skończysz to umieść w galerii, jestem w Jury i możesz być pewien wyróżnienia. Pracuj dalej ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 3 Listopad 2002 Share Napisano 3 Listopad 2002 co za tempo co za gracja ... to po prostu rewelacja .... ale sie fajnie zrymowalo... czaderski model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saygon Napisano 3 Listopad 2002 Share Napisano 3 Listopad 2002 pod wra┐eniem i to du┐ym.mamy pare talentˇw w tym kraju. a i pro╝ba z mijej strony piszcie w ile to robiliÂce( tak z ciekawoÂci) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 4 Listopad 2002 Share Napisano 4 Listopad 2002 no wlasnie na tym dzile powinno byc napisane jak dlugo trwal modelling ile to ma polygonow ile wertexow ile plik wynikowy z maxa czy czegostam zajmuje na jakim sprzecie sie pracuje ... to sa alementarne i zarazem fundamentalne zapytania ... na ktore na dziendobry wypadlaoby odpowiedziec .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 4 Listopad 2002 Autor Share Napisano 4 Listopad 2002 Szybki to ja nie jestem, sam model - kilka dni, ale trudno powiedzieŠ dok│adnie - sporo krutkich posiedze˝. Siŕ rozmaÂlŕ, same pozytywy, dziŕki wielkie, doczepcie siŕ do czego (bez przesady :)),nie pogniewam siŕ:) a iloŠ poligonˇw sprawdzŕ jutro, dzi mi siŕ ju┐ niebardzo chce uruchamiaŠ koby│, czemu to takie wa┐ne, w ko˝cu to nie jest do gry? [Edited on 4-11-2002 by biglebowsky] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 4 Listopad 2002 Share Napisano 4 Listopad 2002 Super b. mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 4 Listopad 2002 Share Napisano 4 Listopad 2002 Bardzo fajny. Jak zobaczy│em temat myÂla│en, ┐e to bŕdzie kolejny \"terrorysta\". A tu mi│e zaskoczenie. Ale tak jak Tesaurus napisa│ mo┐esz go trochŕ uÂmiehn▒Š:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 4 Listopad 2002 Autor Share Napisano 4 Listopad 2002 2706 faces 2827 vertices 5531 edges bŕdzie uÂmiechniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 5 Listopad 2002 Share Napisano 5 Listopad 2002 chyba praca wre bo z twojej strony narazie cisza ... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 6 Listopad 2002 Autor Share Napisano 6 Listopad 2002 patrz: http://strony.wp.pl/wp/biklebowski/# ta na onecie to jest podpucha:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 6 Listopad 2002 Share Napisano 6 Listopad 2002 Originally posted by biglebowsky Swinskie skˇry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skˇr, lusek, szwˇw, zadrapan i zkorodowanych metali. Ja wiem ze to moze gupie pytanie ale niestety niezabardzo umiem namalowac sobie teksturke na dany model :) a tu widze ze jakos wcisneles wlasnie te swinskie skorki i tak dalej powiedz mi w jakis sposob w PS ( moze nie krok po kroku ale tak mniejwiecej co gdzie klinac :) ) wlasnie podlozyc takie tekstorki co wymieniles do tych kolorkow co to taki kolorowy jest ten dino :) A no i domyslam sie ze to co mnie gnebi to na to zna odpowiedz wiecej osob a wiec kto kolwiek nich poratuje bo bez tekstorek to to co wymodeluje to wogole nie wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 6 Listopad 2002 Autor Share Napisano 6 Listopad 2002 Nie maluje w Szopie- tylko w Painterze, tam mozesz wykozystac dowole zdjecie jako papier, a odpowiednie pedzle traktuja go jako fakture. taki papier mozesz sobie skalowac, rozjasniac, zmnieniac kontrast, robic negatyw. Podobnie jest w Deep Paincie. W PS7 masz bardziej zaawansowane pedzle nizw starych wersjach, wiec robisz patern, i uzywasz go jako tekstury pedzla ( patrz w zakladke brushes i pobaw sie poprostu, to daje wiecej niz rady krok po kroku ) Ale PS i tak sie chowa przy Painerze pod tym wzgledem. polecam tutsy na stronie mistrza Dona: http://www.seegmiller-art.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 6 Listopad 2002 Share Napisano 6 Listopad 2002 cos tutsy z tej strony nie cha dzialac ale zaraz pokombinuje z PS7 bo go mam :) a Painteraz zaraz szukam :) thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 15 Luty 2003 Share Napisano 15 Luty 2003 Nie chcę być złośliwy, ale w tym dziale miały być tylko ukończone prace!!! A tak swoją drogą model jest genialny - gratuluję!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 3 Marzec 2003 Share Napisano 3 Marzec 2003 Powaga bardzo fajnowaty pomysł hehe I textura mi sie podoba hmm jak ty ją nakładasz tego nie iwem ale spoko , lOOz jeszcze tego keidys dowiem hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 3 Marzec 2003 Share Napisano 3 Marzec 2003 Bardzo ladne zwierzatko-i jednoczesnie dynamiczne ujecia(ale po tym co tu juz bylo napisane to co ja Ci pisze jest pewnie malo istotne) POZDROWIENIA Tomek:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 5 Marzec 2003 Share Napisano 5 Marzec 2003 Niezla ta pracka, taka slodka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skow Napisano 16 Kwiecień 2003 Share Napisano 16 Kwiecień 2003 ale slodki dinozaurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeZik Napisano 18 Kwiecień 2003 Share Napisano 18 Kwiecień 2003 Moim zdaniem jest świetny wygląda jak z jakiejś kreskówki a render pierwsyz jak jest bialy dino tesh wydaje mi sie najlepszy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi