Skocz do zawartości

dinonychus


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jestem w szoku ... piŕkny model ... piŕkny pomys│ ... textura Âliczniutka ... tylko pogratulowaŠ ... id╝ dalej w tym kierunku mo┐e za│apiesz siŕ do Shrek\'a 2 :P ... tak trzymaŠ ! Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie w maxie, bo co prawda na nim sie wychowalem, ale do tej pory dwie rzeczy sa w nim dla mnie jak pryszcz. mam dwuklawiszowa mysz, wiec zeby przesunac, powiekrzyc, obrucic model musze przerwac wykonywana operacje, przy przesuwaniu vertexow, czy cut\'ach bardzo mnie to irytuje. I ogranicza celeron 366, 256ram i riva tnt, co jest dla maxika zdecydowanie za malo. Max potrzebuje maksymalnego sprzetu, niestety. Maya jest znacznie szybsza.

Skóre z dinka tez sciagnolem w majce, a maluje na przemian w szopie, zaznaczam gdzie ida linie laczen,mirroruje. w Painterze malarstwo wlasciwe. res 3k,w oparciu o teksture swinskiej skóry, zeskanowanej z mojego oblesnego plecaka. i rendery testowe w brazilu/najszybsze fotony/ i widac dokladnie co gdzie i jak lezy.I tak w kólko, Szop, Painter, Szop, Max, Szop... jak macie jakies triki, zeby to usprawnic to chetnie poslucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo dobrze. Dodaj mu jakiś ciekawy wzór na grzbiecie :).

 

Przed następnymi renderingami zadbaj o mocniejsze wygładzenie bo pyszczek wyszedł trochę kanciasto.

 

Jak go skończysz to umieść w galerii, jestem w Jury i możesz być pewien wyróżnienia.

 

Pracuj dalej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki to ja nie jestem, sam model - kilka dni, ale trudno powiedzieŠ dok│adnie - sporo krutkich posiedze˝. Siŕ rozmaÂlŕ, same pozytywy, dziŕki wielkie, doczepcie siŕ do czego (bez przesady :)),nie pogniewam siŕ:) a iloŠ poligonˇw sprawdzŕ jutro, dzi mi siŕ ju┐ niebardzo chce uruchamiaŠ koby│, czemu to takie wa┐ne, w ko˝cu to nie jest do gry?

 

[Edited on 4-11-2002 by biglebowsky]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by biglebowsky

Swinskie skˇry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skˇr, lusek, szwˇw, zadrapan i zkorodowanych metali.

Ja wiem ze to moze gupie pytanie ale niestety niezabardzo umiem namalowac sobie teksturke na dany model :) a tu widze ze jakos wcisneles wlasnie te swinskie skorki i tak dalej powiedz mi w jakis sposob w PS ( moze nie krok po kroku ale tak mniejwiecej co gdzie klinac :) ) wlasnie podlozyc takie tekstorki co wymieniles do tych kolorkow co to taki kolorowy jest ten dino :) A no i domyslam sie ze to co mnie gnebi to na to zna odpowiedz wiecej osob a wiec kto kolwiek nich poratuje bo bez tekstorek to to co wymodeluje to wogole nie wyglada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie maluje w Szopie- tylko w Painterze, tam mozesz wykozystac dowole zdjecie jako papier, a odpowiednie pedzle traktuja go jako fakture. taki papier mozesz sobie skalowac, rozjasniac, zmnieniac kontrast, robic negatyw. Podobnie jest w Deep Paincie. W PS7 masz bardziej zaawansowane pedzle nizw starych wersjach, wiec robisz patern, i uzywasz go jako tekstury pedzla ( patrz w zakladke brushes i pobaw sie poprostu, to daje wiecej niz rady krok po kroku ) Ale PS i tak sie chowa przy Painerze pod tym wzgledem.

polecam tutsy na stronie mistrza Dona:

 

http://www.seegmiller-art.com/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Nie chcę być złośliwy, ale w tym dziale miały być tylko ukończone prace!!!

A tak swoją drogą model jest genialny - gratuluję!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności