biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 To ja te┐ prosze o skomentowanie, modelowane w maya.
Tesaurus Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 Fajny :P. Bardzo mi sie podoba. Taki \'cartooniasty\'. Mozesz pokazac wiecej shotow ?
Gotham Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 Dodaj jeszcze z jedno ujŕcie bo wygl▒da ekstra. Oteksturuj go mo┐e jeszcze na │amach forum. Jak▒ metod▒ go modelowa│eÂ?
brushe Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 co tu pisac bardzo mi sie podoba, ale jeszcze bardziej podoba mi sie twoj nick :) poprostu to jest najbardziej wyluzowany facet jakiego kiedykolwiek widzialem czy wkinie czy na zywo, uwielbiam tego goscia :))
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Napisano 2 Listopad 2002 dzieki, to poligony i podpodzial, szykuje teksture, pozniej pokaze siatke.
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Napisano 2 Listopad 2002 niedopracowane detale ale nie chce mi sie do nich wracac.
biglebowsky Napisano 2 Listopad 2002 Autor Napisano 2 Listopad 2002 pierwsze proby teksturowania-painter7.,ale bedzie duzo zmian. Jakie sa limity na zamieszczane obrazki? zebym nie przegiol z wielkoscia.
KLICEK Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 witam!! No i prosze switny model i jak szybko dolozyles texturke widze ze sie nie ociagasz . Ja ci nic nie bede sugreowal ale dlaczego to zrobiles w maya a nie w MAXIE ??? :mad: :-)
MJ Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 jestem w szoku ... piŕkny model ... piŕkny pomys│ ... textura Âliczniutka ... tylko pogratulowaŠ ... id╝ dalej w tym kierunku mo┐e za│apiesz siŕ do Shrek\'a 2 :P ... tak trzymaŠ ! Pozdrawiam.
marcoos Napisano 2 Listopad 2002 Napisano 2 Listopad 2002 Piŕkny :) a czy mˇg│by napisaŠ pare s│ˇw o teksturowaniu ? czy robisz je w mayi czy w max\'ie a mo┐e w DP 3d? i jak▒ metod▒ ? oczywiÂcie je┐eli to nie jest top secret;)
Tesaurus Napisano 3 Listopad 2002 Napisano 3 Listopad 2002 Dla mnie Bomba... Mam jedno zastrzezenie. Powinen miec milszy wyraz pyska... Moze lekko usmiechniety, przymruzone oczy. Tak sobie pomyslalem, bo na straszliwa gadzine nie wyglada :D
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Napisano 3 Listopad 2002 Dlaczego nie w maxie, bo co prawda na nim sie wychowalem, ale do tej pory dwie rzeczy sa w nim dla mnie jak pryszcz. mam dwuklawiszowa mysz, wiec zeby przesunac, powiekrzyc, obrucic model musze przerwac wykonywana operacje, przy przesuwaniu vertexow, czy cut\'ach bardzo mnie to irytuje. I ogranicza celeron 366, 256ram i riva tnt, co jest dla maxika zdecydowanie za malo. Max potrzebuje maksymalnego sprzetu, niestety. Maya jest znacznie szybsza. Skóre z dinka tez sciagnolem w majce, a maluje na przemian w szopie, zaznaczam gdzie ida linie laczen,mirroruje. w Painterze malarstwo wlasciwe. res 3k,w oparciu o teksture swinskiej skóry, zeskanowanej z mojego oblesnego plecaka. i rendery testowe w brazilu/najszybsze fotony/ i widac dokladnie co gdzie i jak lezy.I tak w kólko, Szop, Painter, Szop, Max, Szop... jak macie jakies triki, zeby to usprawnic to chetnie poslucham.
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Napisano 3 Listopad 2002 zaznaczone bledy w pokrywaniu sie tekstur
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Napisano 3 Listopad 2002 Swinskie skóry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skór, lusek, szwów, zadrapan i zkorodowanych metali.
biglebowsky Napisano 3 Listopad 2002 Autor Napisano 3 Listopad 2002 Co do mordy to faktycznie, da się zrobić i jeszcze dodam mu zęby, zwykłe płaskie, żadne kły. i mam dwie gwiazdki - cool
Gotham Napisano 3 Listopad 2002 Napisano 3 Listopad 2002 Wygląda bardzo dobrze. Dodaj mu jakiś ciekawy wzór na grzbiecie :). Przed następnymi renderingami zadbaj o mocniejsze wygładzenie bo pyszczek wyszedł trochę kanciasto. Jak go skończysz to umieść w galerii, jestem w Jury i możesz być pewien wyróżnienia. Pracuj dalej ;).
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 3 Listopad 2002 Napisano 3 Listopad 2002 co za tempo co za gracja ... to po prostu rewelacja .... ale sie fajnie zrymowalo... czaderski model
saygon Napisano 3 Listopad 2002 Napisano 3 Listopad 2002 pod wra┐eniem i to du┐ym.mamy pare talentˇw w tym kraju. a i pro╝ba z mijej strony piszcie w ile to robiliÂce( tak z ciekawoÂci)
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 4 Listopad 2002 Napisano 4 Listopad 2002 no wlasnie na tym dzile powinno byc napisane jak dlugo trwal modelling ile to ma polygonow ile wertexow ile plik wynikowy z maxa czy czegostam zajmuje na jakim sprzecie sie pracuje ... to sa alementarne i zarazem fundamentalne zapytania ... na ktore na dziendobry wypadlaoby odpowiedziec ....
biglebowsky Napisano 4 Listopad 2002 Autor Napisano 4 Listopad 2002 Szybki to ja nie jestem, sam model - kilka dni, ale trudno powiedzieŠ dok│adnie - sporo krutkich posiedze˝. Siŕ rozmaÂlŕ, same pozytywy, dziŕki wielkie, doczepcie siŕ do czego (bez przesady :)),nie pogniewam siŕ:) a iloŠ poligonˇw sprawdzŕ jutro, dzi mi siŕ ju┐ niebardzo chce uruchamiaŠ koby│, czemu to takie wa┐ne, w ko˝cu to nie jest do gry? [Edited on 4-11-2002 by biglebowsky]
Bacry Napisano 4 Listopad 2002 Napisano 4 Listopad 2002 Bardzo fajny. Jak zobaczy│em temat myÂla│en, ┐e to bŕdzie kolejny \"terrorysta\". A tu mi│e zaskoczenie. Ale tak jak Tesaurus napisa│ mo┐esz go trochŕ uÂmiehn▒Š:)
biglebowsky Napisano 4 Listopad 2002 Autor Napisano 4 Listopad 2002 2706 faces 2827 vertices 5531 edges bŕdzie uÂmiechniety
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 5 Listopad 2002 Napisano 5 Listopad 2002 chyba praca wre bo z twojej strony narazie cisza ... :D
biglebowsky Napisano 6 Listopad 2002 Autor Napisano 6 Listopad 2002 patrz: http://strony.wp.pl/wp/biklebowski/# ta na onecie to jest podpucha:)
Zargal Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 Originally posted by biglebowsky Swinskie skˇry i replika helmu orka z LOTRA - uniwersalny arsenal do produkcji skˇr, lusek, szwˇw, zadrapan i zkorodowanych metali. Ja wiem ze to moze gupie pytanie ale niestety niezabardzo umiem namalowac sobie teksturke na dany model :) a tu widze ze jakos wcisneles wlasnie te swinskie skorki i tak dalej powiedz mi w jakis sposob w PS ( moze nie krok po kroku ale tak mniejwiecej co gdzie klinac :) ) wlasnie podlozyc takie tekstorki co wymieniles do tych kolorkow co to taki kolorowy jest ten dino :) A no i domyslam sie ze to co mnie gnebi to na to zna odpowiedz wiecej osob a wiec kto kolwiek nich poratuje bo bez tekstorek to to co wymodeluje to wogole nie wyglada :)
biglebowsky Napisano 6 Listopad 2002 Autor Napisano 6 Listopad 2002 Nie maluje w Szopie- tylko w Painterze, tam mozesz wykozystac dowole zdjecie jako papier, a odpowiednie pedzle traktuja go jako fakture. taki papier mozesz sobie skalowac, rozjasniac, zmnieniac kontrast, robic negatyw. Podobnie jest w Deep Paincie. W PS7 masz bardziej zaawansowane pedzle nizw starych wersjach, wiec robisz patern, i uzywasz go jako tekstury pedzla ( patrz w zakladke brushes i pobaw sie poprostu, to daje wiecej niz rady krok po kroku ) Ale PS i tak sie chowa przy Painerze pod tym wzgledem. polecam tutsy na stronie mistrza Dona: http://www.seegmiller-art.com/
Zargal Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 cos tutsy z tej strony nie cha dzialac ale zaraz pokombinuje z PS7 bo go mam :) a Painteraz zaraz szukam :) thx
Gość User190 Napisano 15 Luty 2003 Napisano 15 Luty 2003 Nie chcę być złośliwy, ale w tym dziale miały być tylko ukończone prace!!! A tak swoją drogą model jest genialny - gratuluję!!
SiD Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 Powaga bardzo fajnowaty pomysł hehe I textura mi sie podoba hmm jak ty ją nakładasz tego nie iwem ale spoko , lOOz jeszcze tego keidys dowiem hehehe
Tomek Kosiorek Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 Bardzo ladne zwierzatko-i jednoczesnie dynamiczne ujecia(ale po tym co tu juz bylo napisane to co ja Ci pisze jest pewnie malo istotne) POZDROWIENIA Tomek:D
NeZik Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 Moim zdaniem jest świetny wygląda jak z jakiejś kreskówki a render pierwsyz jak jest bialy dino tesh wydaje mi sie najlepszy:D
Rekomendowane odpowiedzi