Roszondas Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Głów w wipie nie brakuje więc byłem bardzo oryginalny i wyskrobałem dziś nic innego jak właśnie głowę. Dopiero zaczynam wingsa więc jest jak jest. C&C mile widziane :) Pozdrawiam
Tomala Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Na pierwszy rzut oka ucho do poprawy, powieki i usta tak samo, nos zresztą też proponuję popatrzeć na jakieś referki. Pozdrawiam.
claude Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 bez referek to nic nie zrobisz czym więcej zdjęć tym lepiej, profil jeszcze od biedy ujdzie ale na renderze z prawej strony prawa krawędz twarzy nikt nie ma takich kości policzkowych myślę że modelowanie takich rzeczy w wingsie na samym początku to nie łatwa sprawa, gratuluje zaparcia, ja tam bardziej basemash robie w wingsie a potem do zbrusha rzucam
streaker Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Ojojoj... ale siatka, sporo trójkątów w miejscach, gdzie ich nie powinno być (i sporo czworokątów gdzie nie są potrzebne) i powierzchnia potem dziwnie wygląda, przed kolejnym podejściem radze ci pooglądać inne siatki głów
Roszondas Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Dzięki Tomala - popracuję nad tym claude - też chce wrzucić do zbrusha, ale chciałem trochę poćwiczyć wingsa streaker - to moja pierwsza głowa poly modelingiem stąd te problemy z siatką Postaram się dziś wszystko poprawić
streaker Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Na wypadek gdybyś nie znał: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695
Roszondas Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Dzięki, całkiem zapomniałem o tym wątku
Roszondas Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Poprawiłem to o czym mówiliście, co do siatki to coś pokombinowałem ale żeby była taka jak powinna to musiałbym zacząć nowy model. W przyszłości będę bardziej zwracał na to uwagę. Komentarze mile widziane :)
Vorek Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 co do siatki to coś pokombinowałem ale żeby była taka jak powinna to musiałbym zacząć nowy To się nie zastanawiaj, tylko zaczynaj nowy model, weź solidne referki, pooglądaj siatki innych modeli. Tego nie ma co ciągnąć dalej, na takiej topologii daleko nie zajedziesz
Sebastian Ozga Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 kąciki ust i oczu do poprawy, nos zbyt kwadratowy, szyja ma kształt prostopadłościanu. Poszukaj jakiegoś obrazka z mięśniami twarzy i puść siatkę zgodnie z nimi. http://www.altavista.com/image/results?itag=ody&q=face+muscles&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all
claude Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 http://cg-india.com/tutorials/3dsmax_tutorials_organic_modeling.html ściągaj tego tutorka jest do maxa ale jest super i pokazuje jak budować tobologie twarzy low poly :)
Roszondas Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Vorek - chyba tak będe musiał zrobić, ale jeszcze trochę pomęczę tą Dzięki sebastian i claude, na pewno się przyda. A co powiecie na to ? (facet) : Jak ta głowa jest całkiem kitu to ja już wymiękam.
Gomez Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Nie wymiekaj tylko pracuj. Zwyciezcy nigdy sie nie poddaja :]
Roszondas Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Po długim czasie wziąłem się za drugą głowę, przez ten czas dla ochłonięcia robiłem coś innego, wczoraj wróciłem do głów i wyskrobałem oto takie coś: właściwie to nie mam pomysłu jak powinna wyglądać siatka z boku głowy, dlatego jest jak jest, wydaje mi się że nie ma ona dużego wpływu na wygląd głowy Komentarze mile widziane p.s - tym więcej głów to chyba tym lepsza każda, teraz widzę że tamta była beznadziejna a pomyśleć że wtedy była dla mnie super ;) aaa, bym zapomniał, dzięki Gomez za małego kopa :) EDIT: wygładzony:
Roszondas Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Widzę że wszystkim znudziło się oglądnie głów i komentowanie kolejnej :) W w końcu trochę ich jest na forum.
Tomala Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 No to ja skomentuję po pierwsze dolna część twarzy jest wysunięta za bardzo do przodu w stosunku do czoła po drugie za ostra krawędź podbródka no i po trzecie linia żuchwy powinna biegnąć aż pod ucho a u Ciebie jakoś tak nagle się urywa. Ucho wygląda jak przyklejone no i zewnętrzne kąciki oczu nie ostre. Siatka miejscami za gęsta np. wkoło oczu i w ogóle jej topologia nie jest za dobra. Sorry za taką krytykę ale jak poprawisz te rzeczy to będzie o wiele lepiej. Spróbuj wymodelować twarz w oparciu o referki będzie Ci łatwij złapać dobre proporcje no i wtedy zajmij się siatką.
Roszondas Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Dzięki Tomala za krytykę :) Bardzo się przydała Upd: Robiłem z refelek, dlatego wszystkie proporcje są zachowane. Jeżeli uważacie że jest w miarę ok to zaczynam ciało. Jeżeli jest coś jeszcze do poprawy to jestem otwarty na krytykę
Kirian Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 bardzo ladnie!:) siateczka fajna jedynie kosci szczeki byl uwydatnil i cofnoł, ucho troche za daleko i czoło zbyt okrągłe;) GL!
Roszondas Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 Dzięki Kirian, w końcu jakaś pozytywna uwaga hehe ;) Nie widzę sprzeciwów więc biorę się za ciałko :) http://img234.imageshack.us/img234/6553/cialko07ik7.jpg
Gomez Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 Masz tu 2 tuty, zrob ten pierwszy krok po kroku i zwroc szczegolna uwage na slowo "radial" (zwykle mowi sie "loop") i czerwone kolka na obrazkach ktore sa scisle zwiazane z tym slowem. http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/maya/poly_head/polyhead1.asp http://www.3dtotal.com/team/tutorials/criven/criven01.asp
Roszondas Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 Poprawiłem co nieco głowę, zrobiłem tors i trochę nogi, umieszczę jak net się uspokoi bo mi szwankuję. Dzięki za tutki Gomez, rozumiem że ciągle coś jest dużo nie tak z głową ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się