Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

co trzeba zrobic aby obiekt wygladal realistycznie, zeby wygladal tak jak w realnym swiecie (nie byl koslawy, tylko gladki, itp)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
(nie byl koslawy, tylko gladki, itp)

 

co masz na myśli ?

Napisano

oświetlić i wyrenderować :) polecam zapoznać się z podstawami programu i jak i samej grafiki 3d, bez podstawowej wiedzy nawet nie ma co zadawać pytań bo jest szansa że nie zrozumiesz odpowiedzi, więc książka, help, tutki i do roboty :)

Napisano

trzeba go ładnie oświetlić. Najprościej można to srobić pod scanlinem wstawiając światło skylight + włączony light tracer w advanced lighting w oknie renderingu. Można też pod vrayem oświetlając światłem typu vraylight rectangle + włączone GI. sposobów jest mnóstwo.

Napisano
  • Autor

dziekuje Wam obu rzeczywiscie jestem poczatkujacy, wiec to sprawa oswietlenia tak?

Napisano
  • Autor

to ze ty wiesz to nie znaczy ze wszycy wiedza... pewnie siedzisz w tym 20 lat i sie nasmiewasz ze mnnie a ja dopiero co dostalem ten program

Napisano

hehe nie mam 20 lat nawet xD

peace ale przeciez wiadomo ze najlepiej szukac w google takich info albo w helpie przeciez opcja render jest podstawa w 3d :]

A i sie nie nasmiewam :)

Napisano

By obiekt wyglądał realistycznie, muszą być spełnione następujące warunki:

1. Realistyczny model.

2. Realistyczna tekstura.

3. Realistyczne mapowanie (rozmieszczenie tekstury).

4. Realistyczny shader.

5. Realistyczne oświetlenie.

6. Ewentualnie realistyczne otoczenie.

7. Realistyczne ustawienia renderera (GI, cienie, poziom odbić).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności