Napisano 28 Sierpień 200717 l co trzeba zrobic aby obiekt wygladal realistycznie, zeby wygladal tak jak w realnym swiecie (nie byl koslawy, tylko gladki, itp)
Napisano 28 Sierpień 200717 l Autor patrz: porownaj sobie to : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs174/13.gif z tym: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs174/render.jpg w tym moj problem ze nie rozumiem roznicy pomiedzy nimi. co trzeba zrobic z pierwszym aby uzyskac efekt na drugim?
Napisano 28 Sierpień 200717 l oświetlić i wyrenderować :) polecam zapoznać się z podstawami programu i jak i samej grafiki 3d, bez podstawowej wiedzy nawet nie ma co zadawać pytań bo jest szansa że nie zrozumiesz odpowiedzi, więc książka, help, tutki i do roboty :)
Napisano 28 Sierpień 200717 l trzeba go ładnie oświetlić. Najprościej można to srobić pod scanlinem wstawiając światło skylight + włączony light tracer w advanced lighting w oknie renderingu. Można też pod vrayem oświetlając światłem typu vraylight rectangle + włączone GI. sposobów jest mnóstwo.
Napisano 28 Sierpień 200717 l Autor dziekuje Wam obu rzeczywiscie jestem poczatkujacy, wiec to sprawa oswietlenia tak?
Napisano 28 Sierpień 200717 l buahahah o lol :D nie byl koslawy ani kanciasty :p http://www.google.pl albo autodesk help i szukaj slowa: Rendering !!!
Napisano 28 Sierpień 200717 l Autor to ze ty wiesz to nie znaczy ze wszycy wiedza... pewnie siedzisz w tym 20 lat i sie nasmiewasz ze mnnie a ja dopiero co dostalem ten program
Napisano 28 Sierpień 200717 l hehe nie mam 20 lat nawet xD peace ale przeciez wiadomo ze najlepiej szukac w google takich info albo w helpie przeciez opcja render jest podstawa w 3d :] A i sie nie nasmiewam :)
Napisano 28 Sierpień 200717 l By obiekt wyglądał realistycznie, muszą być spełnione następujące warunki: 1. Realistyczny model. 2. Realistyczna tekstura. 3. Realistyczne mapowanie (rozmieszczenie tekstury). 4. Realistyczny shader. 5. Realistyczne oświetlenie. 6. Ewentualnie realistyczne otoczenie. 7. Realistyczne ustawienia renderera (GI, cienie, poziom odbić).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto