marcin1 Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 co trzeba zrobic aby obiekt wygladal realistycznie, zeby wygladal tak jak w realnym swiecie (nie byl koslawy, tylko gladki, itp)
siwy Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 (nie byl koslawy, tylko gladki, itp) co masz na myśli ?
marcin1 Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 patrz: porownaj sobie to : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs174/13.gif z tym: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs174/render.jpg w tym moj problem ze nie rozumiem roznicy pomiedzy nimi. co trzeba zrobic z pierwszym aby uzyskac efekt na drugim?
Vorek Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 oświetlić i wyrenderować :) polecam zapoznać się z podstawami programu i jak i samej grafiki 3d, bez podstawowej wiedzy nawet nie ma co zadawać pytań bo jest szansa że nie zrozumiesz odpowiedzi, więc książka, help, tutki i do roboty :)
siwy Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 trzeba go ładnie oświetlić. Najprościej można to srobić pod scanlinem wstawiając światło skylight + włączony light tracer w advanced lighting w oknie renderingu. Można też pod vrayem oświetlając światłem typu vraylight rectangle + włączone GI. sposobów jest mnóstwo.
marcin1 Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 dziekuje Wam obu rzeczywiscie jestem poczatkujacy, wiec to sprawa oswietlenia tak?
hcpiter Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 buahahah o lol :D nie byl koslawy ani kanciasty :p http://www.google.pl albo autodesk help i szukaj slowa: Rendering !!!
marcin1 Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 to ze ty wiesz to nie znaczy ze wszycy wiedza... pewnie siedzisz w tym 20 lat i sie nasmiewasz ze mnnie a ja dopiero co dostalem ten program
hcpiter Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 hehe nie mam 20 lat nawet xD peace ale przeciez wiadomo ze najlepiej szukac w google takich info albo w helpie przeciez opcja render jest podstawa w 3d :] A i sie nie nasmiewam :)
piotrek Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 By obiekt wyglądał realistycznie, muszą być spełnione następujące warunki: 1. Realistyczny model. 2. Realistyczna tekstura. 3. Realistyczne mapowanie (rozmieszczenie tekstury). 4. Realistyczny shader. 5. Realistyczne oświetlenie. 6. Ewentualnie realistyczne otoczenie. 7. Realistyczne ustawienia renderera (GI, cienie, poziom odbić).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się