Skocz do zawartości

Animacja Teddy's Nightmare


mateusz_s

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam do obejrzenia mojej animacji Teddy's Nightmare...

 

Fabuła w skrocie: "Pluszowy Teddy budzi sie we własnym śnie, który okazuje się koszmarem, z którego trudno uciec... "

 

Tutaj jest link do wersji w dobrej jakosci (256mb):

http://www.gigasize.com/get.php/3195461830/TeddysNightmareDIVX.avi

 

a tutaj do troche slabszej (170mb)

http://www.gigasize.com/get.php/3195474536/TeddysNightmareDIVX(poor).avi

 

albo na youtube.com:

 

Kadry mozna sobie obejrzec, na mojej stronce:

www.mateuszstaniszew.bo.pl

 

kilka informacji:

1. zrobienie wszystkiego trwalo jakies pół roku.

2. rendering ponad miesiac.

3. modele, textury, pomysl, grafa i animacja robione przezemnie

4. muza i odglosy: Mellodeque z Khyro Interactive (tnx)

5. rendering: scanline

6. czas: 7.58 min, niestety rozmiar troche duzy bo zalezalo mi na dobrej jakosci, sorki...

 

pozdr

mateusz

 

s10_s.jpgs1_s.jpgs14_s.jpgs3_s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190

Wrzuć na stage6.divx.com - tam można nielimitowanej wielkości DivXy wrzucać, więc będzie prościej. Gdyby nie chciał łyknąć zainstaluj sobie ich DivX convertera - małe, szybkie i proste narzędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ziomek postarałeś się... :) Klimacik full wypas... ;) No No!

Motyw w zegarem jest fajny...

Później te drzwi, miałem głośniki podkręcone, mało zawału nie dostałem... hehe

Muzza fajna... :)

 

Można by się czepiać, ale nie będę, animka super!!! :)

 

Jak długo trwał ten projekt???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja problemów nie miałem, a film muszę przyznać świetny.

 

czepiając się na chama to flara w momencie kiedy nóż zmienia się z kamienia w metal i potem jak błyszczy jest trochę niefajna, może za mocna..poza tym film naprawdę bardzo dobry.

 

z jakiej okazji go stworzyłeś?

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Musze przyznac, ze zaprezentowales chyba jedna z najdluzszych animacji w historii forum i to skonczona. Co do obrazu, hyh no klimacik jest. Duzo fajnych ujec i praca kamery. Widac, ze wlozyles w to duzo serca i czasu. Najdrobniejsze jakies szczeguliki sa zanimowane, czasami nie wyszlo to jak trzeba ale wazne, ze sie rusza wszystko. Od strony scenariusza, operatorki - rewelacja. Troche czasami teksturki przesadzone, modele raczek troche kiczowate. Ogolnie mowiac jest troche takich niuansuow ktore mozna by bylo poprawic, szczegolnie cala animacje i te efekty postprodukcyjne, wspomniane niektore modele itd. No ale wiadomo do skonczonych rzeczy sie juz raczej nie wraca. Podsumowujac - super, ale daloby sie wyciagnac troche wiecej, bo duzo rzeczy jest swietnie zrobionych, a troche pojechanych jakby na szybciora byle oddac i miec juz to z glowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bomba :) ,a szczególnie ciecze i spojrzenie misia :D

 

pytanie: jak robiłeś te wszystkie ciecze ?? przy pomocy jakiego narzędzia?

 

rada: po co avi 170mb ładować , weź Camtasia studio i tam skompresuj na *.mov ,*.wmv albo w VirtualDub'ie skompresuj na mniejsze :) (minimalny koszt utraty

jakości) , poza tym jak *.mov winrarem potraktujesz to będzie zajmował grosze.

 

 

 

jescze raz congrats.!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. do 'lord_saskybody' -> gluty ze scian to zwykly blob mesh, a zielona rzeczka (np. w momencie wciagania) byla robiona obiektem 'water' z reactora... :)

 

2. do 'master kielbastera' -> odkąd to pluszowe misie maja powieki ?? :P

ten misiek jest hardkorowy.. nie ma powiek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności