Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam :)

Bardzo fajnie wyszło, ale...

1) Materiał firanek do poprawki

2) Ziarno od światła słonecznego za duże

3) Na szafce po lewej chyba nie ma tekstury

No to by było na tyle ;]

Napisano

Stanowczo za ciemno, zobacz jak w silnie oświetlonym pokoju rozkłada się światło. No i kadr do bani, najbardziej przyciąga uwagę okno, nie pokój.

 

Podoba mi się ten oldschoolowy wzorek na ścianie ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

patry - ziarna na renderze niebylo. dodalem je w photoshopie. wszystkie szafki maja tekstury.

Vorek - nastepnym razem bedzie lepiej :P

tomuś - dzieks

 

czekam na reszte komentarzy :P

Napisano

tadzio - przypatrz sie dokladnie... zaluzje widac w miejscu przepalenia.. slonce i zaluzje sa tak ustawione ze sa cienkie paski cienia, ale u mnie widac cienie zaluzji na podlodze.

 

pozdr.

Napisano

Początki fajne. Nie będę wypisywał jeszcze raz tych samych uwag co powyżej - po prostu się z nimi zgadzam :) Najważniejsza z nich wg mnie to "Więcej światła!" (tylko nie mówcie, że mam obsesję na punkcie niemieckiej sztuki)

 

ale pamiętaj, że prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy ja nie jak zaczyna :)

 

powodzenia!

Napisano

bo jak ktos wczesniej napisal, mozna je kontrolowac a nie jak w maxie zmieniac gdzies tam ustawienia. nie jestem pro wiec nie wiem jeszcze gdzies sie to ziarno ustawia ale gdzies w ustawieniach AA chyba ale nie jestem pewien. a w PS'ie mozna dodac ziarno i kontrolowac poziom jego. chociaz wiem teraz ze dalem za duze ziarno.

 

pozdrawiam.

Napisano

pikSar - co do okna masz racje. jest za chude. zobaczylem to pozniej ale juz nie zmienialem. moj blad. nastepne bedzie lepsze. a co do komody. ma chyba 90 cm. wys. wiec jest chyba normalna. okno zaczyna sie od 50 cm od podlogi i ma 150 cm. wiec jest chyba dobrze. tak mi sie wydaje :P nie znam sie na tych calych wymiarach ale staralem sie zachowac realizm choc nie chodzilem i nie mierzylem ani nie sprawdzalem bo mi sie nie chcialo :P ah te moje lenistwo :P trza cos z nim zrobic :) w kazdym razie dzieki :)

Napisano

i tak nadal nie rozumiem idei dodawania ziarna w renderze proboje sie wyeliminowac ziarno wiec gdy otrzymamy czysciutki renderek to po kija sobie go brudzic w PS'ie?

Napisano

no wiec moze oswiecisz mnie ReflectVision i powiesz gdzie sie ustawia ziarno bo nie wiem :P bawie sie w maxie od niedawna i nie wiem jeszcze gdzie sa wszystkie takie funkcje :P

Napisano

dodawanie ziarna do renderow to to samo co dodawanie aberracji itp, czyli symulowanie "bledow" aparatu fotograficznego w celu nadania renderowi wiekszej wiarygodnosci.

dobrze mowie czy sciemniam;)

Napisano

tez tak mysle jak tadzio . :P tylko gdzie sie to ustawia ? ktos powie ? na poczatku przed bawieniem sie w ps'ie nie bylo ziarna na renderze.

Napisano

ale ziarno to niechciany efekt kazdy dazy do jego wyeliminowania wiec jesli nie miales ziarna to powinienes sie cieszyc a nie dodawac je w PS ale ja sie tam nie znam.

Napisano

Ojojoj trochę za dużo przepalone, łóżko jak jakaź trumna(nie rozumiem tych wystających rogów?)przełącz się od razu na mental ray.Powodzenia i do poprawek!!!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności