Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam takie lamerskie pytanie, nie wiem dlaczego jak zoomuje w viewporcie czasami chodzi to gładko a czasami w ogóle bardzo powoli ciężko, od czego zależy szybkość zoomowania?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

im bardziej zzoomujesz, tym wolniej bedzie sie przysuwalo, a im mocniej oddalisz, tym szybciej bedzie sie... oddalalo.

Napisano

Cóż, maxowa perspektywa tak ma, masz dwa wyjścia:

- przełączyć się na widok user

- zamiast rolki używać ctrl + alt + MMB

Napisano
  • Autor
Cóż, maxowa perspektywa tak ma, masz dwa wyjścia:

- przełączyć się na widok user

- zamiast rolki używać ctrl + alt + MMB

 

robię tak najczęściej czasami pomaga ctrl i + ale właściwie nie wiem z kąt te różnice, czasami modeluje się miodzio i obraca kamerą a czasami jest rzeźnia

Napisano

Niestety MAX pod tym względem działa kupowato. Widok user jest najlepszym rozwiązaniem imho.

Napisano

to nie chodzi o maxa, tylko o to, że raz zmienia się długość ogniskowej (rolka) a raz odległość od obiektu (ctr+alt) :D

Napisano
  • Autor

aha! dzięki

 

a w pewnym momencie powiększanie ogniskowej nie daje dużego zoomu pewnie, teraz czaje

Napisano

Co nie zmienia faktu że rozwiązanie jest mało fajne. Zamiast zmiany ogniskowej rolka powinna regulować przesunięcie wirtualnej kamery po osi podłużnej. Zoom byłby stały i pracowałoby sie wygodnie z perspektywą. Nie mówiąc o tym że że przesunięcie w innych osiach również byłoby zafiksowane.

Napisano

...dobrze prawisz hymol - ale ja i tak wolalbym zobaczyc w max'ie prawidlowo dzialajace chamfery i "fillety" przy obrabianiu poly ;) - do tych zoomow to da sie przywyknac jakos a tamto irytuje mocno bo inne programy daja w tym zakresie wieksza swobode

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności