Napisano 8 Wrzesień 200717 l Mam takie lamerskie pytanie, nie wiem dlaczego jak zoomuje w viewporcie czasami chodzi to gładko a czasami w ogóle bardzo powoli ciężko, od czego zależy szybkość zoomowania?
Napisano 8 Wrzesień 200717 l im bardziej zzoomujesz, tym wolniej bedzie sie przysuwalo, a im mocniej oddalisz, tym szybciej bedzie sie... oddalalo.
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Cóż, maxowa perspektywa tak ma, masz dwa wyjścia: - przełączyć się na widok user - zamiast rolki używać ctrl + alt + MMB
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Autor Cóż, maxowa perspektywa tak ma, masz dwa wyjścia: - przełączyć się na widok user - zamiast rolki używać ctrl + alt + MMB robię tak najczęściej czasami pomaga ctrl i + ale właściwie nie wiem z kąt te różnice, czasami modeluje się miodzio i obraca kamerą a czasami jest rzeźnia
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Niestety MAX pod tym względem działa kupowato. Widok user jest najlepszym rozwiązaniem imho.
Napisano 9 Wrzesień 200717 l to nie chodzi o maxa, tylko o to, że raz zmienia się długość ogniskowej (rolka) a raz odległość od obiektu (ctr+alt) :D
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor aha! dzięki a w pewnym momencie powiększanie ogniskowej nie daje dużego zoomu pewnie, teraz czaje
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Co nie zmienia faktu że rozwiązanie jest mało fajne. Zamiast zmiany ogniskowej rolka powinna regulować przesunięcie wirtualnej kamery po osi podłużnej. Zoom byłby stały i pracowałoby sie wygodnie z perspektywą. Nie mówiąc o tym że że przesunięcie w innych osiach również byłoby zafiksowane.
Napisano 10 Wrzesień 200717 l ...dobrze prawisz hymol - ale ja i tak wolalbym zobaczyc w max'ie prawidlowo dzialajace chamfery i "fillety" przy obrabianiu poly ;) - do tych zoomow to da sie przywyknac jakos a tamto irytuje mocno bo inne programy daja w tym zakresie wieksza swobode
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto