Skocz do zawartości

Kokardka


syriusz 27

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja bym to zrobił tak:zacząć od plane'a i powoli dążyć do byle jakiego podstawowego kształtu polymodelingiem... potem na to turbosmooth z 1 iter, na to edit poly i znow pobawic sie vertexami, jeszcze raz na stos jeden turbo smooth z 1 iter i edit poly. i tak az do zadowalajacego efektu. na koniec shell i na to jeszcze raz moze turbosmooth .

 

inaczej to mozesz spróbować spline'em narysować i potem zrobić lofta z tego jako shape dać bardzo niziutkiego prostokąta o szerokości równej chcianej szerokości wstążki. potem znów i tak edit poly na to by pognieść ją odpowiednio.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymodelowalem wstążkę za pomocą extrudowania w kształt przypominający spłaszczoną pętle z ostrym końcem, dodałem grubości shellem i bawiłem sie każdym elementem czyli dwiema kokardkami i guziołkiem z pomocą soft selection i przemieszczaniem vertexów, aż do zadawalającego efektu.:) Jutro dokładnie napisze jak to zrobiłem a zajeło mi to jakieś 45 min:) Chodziło o taką kostkę jak wyrenderuje w lepszej rozdziałce i poprawie wszystko to tu wrzuce

 

 

 

EDIT: Coś takiego wyszło, klient zadowolony a ja tak w miarę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności