viz.k Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 siema:) druga proba viz...budynek inspirowany obrazkiem znalezionym w necie...tam taki domek stal gdzies w czechach i przedstawiony byl w bardziej mrocznym i szaroburym klimacie...nie chcialem az tak bezczelnie kopiowac wiec przerobilem go na troche bardziej tropikalna wersje max+vray+ps z gory dziekuje za komentarze i krytyke, pozdrawiam
viz.k Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 Klicek teraz to spac a nie komentowac...dzieki:) zapomnialem o miniaturce ale to juz jutro
Lis Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Pojechałeś z saturacją :D No i trochę od frontu przepalone. to też źle. Przydał by się jakiś tynk, faktura. Aha. i jeśli niechce ci się zmieniać kolorków i czekać na render to pamiętaj że Photoshop. Pod 2 minutach w szopie: http://img225.imageshack.us/img225/9159/kolorhq5.jpg
lukasz3d Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 ogolnie daje rade ale zgadzam sie ze z saturacja to przegiecie-sciany i zielen daja po oczach .Postprod w szopie lepsza pzdr
delf77 Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 delikatniusie balustradki balkonow / mapa chodnika rozmyta / jakas stolarka dachu by sie przydala / kolorki przejechane
viz.k Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 kurde monitor tak mialem ustawiony na niski kontrast i jasnosc zeby oczu nie wypalic siedzac po ciemku... zedytowalem obrazek, troche stonowalem, juz sam nie wiem jak powinno byc...na moim monitorze nie wali az tak po oczach jak u was...poki nie zwieksze kontrastu, wtedy rzeczywiscie caly budynek zmienia sie w jedna biala plame tak czy inaczej dzieki za komentarze:)
D4D4L Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 A ja kooofam takie przepalenie XD kojarzy mi się troszke z Far Cry i renderem HDR na poziomie 10 :D jedynie co mi się niepodoba to brak noisa.... wszystko takie jednolite *_*
lukasz3d Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Tomus bo niekoszona na pagorku-ciezko kosiara wjechac znam z autopsji ale jak na taka dlugo to dziwnie sztywna i stojaca
JohnyCa Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Teksturka na chodniku za bardzo widocznie się "tilinguje" a i krawężnik za idealny :) Podoba mi się taki "świecący" dom. Pozdrawiam.
Filip Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Extra ale trawka jest zbyt duża i to widać od razu.
purple Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Pojechałeś z saturacją :D No i trochę od frontu przepalone. to też źle. Przydał by się jakiś tynk, faktura. Aha. i jeśli niechce ci się zmieniać kolorków i czekać na render to pamiętaj że Photoshop. Pod 2 minutach w szopie: http://img225.imageshack.us/img225/9159/kolorhq5.jpg Aż się dziwię, ale zgadzam się z Lisem, na miniaturce to w ogóle wygląda jak rozmyte...ale walcz, wiem,że wielu grafików 3d, bierze sobie za punkt honoru jednak nie shopowac pracek, ale z tym przepaleniem trzeba coś zrobić...
Zbychowaty Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 to tatarak;) Nie no deko za słodkie, ale daje rade:)
viz.k Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 ludzie pracujacy na lcd...jak macie ustawione jasnosc/kontrast?
Filip Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 Do modelowania zmniejszam wszystko do połowy(tryb text w moim lcd samsunga), a do ustawiania rendera i do prób daje na B:80 C:90.
oo79 Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 ludzie pracujacy na lcd...jak macie ustawione jasnosc/kontrast? fabrycznie :D
viz.k Napisano 19 Wrzesień 2007 Autor Napisano 19 Wrzesień 2007 ta... i wszystko jasne nastepna viz powinna juz tak nie walic po oczach
Rekomendowane odpowiedzi