GrafMax Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Hej, Podczas pracy nad sceną obiekty w viewportach zrobiły się kompletnie czarne (nawet gdy wszystkie światła są włączone). Przełączenie na Default Lighting Toggle (Ctrl+L) też nie pomaga. Wiecie co z tym zrobić?
Ania Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 miałam tak kiedyś i wydaje mi się że pomogło przełączenie z direct3d na openGL albo odwrotnie.
GrafMax Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 niestety to nie to, dalej jest tak samo:/ po za tym openGL pod maxa odpada, bo strasznie go spowalnia. I mała poprawka + dokładniejsze opisanie problemu: Na scenie jest on i ona. On ma już gotowe oświetlenie (animowane). Teraz dla onej, która jest na osobnej warstwie chce zrobić osobne światła. Ale pierwsze światło, które zrobiłem nie oświetla jej w viewporcie. Natomiast oświetla ją jedno ze świateł, które zrobione jest dla niego, mimo że w ustawieniach tego światła jest include: on. podkreślam, że problem dotyczy tylko viewportów. Proszę o pomoc, bo teraz trudno mi animować te światła :/
Levus Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Może coś ze światłami pokiełbasiłeś? Albo z materiałami? Włączenie niektórych opcji lub ustawień powoduje, że wszystkie obiekty mogą być czarne albo białe...
Gadon Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 1. w control panel w display masz moze wlaczone object color i wybrany czarny kolor? - wybierz inny color albo zmien na material color 2. kliknij na obiekt i w tym samym panelu display masz zakladke display properties - odhacz vertex color
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się