Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Podczas pracy nad sceną obiekty w viewportach zrobiły się kompletnie czarne (nawet gdy wszystkie światła są włączone). Przełączenie na Default Lighting Toggle (Ctrl+L) też nie pomaga.

Wiecie co z tym zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

miałam tak kiedyś i wydaje mi się że pomogło przełączenie z direct3d na openGL albo odwrotnie.

Napisano
  • Autor

niestety to nie to, dalej jest tak samo:/ po za tym openGL pod maxa odpada, bo strasznie go spowalnia.

I mała poprawka + dokładniejsze opisanie problemu:

Na scenie jest on i ona. On ma już gotowe oświetlenie (animowane). Teraz dla onej, która jest na osobnej warstwie chce zrobić osobne światła. Ale pierwsze światło, które zrobiłem nie oświetla jej w viewporcie. Natomiast oświetla ją jedno ze świateł, które zrobione jest dla niego, mimo że w ustawieniach tego światła jest include: on.

 

podkreślam, że problem dotyczy tylko viewportów.

Proszę o pomoc, bo teraz trudno mi animować te światła :/

Napisano

Może coś ze światłami pokiełbasiłeś? Albo z materiałami? Włączenie niektórych opcji lub ustawień powoduje, że wszystkie obiekty mogą być czarne albo białe...

Napisano

1. w control panel w display masz moze wlaczone object color i wybrany czarny kolor? - wybierz inny color albo zmien na material color

2. kliknij na obiekt i w tym samym panelu display masz zakladke display properties - odhacz vertex color

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności