Napisano 23 Wrzesień 200717 l Hej, Podczas pracy nad sceną obiekty w viewportach zrobiły się kompletnie czarne (nawet gdy wszystkie światła są włączone). Przełączenie na Default Lighting Toggle (Ctrl+L) też nie pomaga. Wiecie co z tym zrobić?
Napisano 23 Wrzesień 200717 l miałam tak kiedyś i wydaje mi się że pomogło przełączenie z direct3d na openGL albo odwrotnie.
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Autor niestety to nie to, dalej jest tak samo:/ po za tym openGL pod maxa odpada, bo strasznie go spowalnia. I mała poprawka + dokładniejsze opisanie problemu: Na scenie jest on i ona. On ma już gotowe oświetlenie (animowane). Teraz dla onej, która jest na osobnej warstwie chce zrobić osobne światła. Ale pierwsze światło, które zrobiłem nie oświetla jej w viewporcie. Natomiast oświetla ją jedno ze świateł, które zrobione jest dla niego, mimo że w ustawieniach tego światła jest include: on. podkreślam, że problem dotyczy tylko viewportów. Proszę o pomoc, bo teraz trudno mi animować te światła :/
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Może coś ze światłami pokiełbasiłeś? Albo z materiałami? Włączenie niektórych opcji lub ustawień powoduje, że wszystkie obiekty mogą być czarne albo białe...
Napisano 27 Wrzesień 200717 l 1. w control panel w display masz moze wlaczone object color i wybrany czarny kolor? - wybierz inny color albo zmien na material color 2. kliknij na obiekt i w tym samym panelu display masz zakladke display properties - odhacz vertex color
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto