Napisano 24 Wrzesień 200717 l jak stworzyć Displacemape z highpolowego obiektu bez pomocy ZMappera bo zbyt późno zorientowałem się że zbyt gęsta mam siatkę i nie mogę jej już zmniejszyć. Chciałem nałożyć taką mape na lowpolowy obiekt aby przy pomocy tej mapy mi go tak powyginał odpowiednio.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Doprecyzuj, bo nie czaje o co chodzi... masz zbyt duży polycount w zbrushu (?), czy w docelowym sofcie albo nie chcesz wypalać z najniższego levela czy jak ?
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor Mam Zbyt dużo polygonow aby Zmapper zadziałał a nie mam bladego pojęcia jak wypalić inaczej Displacemape. Nie mogę już zmniejszyć ilości polygnów bo po prostu już zostało zapisane jako tools a fajnie mi wyszło i chciałem sobie to wypalić z wysoko-poligonowego obiektu.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Mam Zbyt dużo polygonow aby Zmapper zadziałał a nie mam bladego pojęcia jak wypalić inaczej Displacemape. Nie mogę już zmniejszyć ilości polygnów bo po prostu już zostało zapisane jako tools a fajnie mi wyszło i chciałem sobie to wypalić z wysoko-poligonowego obiektu.Jeśli zapisałeś model jako tool czyli format ztl. to właśnie jest zapis który zapisuje wszystkie etapy subdivide-gestość siatki i w zakładce Geometry suwakiem można ją zmieniać . Żeby wypalić normal mapę albo displacement musisz wypalić z najniższego subdivide.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor Chciałem wymodelować bardzo realistycznie Ślimaka, nad Skorupką jeszcze pracuję bazę do ślimaka wymodelowałem w Wingsie 3D
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Zrób tak jak mathix radzi, zawsze można zmniejszyć siatkę (lub prawie zawsze) robiąc rekonstrukcję podziałów subdiv i cofając się. Jeśli nie to to czeka Cię retopolgia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto