Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak stworzyć Displacemape z highpolowego obiektu bez pomocy ZMappera bo zbyt późno zorientowałem się że zbyt gęsta mam siatkę i nie mogę jej już zmniejszyć. Chciałem nałożyć taką mape na lowpolowy obiekt aby przy pomocy tej mapy mi go tak powyginał odpowiednio.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Doprecyzuj, bo nie czaje o co chodzi... masz zbyt duży polycount w zbrushu (?), czy w docelowym sofcie albo nie chcesz wypalać z najniższego levela czy jak ?

Napisano
  • Autor

Mam Zbyt dużo polygonow aby Zmapper zadziałał a nie mam bladego pojęcia jak wypalić inaczej Displacemape. Nie mogę już zmniejszyć ilości polygnów bo po prostu już zostało zapisane jako tools a fajnie mi wyszło i chciałem sobie to wypalić z wysoko-poligonowego obiektu.

Napisano
Mam Zbyt dużo polygonow aby Zmapper zadziałał a nie mam bladego pojęcia jak wypalić inaczej Displacemape. Nie mogę już zmniejszyć ilości polygnów bo po prostu już zostało zapisane jako tools a fajnie mi wyszło i chciałem sobie to wypalić z wysoko-poligonowego obiektu.
Jeśli zapisałeś model jako tool czyli format ztl. to właśnie jest zapis który zapisuje wszystkie etapy subdivide-gestość siatki i w zakładce Geometry suwakiem można ją zmieniać .

 

Żeby wypalić normal mapę albo displacement musisz wypalić z najniższego subdivide.

Napisano
  • Autor

Chciałem wymodelować bardzo realistycznie Ślimaka, nad Skorupką jeszcze pracuję

bazę do ślimaka wymodelowałem w Wingsie 3D

limak22.jpg

Napisano

Zrób tak jak mathix radzi, zawsze można zmniejszyć siatkę (lub prawie zawsze) robiąc rekonstrukcję podziałów subdiv i cofając się.

 

Jeśli nie to to czeka Cię retopolgia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności