Napisano 4 Październik 200717 l Witam jeden z projektow nad jakimi siedze, calkiem spore osidel ponad 200 domow a to jeden z nich najwiekszy kibaturowo. Reszta to typowe domki 2-4 sypialnie. Ten akurat to mieszkania dwa podejsica do wieczorno nocnyh ujec Co do samyh renderingow to Max + Vray + odrobina szopa Vray Sky / Cam Projekt jeszce nie skonczony wiec rendery tesz nie w finalnej jakosci. Wiec wszelkak konstruktywna komentka i komentaze mile widzaine Sahe
Napisano 4 Październik 200717 l aiemanko. Bardzo fajnie to wyglada. Swiatelko na prawde super. Mozesz powiedziec jak ustawiałes sun i sky? czy rozszczepiałes je i czy wstawiałes sky do enviro vraya? jak bys byl sklony podac nastawy kamery tez bylbym wdzieczny. Teraz co do samego przedstawienia. rzecza ktora od razu rzuca sie w oczy to strasznie np wysoki krawęznik ktory chyba ma okolo 30 cm wysokosci i w ogole nie zchamferowaną krawedz. Kolejna rzecza ktora psuje cala prace to wielka, rozciagnieta textura drogi. Trzecia to szyby w których są bardzo słabe refleksy. Moze hdr w reflecta wrzucisz? Aha i tło to sky czy fotka? mowie o wersji dziennej:)
Napisano 4 Październik 200717 l podoba mi sie. + za drewno. sam lepszego oswitlenia sceny niezrobilbym . zielen wyszla ci naprawde fajnie, czy to jakis plugin czy modele robione w maxie? textura drogi fatalna, psuje calosc. nocne rendery bardzo przyjemne.
Napisano 4 Październik 200717 l Ładne, szczególnie ostatni widok. W widokach dziennych jedyne co możnaby poprawić to niebo ciekawsze i więcej detali otoczenia, zasłonięcie linii horyzontu. Rendery jak i architektura robią bardzo pozytywne wrażenie. pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200717 l generalnie bardzo na +. jedyne co irytuje to te okna na dziennych wizkach. i widoczna linia horyzontu na pierwszym renderze - wrzuc tam jakąs linie drzew albo coś :) pzdr! no i trzeba przyznac - świetna zieleń.
Napisano 4 Październik 200717 l Dzieki za pozytywne opinje Zbychowaty co do ustawien to zapodam jak sie pojawie w robocie, bo tak z glowy to dokladnyh nie pamietam. textura drogi nie jest oststeczna. Od poczatku byla pzrewidzian pod wymiane. Jak powiedzalem rendery nie sa ostateczne i napweno podlagna poprawie. Krawęznik sprawdze bo zeczywisicie jakis wysoki wyszedł. pexperymentuje tesz z oknami. niebo to Vray sky i w nocy i w dzien. Wpierw wstawialem plane z mapa ale jest podejzenie ze bede musiel zrobis animke. Wiec wole uniknac problemu jaki jyz mialem z nieben nie bedacy wszedzie dookoła siwy - Za tymi kszakami w tle na 1 renderze brakuje reszty osiedla nad która własie siedze. wiec ram dojzdz wiecej domków i detalu. wiec horyzontu raczej widac nie bedze oo79 - zielen to w wkiekszosic modele jakie mi sie uzbieraly podczas prac nad innymi projektami. z tego co pamiatam to niekture robilem od podstaw w maxie niekture to pokonwerowane pluginowe drzewa / kszaki z puzniejsza obrubka. Tak naprawde to ta jest tylko 6 rodzajow drzew i kszakow poobracanyk kopiowanyh i tym podobne bartasm - jak bys mogl rozwinac kawalek o oknah był bym wdzieczny. Sahe
Napisano 5 Październik 200717 l Sahe a może Sache bo trudno wyczaić ,oczy można zwichnąć na tym tekście. Litości trochę,automat korygujący błędy nie działa ?
Napisano 5 Październik 200717 l A ja bym prosił o ustawienia dla wersji nocnej, bo też wyszła zacnie:) Sahe a może Sache bo trudno wyczaić ,oczy można zwichnąć na tym tekście. Litości trochę,automat korygujący błędy nie działa ? Trudno się nie zgodzić.
Napisano 6 Październik 200717 l Wersja nocna świetna, tylko ten noise, ale jak napisałeś ustawienia nie są finalne. Szkło z przejścia między budynkami wygląda rewelacyjnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto