Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

jeden z projektow nad jakimi siedze, calkiem spore osidel ponad 200 domow

a to jeden z nich najwiekszy kibaturowo. Reszta to typowe domki 2-4 sypialnie.

Ten akurat to mieszkania

 

024ps01copydi7.jpg

 

028ps01copyed1.jpg

 

026ty1.jpg

 

dwa podejsica do wieczorno nocnyh ujec

 

032ps01copyku3.jpg

 

030ps01copyvy0.jpg

 

Co do samyh renderingow to Max + Vray + odrobina szopa Vray Sky / Cam

 

Projekt jeszce nie skonczony wiec rendery tesz nie w finalnej jakosci. Wiec wszelkak konstruktywna komentka i komentaze mile widzaine

 

Sahe

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

aiemanko. Bardzo fajnie to wyglada. Swiatelko na prawde super. Mozesz powiedziec jak ustawiałes sun i sky? czy rozszczepiałes je i czy wstawiałes sky do enviro vraya? jak bys byl sklony podac nastawy kamery tez bylbym wdzieczny. Teraz co do samego przedstawienia. rzecza ktora od razu rzuca sie w oczy to strasznie np wysoki krawęznik ktory chyba ma okolo 30 cm wysokosci i w ogole nie zchamferowaną krawedz. Kolejna rzecza ktora psuje cala prace to wielka, rozciagnieta textura drogi. Trzecia to szyby w których są bardzo słabe refleksy. Moze hdr w reflecta wrzucisz? Aha i tło to sky czy fotka? mowie o wersji dziennej:)

Napisano

podoba mi sie. + za drewno.

sam lepszego oswitlenia sceny niezrobilbym .

zielen wyszla ci naprawde fajnie, czy to jakis plugin czy modele robione w maxie?

textura drogi fatalna, psuje calosc.

nocne rendery bardzo przyjemne.

Napisano

Ładne, szczególnie ostatni widok. W widokach dziennych jedyne co możnaby poprawić to niebo ciekawsze i więcej detali otoczenia, zasłonięcie linii horyzontu. Rendery jak i architektura robią bardzo pozytywne wrażenie.

pozdrawiam

Napisano

generalnie bardzo na +. jedyne co irytuje to te okna na dziennych wizkach. i widoczna linia horyzontu na pierwszym renderze - wrzuc tam jakąs linie drzew albo coś :) pzdr! no i trzeba przyznac - świetna zieleń.

Napisano

Dzieki za pozytywne opinje

 

Zbychowaty co do ustawien to zapodam jak sie pojawie w robocie, bo tak z glowy to dokladnyh nie pamietam.

textura drogi nie jest oststeczna. Od poczatku byla pzrewidzian pod wymiane. Jak powiedzalem rendery nie sa ostateczne i napweno podlagna poprawie. Krawęznik sprawdze bo zeczywisicie jakis wysoki wyszedł.

pexperymentuje tesz z oknami.

niebo to Vray sky i w nocy i w dzien. Wpierw wstawialem plane z mapa ale jest podejzenie ze bede musiel zrobis animke. Wiec wole uniknac problemu jaki jyz mialem z nieben nie bedacy wszedzie dookoła

 

siwy - Za tymi kszakami w tle na 1 renderze brakuje reszty osiedla nad która własie siedze. wiec ram dojzdz wiecej domków i detalu. wiec horyzontu raczej widac nie bedze

oo79 - zielen to w wkiekszosic modele jakie mi sie uzbieraly podczas prac nad innymi projektami. z tego co pamiatam to niekture robilem od podstaw w maxie niekture to pokonwerowane pluginowe drzewa / kszaki z puzniejsza obrubka. Tak naprawde to ta jest tylko 6 rodzajow drzew i kszakow poobracanyk kopiowanyh i tym podobne

bartasm - jak bys mogl rozwinac kawalek o oknah był bym wdzieczny.

 

Sahe

Napisano

Sahe a może Sache bo trudno wyczaić ,oczy można zwichnąć na tym tekście.

Litości trochę,automat korygujący błędy nie działa ?

Napisano

A ja bym prosił o ustawienia dla wersji nocnej, bo też wyszła zacnie:)

 

Sahe a może Sache bo trudno wyczaić ,oczy można zwichnąć na tym tekście.

Litości trochę,automat korygujący błędy nie działa ?

 

Trudno się nie zgodzić.

Napisano

Wersja nocna świetna, tylko ten noise, ale jak napisałeś ustawienia nie są finalne.

Szkło z przejścia między budynkami wygląda rewelacyjnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności