ossa201 Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Otóż szukam programu a raczej pluginu do photoshopa który pozwoli mi na malowanie na obiekcie 3D. Nie chce tworzyć 200 brushów do naprzykład Zbrusha czy Bodypainta 3D. Chyba że znajdzie się program z obsługą photoshopowych brushy. Dobrym wyborem były by tutaj Enzo ale jego system wybierania pędzli jest jakiś dziwny, raz można malować raz nie, na dodatek absurdem jest niemożliwość zmiany kamery na inny niz perspektywistyczny. Dodatkowo przydała by sie możliwość utrójwymiarowienia pędzla a nie mazania po niewidzialnej ścianie 2D. Chodziać to jeszcze przeżyje jeżeli ktoś mi powie jak w Enzo zmienić kamerę.
Levus Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Hm, lepszych rzeczy niż bodypaint czy zbrush raczej nie dostaniesz. Jeśli męczy Cię robienie brushy w zbrushu, to zapoznaj się z plugiem ZAppLink, niestety w tej chwili dostępnym tylko pod zbrusha 2.
mirach Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Mozesz jeszcze sprobowac Modo, on ma wewnetrzy painter, ale o ile wiem nie importuje pendzli PSa
AGmakonts Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 a ten plug do maxa co otwiera szopa w porcie jak sie nazywał? może on Ci się spodoba, jak se przypomne nazwe to zaposuje
zeet Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 ossa201-Nie chce tworzyć 200 brushów do naprzykład Zbrusha czy Bodypainta 3D.Jeśli ni potrafisz wykorzystać tych brushy i możliwości, które już tam są to 200 photoshopowych brushy też na niewiele się zda. Poznaj możliwości jednego lub drugiego programu a photoshop okaże się dość drętwym narzędziem do malowania bezpośrednio po modelu.
mathix Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Co rozumiesz przez utrójwymiarowienie pędzla? Nie odpowiada Ci projection painting? To najlepsza technika do takiej zabawy, najmniej problemów ze szwami. Też bym chciał Photoshopa 3D, głównie z powodu przyzwyczajenia. Chociaż Bodypaint co by nie mówić wymiata :). Najlepiej jak się posłuchasz ludzi, co pisali przede mną - opanuj wstępnie ZB albo BP, wtedy przestanie Ci przeszkadzać brak photoshopa.
.ai Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Ghostpainter, fajna sprawa. http://www.cebas.com/products/products.php?PID=5
Master Kiełbaster Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 fajna tylko że nie widać efektów na żywo. :(
Leru Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 mathix -> malowanie w projekcji jest nieporęcznie. Malowanie się strasznie przeciąga. ossa201 -> możesz sobie zapisać brush z fotosklepu jako jpg w skali szarości i go potem zaimportować do zbrusha. Bodypaint się mocno chowa przy Zbrushowskim polypaincie. W fotosklepie nie potrafię malować tekstur. Długo więc szukałem czegoś co mi umożliwi malowanie na modelu. Zbrush to strzał w 10. Używasz 200 brushy ? ;)
mathix Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Oczywiście zrzucenie obrazka na teksturę (Bodypaint) zajmuje troszkę czasu ( mniej niż sekundę), co utrudnia szybkie obracanie kamery, ale za to projection painting wybacza średnio zmapowaną siatkę. Ideałem jest oczywiście ładnie z unfoldowana siatka i jazda głównie po modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się