Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak chciałem pokazać, że nie tylko grzeje pupę na fotelu, ale coś robię. Obecny projekt ma na celu po pierwsze zmuszenie mnie do nauczenia się jak robić wnętrza porządnie (wszelkie uwagi baaardzo mile widziane) i kiedyś może na końcu zmontowanie fragmentu portfolio na bazie tej tfu! rczości. Narazie morduje od pewnego czasu pokój dzienny z sypialnią salonem i wszystkim co sie da - jest sterylnie, ale pomysł polega na przedstawieniu bałaganu jaki u nas panuje (o czym przekonały się już dwie osoby z forum - pozdro Krzysiek GFX i Psychu :P), dalej będzie łazienka i kuchnia czyli w efekcie musze się nauczyć oświetlenia słonecznego, sztucznego i jak się uda to i również mieszanego (kuchnia). W przedstawionych teraz renderach nie ma pewnie 10% tego co chce w nich zmieścić, jednak sukcesywnie chce to dodawać. Stawiam na realizm i drobiazgowość - całe szczęście nie mam ram czasowych na to :P. Pozdrawiam i miłego oglądania, mam nadzieje, że się spodoba.

 

34814799al8.jpg

 

 

a tu w innym rzucie z wprowadzonymi paroma "usprawnieniami" :)

41095312kr2.jpg

 

 

Ej, jakby coś, w większości wypadków tekstury są próbne, w niskiej rozdzielczości nałożone tylko do obliczeń GI :). Będziecie wiedzieć zresztą które :P

 

 

Edit - dziergam sobie dalej i uszczegółowiłem troszkę tereny

 

znowu pierwszy rzut z pewnymi usprawnieniami (tak co by widzieć postęp...)

 

96679427wg8.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, dobry poczatek mam nadzieje, ze wycisniesz z siebie wszystko i zrobisz super vizke,narazie widze, ze skonczone sa foteliki, a wiec mala uwaga do nich, zmniejsz troszke specular, bo za bardzo sie blyszcza albo jeszcze lepiej wylacz go wogole i zastap odbiciami, jezeli chcesz miec super realistyczny render uzywaj w 95% tylko odbic, bo jak wiadomo w rzeczywistosci nie ma czegos takiego jak specular,wszelkie polyski na obiektach to tak naprawde odbicia swiatla, a wiec atrybut reflection, to taka mala wskazoweczka. Zajmij sie tez troche balkonem bo za bardzo odstaje od reszty :) Bede tutaj zagladal :)

Ps. Na koniec musisz dac zdjecie Psycha i Krzyhhha na dywanie :D

Napisano

W czym to renderujesz? Wszędzie jakby mediana zaaplikowana.

 

Moja rada jest taka. Najpierw wszystko wymodeluj. Śmieci, ubrania, ksiazki, puszki po piwie, lampy, Plakaty z gołymi babami i otwartymi obudowami jak studiujesz informatykę.

Próbne rendery bez większości modeli modeli nie mają większego sensu.

 

Oto moja metoda pracy. Może ci się spodoba i z niej skorzystasz.

- Modujesz wszystko

- Renderujesz clay'a, patrzysz jak się światełko rozkłada.

- Nakładasz WSZYSTKIE materiały.

- Renderujesz prevkę, i spisujesz wszystkie bledły ładnie na karteczce.

- poprawiasz wszystkie błędy

- Znowu renderujesz prevkę i wszystko ładnie spisujesz.

- Poprawiasz.

- Renderujesz Finał.

Napisano

HO ho ho A żeś teraz Lis dowalił :D (Witam wszystkich). Polecam sposób Lis'a z tym że nie liczyłbym na taką efektywność wykonywanych czynności raczej na to że operacje pkt. 4,5,6,7 sobie zapętlisz :D - to tak z mojego doświadczenia ale przecież ja się dopiero uczę, więc możliwe że i działa. A z pokojem to tak jak napisano foteliki i nie wiem jak tam u was :P ale chyba zbyt matowe te odbicia na nogach od stołu.

 

Pozdrawiam.

Napisano

uuuuła ostro! ale ostra krytyka to zawsze jestkubeł wody...-a nie mówiłam, że fotele świcą się jak psu jajca na wielkanoc?!:D no i są ze skaju, a nasze chociaż imitują skórkę;) tekstura szaf do d*** ale wiem,że to chwilowe...

Piksar-no to się lubiliśmy (:D), a tak serio, serio, to wszystko było mierzone, machał mi do znudzenia miarką przed ekranem, więc chiba powinno być oki, ale jak dla mnie też niktóre proporcje wydają się dziwne...-może to ten shader czy inny efekt tak to wizualnie zniekształca...no jeszcze kupa roboty Cię czeka Misiek, życzę sukcesów i służę w fazie finalnej PSową pomocą ;)

pozdrawiam:)

Napisano

ja powim tylko jedno:

pracki pt. "moj pokoj" raczej zawsze wychodza marnie, bo niestety malo kto mieszka w willach z designerskimi, mondern-wnetrzami, wiec takie wnetrza sa zazwyczaj malo ciekawym patentem na wizke.

Oczywiscie to jest moje prywatne jak najbardziej subiektywne zdanie, wiec masz pelne prawo je olac:)

pozdrawiam

Napisano

STRRASZNY DYWAN!!! BRRR!!! Poza tym monitor po prawej wygląda jak TV z lat sześćdziesiątych. Powalcz z shaderami (vide drewno szafki), dodaj jakieś ciekawe światło i widok za oknem.

Powodzenia!

Napisano
W czym to renderujesz? Wszędzie jakby mediana zaaplikowana.

 

Moja rada jest taka. Najpierw wszystko wymodeluj. Śmieci, ubrania, ksiazki, puszki po piwie, lampy, Plakaty z gołymi babami i otwartymi obudowami jak studiujesz informatykę.

Próbne rendery bez większości modeli modeli nie mają większego sensu.

 

Oto moja metoda pracy. Może ci się spodoba i z niej skorzystasz.

- Modujesz wszystko

- Renderujesz clay'a, patrzysz jak się światełko rozkłada.

- Nakładasz WSZYSTKIE materiały.

- Renderujesz prevkę, i spisujesz wszystkie bledły ładnie na karteczce.

- poprawiasz wszystkie błędy

- Znowu renderujesz prevkę i wszystko ładnie spisujesz.

- Poprawiasz.

- Renderujesz Finał.

A jak to wyrenderowac i co to jest? :P

 

 

P.S. Co do pracki to troszke zajasno :x

Napisano

Niestety robota na jakieś dwa dni zawiesiła mi możliwość zabawy, ale postaram się jutro mały update zamieścić. A teraz po kolei....

gregorjan -> jakie CB radio??!! to zintegrowany wzmacniacz stereo jest :D. Tak, w tle lustro. tak rozmyte. Tak, poprawie :). Monitor CRT tyż już poprawiony, render jutro. Nie wywale, bo mamy dwa i kropka :).

 

JohnyCa -> dywan jest już nieco poprawiony.. A jak Ci się nie podoba ogólnie, nie poradze, darowanemu dywanowi we wzorki się nie patrzy ;).

 

kamil.ochel -> fotele już nie latają, niedoteksturowałem ich :) wypadek przy pracy. szyby wstawione, nad shaderami pracuje (czyt. ucze się bardzo pilnie, ale na dobrą sprawę bardzo byś mi pomógł, jakbyś mnie troszke chociaż naprowadził:P). Co do barierki... Cóż, póki co taka jej przypadłość, balkon i tak będę robił później.

 

Lis -> dzięki za rady, robię tak gieneralnie zazwyczaj, tutaj się po prostu dużo uczę, więc często sprawdzam, co przesunięcie danej wartości daje itp. Render Vray. Co to jest mediana ? :D.

 

krzysiek_gfx -> dzięki! :) tak jakby co, nie ma ani jednej mapy specular, coś nie mogę sobie poradzić narazie, ale odbicia są jak najbardziej typu reflection... tylko odbijają się farfocle jak specular i jeszcze nie zwalczyłem efektu...

 

Co do reszty, zjedziecie mnie jak rendery jutro zamieszczę. hihi, dodałem trzy puszki piwa nawet. Powiem Wam, że nie spodziewałem się, że tak ciężko zrobić pierdzielnik (mam nadzieje, że się nie zakwalifikuje do warna tym słowem :P) w 3d. W życiu jakoś to tak odruchowo idzie.............

Napisano

obiecany upik :). Nie kumam tych shaderów, ale mam zapał żeby się uczyć :). Pomędrkowałem, uzupełniłem pare braków i ubrudziłem lekko ściany. Walczę :D

 

11hj1.jpg

 

 

Teraz powiedzcie mi mądre głowy, jak dokładniej kontrolować odbicia na mapach... Wielkość odbicia, rozmycie itp, bo cosik się gubię :).

 

Może mi ktoś powiedzieć, jakim cudem monitor sam z siebie rezygnuje z regionalnego smootha i przestawia się na całokształt? bo mnie już coś strzela....

 

edit - sorki za padnięty link, już naprawione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności