Napisano 9 Październik 200717 l Mam taki problem, że przy render to texture , gdy renderuje w 2048 ambient occlusion. Wywala mi bluescreena, zrzucanie pamięci fizycznej itd. CO to moze być , czy to wina sprzętu czy softu (mnie sie wydaje ze sprzetu) Help
Napisano 9 Październik 200717 l na dole blue screena powinno cos pisac poza tonami cyferek. plik , bibllioteka?
Napisano 9 Październik 200717 l Memtest86 - poszukaj w google. Lepsza jest wprawdzie wersja bootowalna (wtedy część pamięci nie jest zajmowana przez system i może być też przetestowana), ale musiałbym robić obraz płyty i przesyłać ci ^^ Prawdopodobnie zwykły Memtest wystarczy do wykrycia usterek.
Napisano 10 Październik 200717 l Nie wiedziałem, że jest memtest pod windowsa... choć jak dla mnie takie rozwiązanie mija się z celem. Ale jest wersja bootowalna, jako obraz płyty, więc nie ma problemu
Napisano 10 Październik 200717 l Autor Zrobilem memtesta z boota i wywalił jeden błąd. Teraz czy nie ma innej metody niz metoda prob i bledów zeby znalezc ktora to kosc?
Napisano 10 Październik 200717 l Zostaw w kompie jedną kość i zrób test. Potem wyjmij ją, włóż inną i powtórz test. Gdy wypadnie błąd będziesz wiedział, że kość, która jest zainstalowana jest wadliwa.
Napisano 10 Październik 200717 l Autor Nie no na to to sam wpadlem,tylko sie pytalem czy nie ma jakiejs softwarowej metody :p
Napisano 10 Październik 200717 l Test 1/3 ilości pamięci będzie trwał 1/3 czasu. Nie marudź i testuj :p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto