Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem, że przy render to texture , gdy renderuje w 2048 ambient occlusion. Wywala mi bluescreena, zrzucanie pamięci fizycznej itd. CO to moze być , czy to wina sprzętu czy softu (mnie sie wydaje ze sprzetu)

Help

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A jak sprawdzic ktora kosc ramu jest walnieta?

Napisano

Memtest86 - poszukaj w google. Lepsza jest wprawdzie wersja bootowalna (wtedy część pamięci nie jest zajmowana przez system i może być też przetestowana), ale musiałbym robić obraz płyty i przesyłać ci ^^ Prawdopodobnie zwykły Memtest wystarczy do wykrycia usterek.

Napisano

Nie wiedziałem, że jest memtest pod windowsa... choć jak dla mnie takie rozwiązanie mija się z celem. Ale jest wersja bootowalna, jako obraz płyty, więc nie ma problemu

Napisano
  • Autor

Zrobilem memtesta z boota i wywalił jeden błąd. Teraz czy nie ma innej metody niz metoda prob i bledów zeby znalezc ktora to kosc?

Napisano

Zostaw w kompie jedną kość i zrób test. Potem wyjmij ją, włóż inną i powtórz test. Gdy wypadnie błąd będziesz wiedział, że kość, która jest zainstalowana jest wadliwa.

Napisano
  • Autor

Nie no na to to sam wpadlem,tylko sie pytalem czy nie ma jakiejs softwarowej metody :p

Napisano

Test 1/3 ilości pamięci będzie trwał 1/3 czasu. Nie marudź i testuj :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności