Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Praca ciekawa, szkoda ze mocno przesadziles z bumpem, ale ja tam sie nie znam - zobaczymy co powiedza eksperci... ;]

Napisano

jak to koledzy we wcześniejszych postach określili :)

oldschool :) po prostu moda na oldschool :)

Napisano

ja też się nieznam ale mi się niepodoba, niektóre tekstury są kiepskie i nieciekawe

Napisano

Hej!

Założenie całkiem spoko.

Textury są bardzo rozmyte i niedopracowane, kompozycyjnie się też trochę nieukłada, w centralnym punkcie jest róg pomieszczenia, który zbytnio przyciąga wzrok, po prawej natomiast pusta ściana..

 

Cienie są za mocne, właściwie ostre, sprobój użyć shadow map dla świateł z wielkością 1024 lub większą i bias ok 15 (im większy bias tym bardziej miekkie cienie uzyskasz).

 

Stół warto by było zrobić z pojedyńczych desek bo teraz to jest po prostu box, tak samo pudełko na górze, nie wiadomo z czego ono jest, jest zbyt jednolite.

 

Najfajniej wyszła Ci moim zdaniem ściana, jest dość ostra, nie przesadzony bump.

Tak samo książka, sprubój wyostrzyć jej texturkę w shopie (smart sharpenem się pobaw).

 

Właściwie to ja też się nie znam, ale się staram:p

 

pozdro!

Napisano

Słabe tekstury strasznie, chyba za niski sampling dałeś, szkło też takie nijakie. Oświetlenie zbyt mocne. Pomysł fajny ale popracuj trochę nad wykonaniem. No i ja też sie nie znam właściwie:P

Napisano
  • Autor

pare poprawek. textury, kompozycja no i Jimi zamiast Leonarda :]

Napisano

jak by to był vray... to byś stary dobrą prackę miał :p a tak to "podniebny render" ;) wyszedł jak wyszedł ale jest nawet fajnie ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności