Napisano 10 Październik 200717 l Praca ciekawa, szkoda ze mocno przesadziles z bumpem, ale ja tam sie nie znam - zobaczymy co powiedza eksperci... ;]
Napisano 10 Październik 200717 l jak to koledzy we wcześniejszych postach określili :) oldschool :) po prostu moda na oldschool :)
Napisano 10 Październik 200717 l ja też się nieznam ale mi się niepodoba, niektóre tekstury są kiepskie i nieciekawe
Napisano 10 Październik 200717 l Hej! Założenie całkiem spoko. Textury są bardzo rozmyte i niedopracowane, kompozycyjnie się też trochę nieukłada, w centralnym punkcie jest róg pomieszczenia, który zbytnio przyciąga wzrok, po prawej natomiast pusta ściana.. Cienie są za mocne, właściwie ostre, sprobój użyć shadow map dla świateł z wielkością 1024 lub większą i bias ok 15 (im większy bias tym bardziej miekkie cienie uzyskasz). Stół warto by było zrobić z pojedyńczych desek bo teraz to jest po prostu box, tak samo pudełko na górze, nie wiadomo z czego ono jest, jest zbyt jednolite. Najfajniej wyszła Ci moim zdaniem ściana, jest dość ostra, nie przesadzony bump. Tak samo książka, sprubój wyostrzyć jej texturkę w shopie (smart sharpenem się pobaw). Właściwie to ja też się nie znam, ale się staram:p pozdro!
Napisano 10 Październik 200717 l Słabe tekstury strasznie, chyba za niski sampling dałeś, szkło też takie nijakie. Oświetlenie zbyt mocne. Pomysł fajny ale popracuj trochę nad wykonaniem. No i ja też sie nie znam właściwie:P
Napisano 22 Październik 200717 l Autor pare poprawek. textury, kompozycja no i Jimi zamiast Leonarda :]
Napisano 23 Październik 200717 l jak by to był vray... to byś stary dobrą prackę miał :p a tak to "podniebny render" ;) wyszedł jak wyszedł ale jest nawet fajnie ;)