Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ogolnie ladnie ale jakbym sie mial czepiac wszystkiego to:

 

bezprzewodowe głośniki?

dolna szufladka po prawej, gorny prawy rog - jakis blad siatki??

kąty wewnetrzne w tych duzych drzwiczkach - jakies dziwne wciecia

 

daj wiecej:)

powodzenia

Napisano

Dzieki za komentarze! czas na update:D...bledy chyba juz poprawione...no biurko jest dosyc duze a wydaje sie jeszcze wieksze jezeli sie wezmie pod uwage fakt ze moj pokoj jest bardzo yyy "przytulny";) czekam na kolejne "czepiania sie":P

 

 

21bezteksturjf6.jpg

 

pozdro!

Napisano

Monitor tygląda bardzo kwadratowo, dalej nie widze kabelków do głośników. No i jeszcze fakt że za bardzo kompresujesz te JPEgi 1024x768 i 41 KB to za mało, powinno być jakies 170 KB i by było durzo lepiej.

Pozatym fajnie.

Napisano

no tak! za duza kompresja:/ przestawilem przez przypadek i nie zauwazylem:/ a kabelki od głośników sa tylko glosnik po lewej zaslania a po prawej pod monitorem widac kawalek kabelka tylko ze z powodu tej kompresji jest niewyraznie... no chyba teraz widze ze dolna i gorna krawedz monitora w rzeczywistosci jest lekko zaokraglona...poprawie to za chwile!

Napisano

Dzieki za pozytywne komentarze!:D

 

georgas na biurku moze ze 3 przedmioty maja ms reszta jest bez...tutaj pare siateczek...

 

siatka6tw6.jpg

 

siatka5hm7.jpg

 

siatka4wa4.jpg

 

siatka1xl7.jpg

 

siatka3gx9.jpg

 

siatka2ez9.jpg

 

no a teraz up:D czyli kaloryfer...

 

39sy0.jpg

 

pozdro!

Napisano

Masz dokładnie identyczny układ pokoju jak u mnie. Przynajmniej ten fragment który ująłeś w modelu. Ciekawe czy też taka klita 2,5/3m? ;) Zastanawia mnie ta krawędź drzwi szafki, wygląda jakby coś było niezbyt równo, ale może to render? Poza tym nie ma się do czego przyczepić. Ładna, prosta siatka, tylko dlaczego asymetrycznie na głośniku?

Napisano

Bardzo fajnie ci to idzie. No i ten zaworek do odpowietrzania naprawde cool :D.

Na większym renderze będzie nardziej widać kanty na kartkach z zeszytu wiec zwieksz ilośc poly troche i przesuń tą linijke zprzed klawiatury bo wygląda mało fajnie :).

 

Pracuj dalej.

Napisano

no to chyba mamy podobne "przytulne" pokoje:P moj tez ma 2,5/3 ;) krawedz szafki jest rowna tylko na renderze moze sie wydawac krzywa...a siatka glosnika to w ogole jest troszke yyy nieprzewidywalna;) tak jakos mi sie w trakcie modelowania porobilo:P no ale model jest w porzadku a w koncu o to chodzi:)

 

Jesus - dzieki:D wiem musze zwiekszyc ilosc poly bo strasznie kanciasty jest ale jakos do tej pory tego nie zrobilem:P w rzeczywistosci ta linijka lezy w bardzo roznych miejscach i nigdy na nia nie zwracam uwagi:P bardzo czesto lezy mi pod rekami jak pisze na klawiaturze;) ale przestawie ja gdizes indziej to bedzie lepiej wygladalo:)

 

pozdro!

Napisano

troche do przodu...z gory zaznaczam ze lewitujace pudelko na parapecie jest przez przypadek:P wrzucam ten render z lewitujacym bo juz mi sie nie chce czekac na nastepny...

 

krzeslo i poczatek lozka...

 

43rb9.jpg

 

pozdro!

Napisano

LoL. Fajny pokoik, też bym taki chciał, nie miał bym tyle do sprzątania :P.

Teraz poważnie:

Dalej jest jakiś ostry kant na zeszycie.

Płyty (ta na kompie i parapecie) wydają się za cienkie.

Na krześle widać kanty, szczgólnie na tej dolne poprzeczce pod siedziskiem.

 

Ale całośc prezentuje się dobrze, przynajmniej narazie.

Pracuj dalej.

Napisano

wymodeluj kilka fałdek na prześcieradle

okno i parapet jeszcze niedokończone? bo wyglądają mniej starannie wymodelowane niż reszta.

kant blatu stołu ma widoczne edge (ten kant bliżej nas), dodaj w tym miejscu jeden albo dwa edge i będzie ok.

 

ps. nie obijasz się głową o ten parapet jak wstajesz z łóżka?

Napisano

Dzieki wszystkim za komentarze!:D

 

Jesus - Uwierz mi ze pomimo ze jest maly to musze w nim duzo sprzatac zeby w ogole sie moc po nim poruszac:P Zeszyt poprawie ale narazie zajalem sie lozkiem - efekt nizej... rzeczywiscie plyta na kompie po renderze wygladala na za cienka bo ze tak powiem "wtopila sie w otoczenie":P ale juz to poprawilem a na parapecie jest dobra grubosc tylko z daleka moze wydawac sie za cienka. Rzeczywiscie widac kanty na krzesle nie zauwazylem tego wczesniej ale juz sa wygladzone.

 

keraj37 - dzieki:)

 

Ania: Tak juz lozkiem sie zajalem bo tam to byl dopiero poczatek:) - efekt nizej:P

Parapet i okno jeszcze niedokonczone wkrotce domodeluje reszte. Kant blatu juz poprawiony:) A tak apropo parapetu to czasami zdarza mi sie przy...walic glowa ale to jest dobra metoda na szybkie rozbudzenie;)

 

darkness87 - komp stoi prosto...to pewnie wina perspektywy:)

 

up...

 

45hl8.jpg

 

komentujcie!:D

Napisano

o, i ubrania w szafie

 

Wydaje mi się że brzegi poduszki powinny trochę bardziej opadać w dół, teraz wygląda jakby była zbyt lekka. Wybrzuszenie kołdry nad poduszką też mi się wydaje ciut za wysokie, ale być może to ten kąt kamery.

 

Fałdy bardzo ładne.

 

Czepiam się duperelek, bo większych niedociągnięć nie widzę.

Napisano

Misie tu cos nie zgadza. Kabelek z kolumien idzie do biurka a nie pamientam zeby na biurku jakiś sprzęcik stał. Chyba że w szafce :P i taka mała uwaga:

Wymodeluj normalne drzwi bo te są brzydkie

Napisano
Wymodeluj normalne drzwi bo te są brzydkie

 

też bym je zmienił na normalne drzwi nie płaskie ale z jakimiś wtłoczeniami.

 

ogólnie pracka bardzo ładna, czysta i z dobrym detalem.

 

Pozdro

Napisano

Witam.

Bardzo fajnie Ci to wychodzi i jestem ciekaw jakie zrobisz materiały... A od strony technicznej to możesz powiedzieć w jaki sposób modelowałeś fałdy ??

Napisano

Dawno nic nie wrzucalem...nie mialem zbyt wiele czasu zeby podlubac w 3d...ale ostatnio znalazlem troche czasu i ponizej zamieszczam efekty:D

 

AGmakonts: Kolumienek nie wymodeluje od srodka bo to jest bez sensu bo i tak sa zasloniete:P

 

Ania: Dzieki:) Ubrania w szafie tez by byly raczej bezsensowne;) no rzeczywiscie koldra troche za wysoko byla...poprawie:D

 

Jesus: Kolumienki na scianie podlaczone sa do kompa:) A drzwi...nie zmienie ich bo to jest wizualizacja mojego pokoju i wlasnie takie drzwi mam.

 

artur728: Dzieki:) Co do drzwi to juz napisalemw wyzej...

 

Zator: Dzieki:D faldy robione w mudboxie.

 

Shogun 3d: dzieki:D

 

temporal: dzieki:D

 

52mf1.jpg

 

Pozdro!

Napisano

slajver: dzieki:) fronty w szufladkach takie sa...kwestia gustu

 

Watek troszeczkie zardzewial:P no wiec wrzucam w koncu updaty...praca caly czas trwa i juz troche posunela sie do przodu...z gory zaznaczam ze na ostatnim renderze mapowanie biurka jest totalnie do wymiany jak i textura naraize nalozylem taka bo innej nie mam a ta jest najbardziej podobna...uloze w kolejnosci chronologicznej

 

53qz1.jpg

 

54go2.jpg

 

55cu4.jpg

 

56dt1.jpg

 

65cq7.jpg

 

66eo4.jpg

 

71zj7.jpg

 

moze troche wiecej osob pokusi sie o komenty...:P

 

mozecie jechac do woli:D nie ograniczajcie sie...

 

pozdro!

Napisano

1. Tylko mi nie mów, że naprawde masz takie zasłony w pokoju.

2. Linijka wygląda jak ze szkła. (może sie myle ale co tam)

3. Płyta na kompie ma materiał a na parapecie jest bez. To chyba skleroza :)

4. A tak ogólnie to bardzo fajnie i przyjemnie.

Napisano

patrzac na wersje kolor powiem ze bosko tylko dokonczyc to i mamy ********* prace ! ! ! jednak na tych szarakach rzucaja sie w oczy niezle plamy nie wiem czy przy takich ustawienaich w kolorze w wiekszej rozdzialce tez tego nie bedzie widac.

Napisano

Podoba mi się. Zmieniłbym tylko zasłonki/firanki i poprawił zeszyt (zbyt słabo wygładzony). Ten kawałek pościeli który widać bardzo ładny ( pewnie reszta też ale będę się jej ewentualnie czepiać gdy dasz widok od strony drzwi). Fajnie i czekam na finał.

Pozdrawiam

Napisano

Jesus: 1 - no niestety:P 2 - w realu tez sie tak swieci 3 - skleroza nie boli:P 4 - dzieki;)

 

3dexplosion: dzieki:) troche vraya troche modelingu i jedziesz:P bardziej cierpliwosc do czegos takiego jest potrzebna;) a rysunki w zeszycie nosza tytul "nudzilo mi sie na lekcjach" ;)

 

temporal: dzieki:D ciesze sie ze tak wielu osobom sie to podoba:) "szaraki" sa na mega gownianych ustawieniach i dlatego takie plamy... na ostatnim kolorowym renderze juz plam na scianie nie ma bo podkrecilem troche render wiec na finalnych obrazkach bedzie czysciutko:)

 

wojo23: dzieki:D troche vraya troche modelingu i jedziesz:P bardziej cierpliwosc do czegos takiego jest potrzebna;) (deja vu:P)

 

pozdro!

Napisano

Świetne ;)) od samego początku podobał mi się detal =) jest GIT :D pozdro ;)

oby jak najwięcej tak szczegółowych userów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności