Napisano 19 Październik 200717 l Serwis CGChannel opublikował ciekawy artykuł opisujący najnowszą wersję aplikacji Autodesk 3ds MAx oznaczoną numerem 2008. [link]
Napisano 19 Październik 200717 l Ja juz demko troche pomeczylem i szczerze mowiac zawiodlem sie... Praktycznie mozna by oznaczyc ta wersje numerem 9.1 Jestem ciekaw jak wam sie podoba nowa wersja. Pozdrawiam, S
Napisano 19 Październik 200717 l w wievporcie widac cienie rzucane przez przedmioty. to...chyba tyle w kwestii ficzerow... innych nie znalazlem...
Napisano 20 Październik 200717 l Autor spoko jest to, że można selekcjonować vertex/face/edge nie przełączając się jak wcześniej no i ten scene explorer
Napisano 23 Październik 200717 l no jak sie renderuje czajniczki i kulki to ciezko zauwazyc nowe rzeczy :)
Napisano 26 Październik 200717 l spoko jest to, że można selekcjonować vertex/face/edge nie przełączając się jak wcześniej Hehe... podświetla się ładnie, ale spróbujcie zrobić tak: najechać nad vertexa, zaznaczyć go, kliknąć "target weld" i przeweldować jakiś wierzchołek - wywala się za każdym razem :) Sasasasasasasa :P
Napisano 26 Październik 200717 l sky portals to bardzo fajna sprawa do oświetlania wnętrz ;] no i sam mental 3.6 ma pare fajnych rzeczy, których nie było wcześniej, np. Self Illumination w materiałach Arch&Design. Z mojego punktu widzenia też lepiej działa importowanie plików z Revita i AutoCADa. Chodzi głównie o przenoszenie materiałów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto