Skocz do zawartości

Postać 3D: Giant (Tribute to Keith Thompson)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koncept wykonał Keith Thompson jeden z moich ulubionych artystów 2d:

giant.jpg

 

A ja robię model 3d na podstawie szkicu...

 

giantoe7.jpg

 

model będzie rzeźbiony jeszcze w Zbrushu więc te żebra będą widoczne.

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajny koncept wybrałeś, będziesz się go trzymał czy pozmieniasz? bo teraz twój model nie jest podobny, inaczej jest nachylony tułów, brzuch na szkicu bardziej wystaje, no i wieża kościelna jest bardziej szpiczasta. Mam wrażenie że za wcześnie zacząłeś żeźbić detale, zamiast dopracować formę.

Napisano

spoko spoko jeszcze dojdzie rig (nachylenie sie zmieni) i dzięki za rady :D

 

conceptu chce się trzymać bo co to za hołd który nie jest wogóle podobny :d

 

Edit:

 

zmieniłem co nieco (nachylenie) i macie tu siatke jak prosze o ocene bo nie wiem czy dobra jest :D

 

siatasu9.jpg

 

giantgj8.jpg

Napisano

zapowiada sie bardzo dobrze :) fajny klimatycznie koncept (przypomina mi sie jakies wydanie przygód gulliwera ktore kiedys czytalem, dziecięciem będąc - podobne rysunki.

 

jedyne do czego moge sie czepic, to twarz, oczy wygladaja nieco inaczej na koncepcie, i ogolnie twarz na szkicu wydaje sie bardziej cofnięta w stosunku do tego co masz u siebie.

 

 

Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na update :)

 

p.s - jak dorobisz fajna scene ku temu, to bedzie moj bardzo powazny kandydat na następna tapete systemową :)

Napisano

Mysle ze powinienes przestac dodawac nowe detale i poprawic to co jest. Popraw miesien naramienny (chyba tak sie nazywa), zgiecia w lokciach, przedramiona i zebra koniecznie.

Miesien naramienny - zlikwiduj pionowe wglebienie,na koncepcietego nie ma. Laczenie z przedramieniem powinno byc bardzo gladkie.

Zgiecie w lokciu - wywal te detale bo sa niepoprawne (te wypuklosci pod zgieciem).

Przedramie - jest wygiete przy nadgarstku (patrzac na wierzch dloni).

Popracuj nad dlonmi i nadgarstkami.

klata i okolice sa zbyt umiesnione - powinny byc chude.

 

Nie wiem czy chcesz w ZB sculptowac czy tylko tekstury zrobic. Jesli chcesz sculptowac to siatka powinna byc duzo prostsza - teraz bedziesz miec duzo poligonow (po subdivide w ZB) w miejscach w ktorych mozesz ich nie potrzebowac.

 

Bardzo fajny koncept. Znasz jeszcze jakichs gosci ktorzy takie dziwactwa popelniaja?

 

Zycze ukonczenia pracy :)

Napisano

powinno być takie wcięcie między brzuchem a klatką piersiową, u ciebie jest gładkie przejście.

łokcie masz za mało szpiczaste

czoło powinno być bardziej płaskie

ramiona chudsze, nogi też odrobinę, i dolna część nóg jest u ciebie zbyt prosta

głowa powinna być inaczej nasadzona na szyję

stopy powinny być szersze i palce u nóg bardziej rozcapierzone

 

mam wrażenie że usiłujesz zrobić mieszankę między realistyczną ludzką anatomią a tym co jest na szkicu, przez to twój model jest za mało podobny do konceptu.

 

dajej jestem zdania że za wcześnie wchodzisz w detale, masz zbyt gęstą siatkę już a proporcje jeszcze nie są dobre. spróbuj zrobić model low poly (500 poligonów) podobny do konceptu, a jak będzie naprawde podobny to dopiero wtedy sie bierz za detale. bez sensu na tym poziomie bawić się już w żebra i ścięgna na szyi.

 

jak nie będziesz tego animował, to nie rigowałabym ale od razu wymodelowała w odpowiedniej pozie. rigowałabym jedynie palce i może leciutko ramiona, ale to tylko dla drobnych poprawek, nie do takiego pozowania.

Napisano

Hmm a jakies konkrety? bo wiem ze w tym modelu jest duzo do poprawienia tylko powiedzcie konkretnie co bo narazie to wyglada mi na nabijanie postów :D(nie no zart).

 

Tak btw kiedys tu wogole dostal ktos warna albo bana? bo jeszcze chyba nie widzialem zeby ktos za spam czy cos dostal jakies ostrzezenie. wogole chyba tutaj spam nie jest az tak dobitnie karany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności