Innos Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Koncept wykonał Keith Thompson jeden z moich ulubionych artystów 2d: A ja robię model 3d na podstawie szkicu... model będzie rzeźbiony jeszcze w Zbrushu więc te żebra będą widoczne.
Ania Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 bardzo fajny koncept wybrałeś, będziesz się go trzymał czy pozmieniasz? bo teraz twój model nie jest podobny, inaczej jest nachylony tułów, brzuch na szkicu bardziej wystaje, no i wieża kościelna jest bardziej szpiczasta. Mam wrażenie że za wcześnie zacząłeś żeźbić detale, zamiast dopracować formę.
Innos Napisano 20 Październik 2007 Autor Napisano 20 Październik 2007 spoko spoko jeszcze dojdzie rig (nachylenie sie zmieni) i dzięki za rady :D conceptu chce się trzymać bo co to za hołd który nie jest wogóle podobny :d Edit: zmieniłem co nieco (nachylenie) i macie tu siatke jak prosze o ocene bo nie wiem czy dobra jest :D
Loki Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 zapowiada sie bardzo dobrze :) fajny klimatycznie koncept (przypomina mi sie jakies wydanie przygód gulliwera ktore kiedys czytalem, dziecięciem będąc - podobne rysunki. jedyne do czego moge sie czepic, to twarz, oczy wygladaja nieco inaczej na koncepcie, i ogolnie twarz na szkicu wydaje sie bardziej cofnięta w stosunku do tego co masz u siebie. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na update :) p.s - jak dorobisz fajna scene ku temu, to bedzie moj bardzo powazny kandydat na następna tapete systemową :)
Innos Napisano 20 Październik 2007 Autor Napisano 20 Październik 2007 hehe dzięki. Little update: Nie wiem czemu takie dlonie mi się na maxa podobaja :D
nielot007 Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 anatomia kuleje i laczenie palcow strasznie dziwne pozdro
Gomez Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Mysle ze powinienes przestac dodawac nowe detale i poprawic to co jest. Popraw miesien naramienny (chyba tak sie nazywa), zgiecia w lokciach, przedramiona i zebra koniecznie. Miesien naramienny - zlikwiduj pionowe wglebienie,na koncepcietego nie ma. Laczenie z przedramieniem powinno byc bardzo gladkie. Zgiecie w lokciu - wywal te detale bo sa niepoprawne (te wypuklosci pod zgieciem). Przedramie - jest wygiete przy nadgarstku (patrzac na wierzch dloni). Popracuj nad dlonmi i nadgarstkami. klata i okolice sa zbyt umiesnione - powinny byc chude. Nie wiem czy chcesz w ZB sculptowac czy tylko tekstury zrobic. Jesli chcesz sculptowac to siatka powinna byc duzo prostsza - teraz bedziesz miec duzo poligonow (po subdivide w ZB) w miejscach w ktorych mozesz ich nie potrzebowac. Bardzo fajny koncept. Znasz jeszcze jakichs gosci ktorzy takie dziwactwa popelniaja? Zycze ukonczenia pracy :)
Innos Napisano 20 Październik 2007 Autor Napisano 20 Październik 2007 nom znam paru: www.jamesryman.com/ -James Ryman www.keunchul.vsix.net/ lub http://keun-chul.deviantart.com/-Jang Keun-Chul www.spasmaticgonads.deviantart.com/gallery/ Mike Hill Dzięki za rady napewno sie do nich zastosuje
Ania Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 powinno być takie wcięcie między brzuchem a klatką piersiową, u ciebie jest gładkie przejście. łokcie masz za mało szpiczaste czoło powinno być bardziej płaskie ramiona chudsze, nogi też odrobinę, i dolna część nóg jest u ciebie zbyt prosta głowa powinna być inaczej nasadzona na szyję stopy powinny być szersze i palce u nóg bardziej rozcapierzone mam wrażenie że usiłujesz zrobić mieszankę między realistyczną ludzką anatomią a tym co jest na szkicu, przez to twój model jest za mało podobny do konceptu. dajej jestem zdania że za wcześnie wchodzisz w detale, masz zbyt gęstą siatkę już a proporcje jeszcze nie są dobre. spróbuj zrobić model low poly (500 poligonów) podobny do konceptu, a jak będzie naprawde podobny to dopiero wtedy sie bierz za detale. bez sensu na tym poziomie bawić się już w żebra i ścięgna na szyi. jak nie będziesz tego animował, to nie rigowałabym ale od razu wymodelowała w odpowiedniej pozie. rigowałabym jedynie palce i może leciutko ramiona, ale to tylko dla drobnych poprawek, nie do takiego pozowania.
Johny Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Nad kolanem brzydko. Czworoglowy bodajze.
nielot007 Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 ogromna ilosc bledow anatomicznych, ale wyglada fajnie :) 1
Innos Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 concept nie moj jak juz mowilem :d a super robota odnosi sie do?....
Gomez Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Fajne suty ;P Powinienes jeszcze popracowac nad modelem.
wrzecionek Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Zgadzam sie z przedmówca powinieneś dopracowac model zanim zaczniesz teksturowac
Innos Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 Hmm a jakies konkrety? bo wiem ze w tym modelu jest duzo do poprawienia tylko powiedzcie konkretnie co bo narazie to wyglada mi na nabijanie postów :D(nie no zart). Tak btw kiedys tu wogole dostal ktos warna albo bana? bo jeszcze chyba nie widzialem zeby ktos za spam czy cos dostal jakies ostrzezenie. wogole chyba tutaj spam nie jest az tak dobitnie karany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się