Tayos Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Tak jak w temacie chodzi mi o tutki gdzie bedzie wszystko ladnie wyjasnione na temat modelowania za pomoca poly. Najlepiej gdyby tutek byl w jezyku angielskim lub polskim. Pozdro @edit Chodzi o program 3Dsmax
xeav Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 poszukaj na forum. było wiele razy o tym http://www.max3d.pl/show.php?id=tutoriale
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 szukalem i jakos nic ciekawego nie znalazlem
Ania Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp 1
piotrek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 szukalem i jakos nic ciekawego nie znalazlem Przyznaj się, ile czasu spędziłeś z google szukając tutków.
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 @up z 10-15 minut @topic Dzieki ania @edit Czemu gdy robie boxa i usuwam jedna ze scian to w srodku nic nie ma?
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 widok przeciwnej sciany? P.S Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body1.asp w drugim pkt.
piotrek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 a co miałoby tam być ? :> LOL :) widok przeciwnej sciany? Musisz odpowiednio ustawić driver viewportu. BTW zacznij najlepiej od tutków dołączonych do dokumentacji oprogramawania.
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 a moglby mi ktops wytlumaczyc dwia pierwsze punkty w modelowaniu?
mrkrzysiek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 przeszukaj sobie ten dział na forum http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=96&order=desc polecam tutoriale nielota007 do max'a ale są też i innych więc ściągaj o oglądaj
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 niestety videotutki nielota nie dzialaja, moglbys podac nick jescze kogos na kogo warto spojrzec?
mirach Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Polecam spojzec na Mastera Kiełbastera, wyjątkowa osobowość :D A tutki to od Klicka.
mrkrzysiek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 LIS o drzewku dobry tutek reszta do max'a też jest dobra było kilka o modelowaniu felgi poszukaj i ściągaj, no KLICKA są najlepsze tylko ze nie do maxa
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 a odpowie mi ktos na moje poprzednie pytanie Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials...farc/body1.asp w drugim pkt.
nielot007 Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 a odpowie mi ktos na moje poprzednie pytanie Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials...farc/body1.asp w drugim pkt. skoro napisales ze tutki moga byc po angielsku wiec chyba rozumiesz co tam pisza jak nie to slownik w dlon :D wszystko tam pisze jak dopasowac :)
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 @up mniej wiecej rozumiem co tam pisza ale nie do konca dlatego chcialem zaby mi ktos wytlumaczyl
nielot007 Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 wiec tak: maja stworznego box'a -ppm(prawy przycisk myszy) convert to editable poly -w edit. poly w "selection" wlaczasz "polygon" i zaznaczasz polygon ktory ma byc "extrude" po czym wciskasz funkcje "extrude" nastepnie przechodzisz do edycji(selection) "vertex" i zaznaczasz odpowiednie vertexy i za pomoca "move" przesuwasz swoj model... i za pomoca tej funkcji tworzysz odpowiedni krztalt... proponuje pobawic sie funkcjami editable poly a bedziesz wiedzial ktora co robi :) nie boj sie eksperymentowac :) pozdro
Tayos Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi??
nielot007 Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi?? tak samo, w dalszej czesci tutka bedziesz musial uzyc "connect", "weld", "target weld", wiec sie lepiej z tym zapoznaj
mrkrzysiek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 tak jak w tutorialu opcją Extrude tu masz kilka tutoriali dla początkujących jest dobrze opisany poly modeling http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/ 1
redkmaster Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 a nie lepiej modelować w Wings'ie? co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.
nielot007 Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 a nie lepiej modelować w Wings'ie? co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego. nie, wings jest ograniczony, ograniczony do modelowania z boxa i wedlug mnie jest hmmmm toporny nie intuicyjny nie wygodny itp. :) 1
Tayos Napisano 13 Listopad 2007 Autor Napisano 13 Listopad 2007 Jak uzyc extrude i connect by wykonac ten tutek http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body1.asp ?
Tomala Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 connect używasz na równoległych krawędziach najlepiej zaznaczać takie krawędzie korzystając z funkcji ring(potem kliknij na jedną prawym i wybierz connect z menu podręcznego albo z editable poly) a extrude na polygonach.
Tayos Napisano 13 Listopad 2007 Autor Napisano 13 Listopad 2007 ale jak np naciskam extrude i daje na polygona to on mi sie rozjezdza robiac trzy inne, a mi chodzi jak zrobic z extrude dalsza czesc nogi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się