Skocz do zawartości

Szukam tutoriala dla poczatkujacych z poly modelingiem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie chodzi mi o tutki gdzie bedzie wszystko ladnie wyjasnione na temat modelowania za pomoca poly. Najlepiej gdyby tutek byl w jezyku angielskim lub polskim. Pozdro

 

@edit Chodzi o program 3Dsmax

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a co miałoby tam być ? :>

LOL :)

widok przeciwnej sciany?

Musisz odpowiednio ustawić driver viewportu.

 

BTW zacznij najlepiej od tutków dołączonych do dokumentacji oprogramawania.

Napisano

wiec tak:

maja stworznego box'a

-ppm(prawy przycisk myszy) convert to editable poly

-w edit. poly w "selection" wlaczasz "polygon" i zaznaczasz polygon ktory ma byc "extrude" po czym wciskasz funkcje "extrude"

nastepnie przechodzisz do edycji(selection) "vertex" i zaznaczasz odpowiednie vertexy i za pomoca "move" przesuwasz swoj model... i za pomoca tej funkcji tworzysz odpowiedni krztalt...

 

proponuje pobawic sie funkcjami editable poly a bedziesz wiedzial ktora co robi :) nie boj sie eksperymentowac :)

 

pozdro

Napisano
dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi??

 

tak samo, w dalszej czesci tutka bedziesz musial uzyc "connect", "weld", "target weld", wiec sie lepiej z tym zapoznaj

Napisano

a nie lepiej modelować w Wings'ie?

co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.

Napisano
a nie lepiej modelować w Wings'ie?

co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.

 

nie, wings jest ograniczony, ograniczony do modelowania z boxa i wedlug mnie jest hmmmm toporny nie intuicyjny nie wygodny itp. :)

  • Confused 1
Napisano

connect używasz na równoległych krawędziach najlepiej zaznaczać takie krawędzie korzystając z funkcji ring(potem kliknij na jedną prawym i wybierz connect z menu podręcznego albo z editable poly) a extrude na polygonach.

Napisano

ale jak np naciskam extrude i daje na polygona to on mi sie rozjezdza robiac trzy inne, a mi chodzi jak zrobic z extrude dalsza czesc nogi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności