Napisano 21 Październik 200717 l Tak jak w temacie chodzi mi o tutki gdzie bedzie wszystko ladnie wyjasnione na temat modelowania za pomoca poly. Najlepiej gdyby tutek byl w jezyku angielskim lub polskim. Pozdro @edit Chodzi o program 3Dsmax
Napisano 21 Październik 200717 l poszukaj na forum. było wiele razy o tym http://www.max3d.pl/show.php?id=tutoriale
Napisano 21 Październik 200717 l szukalem i jakos nic ciekawego nie znalazlem Przyznaj się, ile czasu spędziłeś z google szukając tutków.
Napisano 21 Październik 200717 l Autor @up z 10-15 minut @topic Dzieki ania @edit Czemu gdy robie boxa i usuwam jedna ze scian to w srodku nic nie ma?
Napisano 21 Październik 200717 l Autor widok przeciwnej sciany? P.S Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body1.asp w drugim pkt.
Napisano 21 Październik 200717 l a co miałoby tam być ? :> LOL :) widok przeciwnej sciany? Musisz odpowiednio ustawić driver viewportu. BTW zacznij najlepiej od tutków dołączonych do dokumentacji oprogramawania.
Napisano 21 Październik 200717 l Autor a moglby mi ktops wytlumaczyc dwia pierwsze punkty w modelowaniu?
Napisano 21 Październik 200717 l przeszukaj sobie ten dział na forum http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=96&order=desc polecam tutoriale nielota007 do max'a ale są też i innych więc ściągaj o oglądaj
Napisano 21 Październik 200717 l Autor niestety videotutki nielota nie dzialaja, moglbys podac nick jescze kogos na kogo warto spojrzec?
Napisano 21 Październik 200717 l Polecam spojzec na Mastera Kiełbastera, wyjątkowa osobowość :D A tutki to od Klicka.
Napisano 21 Październik 200717 l LIS o drzewku dobry tutek reszta do max'a też jest dobra było kilka o modelowaniu felgi poszukaj i ściągaj, no KLICKA są najlepsze tylko ze nie do maxa
Napisano 21 Październik 200717 l Autor a odpowie mi ktos na moje poprzednie pytanie Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials...farc/body1.asp w drugim pkt.
Napisano 21 Październik 200717 l a odpowie mi ktos na moje poprzednie pytanie Jak dopasowac boxa do nogi tzn zrobic tak jak jest tutaj http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials...farc/body1.asp w drugim pkt. skoro napisales ze tutki moga byc po angielsku wiec chyba rozumiesz co tam pisza jak nie to slownik w dlon :D wszystko tam pisze jak dopasowac :)
Napisano 21 Październik 200717 l Autor @up mniej wiecej rozumiem co tam pisza ale nie do konca dlatego chcialem zaby mi ktos wytlumaczyl
Napisano 21 Październik 200717 l wiec tak: maja stworznego box'a -ppm(prawy przycisk myszy) convert to editable poly -w edit. poly w "selection" wlaczasz "polygon" i zaznaczasz polygon ktory ma byc "extrude" po czym wciskasz funkcje "extrude" nastepnie przechodzisz do edycji(selection) "vertex" i zaznaczasz odpowiednie vertexy i za pomoca "move" przesuwasz swoj model... i za pomoca tej funkcji tworzysz odpowiedni krztalt... proponuje pobawic sie funkcjami editable poly a bedziesz wiedzial ktora co robi :) nie boj sie eksperymentowac :) pozdro
Napisano 21 Październik 200717 l Autor dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi??
Napisano 21 Październik 200717 l dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi?? tak samo, w dalszej czesci tutka bedziesz musial uzyc "connect", "weld", "target weld", wiec sie lepiej z tym zapoznaj
Napisano 21 Październik 200717 l tak jak w tutorialu opcją Extrude tu masz kilka tutoriali dla początkujących jest dobrze opisany poly modeling http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/
Napisano 21 Październik 200717 l a nie lepiej modelować w Wings'ie? co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.
Napisano 21 Październik 200717 l a nie lepiej modelować w Wings'ie? co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego. nie, wings jest ograniczony, ograniczony do modelowania z boxa i wedlug mnie jest hmmmm toporny nie intuicyjny nie wygodny itp. :)
Napisano 13 Listopad 200717 l Autor Jak uzyc extrude i connect by wykonac ten tutek http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body1.asp ?
Napisano 13 Listopad 200717 l connect używasz na równoległych krawędziach najlepiej zaznaczać takie krawędzie korzystając z funkcji ring(potem kliknij na jedną prawym i wybierz connect z menu podręcznego albo z editable poly) a extrude na polygonach.
Napisano 13 Listopad 200717 l Autor ale jak np naciskam extrude i daje na polygona to on mi sie rozjezdza robiac trzy inne, a mi chodzi jak zrobic z extrude dalsza czesc nogi?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto