Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie chodzi mi o tutki gdzie bedzie wszystko ladnie wyjasnione na temat modelowania za pomoca poly. Najlepiej gdyby tutek byl w jezyku angielskim lub polskim. Pozdro

 

@edit Chodzi o program 3Dsmax

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szukalem i jakos nic ciekawego nie znalazlem

Przyznaj się, ile czasu spędziłeś z google szukając tutków.

Napisano
  • Autor

@up

z 10-15 minut

@topic

Dzieki ania

 

@edit

Czemu gdy robie boxa i usuwam jedna ze scian to w srodku nic nie ma?

Napisano

a co miałoby tam być ? :>

LOL :)

widok przeciwnej sciany?

Musisz odpowiednio ustawić driver viewportu.

 

BTW zacznij najlepiej od tutków dołączonych do dokumentacji oprogramawania.

Napisano
  • Autor

a moglby mi ktops wytlumaczyc dwia pierwsze punkty w modelowaniu?

Napisano
  • Autor

niestety videotutki nielota nie dzialaja, moglbys podac nick jescze kogos na kogo warto spojrzec?

Napisano

Polecam spojzec na Mastera Kiełbastera, wyjątkowa osobowość :D

A tutki to od Klicka.

Napisano

LIS o drzewku dobry tutek reszta do max'a też jest dobra było kilka o modelowaniu felgi poszukaj i ściągaj, no KLICKA są najlepsze tylko ze nie do maxa

Napisano
  • Autor

@up

mniej wiecej rozumiem co tam pisza ale nie do konca dlatego chcialem zaby mi ktos wytlumaczyl

Napisano

wiec tak:

maja stworznego box'a

-ppm(prawy przycisk myszy) convert to editable poly

-w edit. poly w "selection" wlaczasz "polygon" i zaznaczasz polygon ktory ma byc "extrude" po czym wciskasz funkcje "extrude"

nastepnie przechodzisz do edycji(selection) "vertex" i zaznaczasz odpowiednie vertexy i za pomoca "move" przesuwasz swoj model... i za pomoca tej funkcji tworzysz odpowiedni krztalt...

 

proponuje pobawic sie funkcjami editable poly a bedziesz wiedzial ktora co robi :) nie boj sie eksperymentowac :)

 

pozdro

Napisano
  • Autor

dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi??

Napisano
dzieki niealot aha i jescze jedna rzecz gdy juz zrobilem stope to jak dorobic reszte nogi??

 

tak samo, w dalszej czesci tutka bedziesz musial uzyc "connect", "weld", "target weld", wiec sie lepiej z tym zapoznaj

Napisano

a nie lepiej modelować w Wings'ie?

co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.

Napisano
a nie lepiej modelować w Wings'ie?

co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.

 

nie, wings jest ograniczony, ograniczony do modelowania z boxa i wedlug mnie jest hmmmm toporny nie intuicyjny nie wygodny itp. :)

Napisano

connect używasz na równoległych krawędziach najlepiej zaznaczać takie krawędzie korzystając z funkcji ring(potem kliknij na jedną prawym i wybierz connect z menu podręcznego albo z editable poly) a extrude na polygonach.

Napisano
  • Autor

ale jak np naciskam extrude i daje na polygona to on mi sie rozjezdza robiac trzy inne, a mi chodzi jak zrobic z extrude dalsza czesc nogi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności