Skocz do zawartości

Szukam tutoriala dla poczatkujacych z poly modelingiem


Tayos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wiec tak:

maja stworznego box'a

-ppm(prawy przycisk myszy) convert to editable poly

-w edit. poly w "selection" wlaczasz "polygon" i zaznaczasz polygon ktory ma byc "extrude" po czym wciskasz funkcje "extrude"

nastepnie przechodzisz do edycji(selection) "vertex" i zaznaczasz odpowiednie vertexy i za pomoca "move" przesuwasz swoj model... i za pomoca tej funkcji tworzysz odpowiedni krztalt...

 

proponuje pobawic sie funkcjami editable poly a bedziesz wiedzial ktora co robi :) nie boj sie eksperymentowac :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej modelować w Wings'ie?

co jak co ale wydaje mi się, ze max jest troche "niewygodny" w modelowaniu poly. Takie jest moje zdanie bo Wingsa bardzo łatwo ogarnąc a KLicek dał bardzo dużo naprawde super tutkow do niego.

 

nie, wings jest ograniczony, ograniczony do modelowania z boxa i wedlug mnie jest hmmmm toporny nie intuicyjny nie wygodny itp. :)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

connect używasz na równoległych krawędziach najlepiej zaznaczać takie krawędzie korzystając z funkcji ring(potem kliknij na jedną prawym i wybierz connect z menu podręcznego albo z editable poly) a extrude na polygonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności