Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No wiec tak mam slabego kompa a ze mam brata to nie moge pozwolic sobie na zapuszczenie renderingu na caly dzien niedopuszczajac go do szprzetu. Wiec slyszalem kiedys cos o regionie i skeljaniu w PS tylko jak ostatnio zobaczylem jak to dziala to ta strefe do renderowania ustawia sie na oko bez mozliowsci dokladnego ustawienia wiec z tego trudno bedzie cos sensownie sklejic.

 

Coz mysle sobie renderowanie passow ale wsumie tak sie zastanawiam ktore passy renderowac i czym dluzej sie na tym nie wychodzi? Zrobilem sobie maly tescik na prostej scene i z wlaczonym FG i GI renderowanie kazdego passa troche dlugawo trwa wiec co wy na to?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ale co z tego ze na oko? Mozesz cropem renderowac (mniej zasobow zjada niz region). Przy sklejaniu nie ma zadnych problemow, przeciez nie musisz co do piksela wyznaczac regiony renderowania. kazdy region niech najezdza na poprzedni o centymetr na monitorze i masz po kłopocie.

Napisano

To moze ja nie rozumiem iddei tego cropowania ale jak przeczytalem ten twoj post to wywnioskowalem ze samo mi sie to skleji ale jak jedna czesc sie wyrenderuje to druga znika heh.

Napisano

W photoshopie sobie skleisz. Tworzysz obrazek o rozdzialce jaka ustawiles w maxie i wrzucasz tam wszystkie rendery przeliczone z cropem. Nie bedziesz musial nic dopasowywac pod lupa, uwierz na slowo :)

Napisano

backburner jest dobry bo jak renderujesz w paskach i komp ci sie np. wylaczy albo przerwiesz to po odpaleniu jeszcze raz servera bedzie kontynuowal od ostatniego paska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności