Skocz do zawartości

Rozlozenie renderingu


Temporal

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec tak mam slabego kompa a ze mam brata to nie moge pozwolic sobie na zapuszczenie renderingu na caly dzien niedopuszczajac go do szprzetu. Wiec slyszalem kiedys cos o regionie i skeljaniu w PS tylko jak ostatnio zobaczylem jak to dziala to ta strefe do renderowania ustawia sie na oko bez mozliowsci dokladnego ustawienia wiec z tego trudno bedzie cos sensownie sklejic.

 

Coz mysle sobie renderowanie passow ale wsumie tak sie zastanawiam ktore passy renderowac i czym dluzej sie na tym nie wychodzi? Zrobilem sobie maly tescik na prostej scene i z wlaczonym FG i GI renderowanie kazdego passa troche dlugawo trwa wiec co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ale co z tego ze na oko? Mozesz cropem renderowac (mniej zasobow zjada niz region). Przy sklejaniu nie ma zadnych problemow, przeciez nie musisz co do piksela wyznaczac regiony renderowania. kazdy region niech najezdza na poprzedni o centymetr na monitorze i masz po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności